Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+312

Jess, bare synd, (eller kansje lurt) at det er så mange timer tl nærmeste IKEA..

Llandari: JA :devil:

Endret av Slettet+312
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Morn morn folks. Fikk som småkjent lønn i går, noe som førte til at jeg sosa rundt i byen på jakt etter noe å bruke penger på. Tv, hjemmekino, film eller konsoll var noe jeg hyppig kika på, men endte opp med 1x 1,5l Cola og en pose Maarud Sour cream and onion :p

tror jeg handler på nettet i stedet for å loke butikkene :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
I dag er det tur til Malmö...laaang busstur, så på på et hotellrom og deretter mange mange timer i en kald, iskald ishall for å se på kjelkehockey.

Tør jeg spørre om hvorfor i all verden du drar helt til Malmö for å se på kjelkehockey?

Må da finnes steder litt nærmere hvor de holder på med det?

Lenke til kommentar
I dag er det tur til Malmö...laaang busstur, så på på et hotellrom og deretter mange mange timer i en kald, iskald ishall for å se på kjelkehockey.
Tør jeg spørre om hvorfor i all verden du drar helt til Malmö for å se på kjelkehockey?

Må da finnes steder litt nærmere hvor de holder på med det?

Han jeg er støttekontakt med skal dit på turnering av noe slag så jeg kan avlaste foreldrene hans så de slipper å være med på den ufattelige lange turen og kan bruke tiden på noe annet :)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Er mange som er støttekontakter, så å utnevne kun èn til president, når det finnes så mange som gjør en minst like bra jobb, synes jeg blir feil. Men så absolutt. Flott at folk tar på seg å være støttekontakter. Det avlasta foreldrene mine en god del da storebroren min hadde det som liten. ;)

edit: Men om ikke jeg utnevner deg til presidentus, så får du i alle fall en *klemz* ^^

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Ja..det er ikke noe som er så fryktelig unikt egentlig. Er en veldig grei jobb egentlig, bli kjent med et nytt menneske, gjøre noen avtaler med han/henne om å gjøre forskjellige ting, ut å spise, kino..what ever liksom og du får betalt for det, kjøregodtgjørelse...

Kommer selvsagt litt an på hvordan behov vedkommende har da men er storsett ganske greit =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...