Mikkel™ Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Å herregud! EPIIIC! Om du har Windows 7 start opp Voice t ospeach (ikke microsoft Sam :O) og skriv "Pancakes are made of win.". Microsoft Anna for president! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Aaw, ikea er fun! Skal bare jobbe med teite prosjekter i dag jeg "/ Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Pusse tenna eller ikke? dnfk decides. Puss tenna! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Puss tenna! Agreed Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Det er ingenting som en god IKEA tur, Jeg ender alltid opp med mye nyttig og(en del) unyttig for en billig penge... Det er kjempekoselig Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 God morgen^^,Er kjedelig å være forkjøla! Jasså ja, du som har smittet meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Jess, bare synd, (eller kansje lurt) at det er så mange timer tl nærmeste IKEA.. Llandari: JA Endret 12. februar 2009 av Slettet+312 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Morn morn folks. Fikk som småkjent lønn i går, noe som førte til at jeg sosa rundt i byen på jakt etter noe å bruke penger på. Tv, hjemmekino, film eller konsoll var noe jeg hyppig kika på, men endte opp med 1x 1,5l Cola og en pose Maarud Sour cream and onion tror jeg handler på nettet i stedet for å loke butikkene Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Egilanso, you are a wise man. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Me wants lønn!! En og en halv uke igjen *grine* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 I dag er det tur til Malmö...laaang busstur, så på på et hotellrom og deretter mange mange timer i en kald, iskald ishall for å se på kjelkehockey. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Добрый день <- uttales "Djin dåbrje" ...synes jeg å huske. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 I dag er det tur til Malmö...laaang busstur, så på på et hotellrom og deretter mange mange timer i en kald, iskald ishall for å se på kjelkehockey. Tør jeg spørre om hvorfor i all verden du drar helt til Malmö for å se på kjelkehockey? Må da finnes steder litt nærmere hvor de holder på med det? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Pusse tenna eller ikke? dnfk decides. Det er to ting som er helt essensiellt når det gjelder personlig hygiene og stell. Rene tenner og klart atskilte øyenbryn. Aldri vis deg uten om det er snakk om annledninger med kvinnfolk tilstede. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 I dag er det tur til Malmö...laaang busstur, så på på et hotellrom og deretter mange mange timer i en kald, iskald ishall for å se på kjelkehockey.Tør jeg spørre om hvorfor i all verden du drar helt til Malmö for å se på kjelkehockey?Må da finnes steder litt nærmere hvor de holder på med det? Han jeg er støttekontakt med skal dit på turnering av noe slag så jeg kan avlaste foreldrene hans så de slipper å være med på den ufattelige lange turen og kan bruke tiden på noe annet Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 B-real foar pwesident! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Fordi jeg er så snill og grei? *le* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 (endret) Er mange som er støttekontakter, så å utnevne kun èn til president, når det finnes så mange som gjør en minst like bra jobb, synes jeg blir feil. Men så absolutt. Flott at folk tar på seg å være støttekontakter. Det avlasta foreldrene mine en god del da storebroren min hadde det som liten. edit: Men om ikke jeg utnevner deg til presidentus, så får du i alle fall en *klemz* ^^ Endret 12. februar 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 Ja..det er ikke noe som er så fryktelig unikt egentlig. Er en veldig grei jobb egentlig, bli kjent med et nytt menneske, gjøre noen avtaler med han/henne om å gjøre forskjellige ting, ut å spise, kino..what ever liksom og du får betalt for det, kjøregodtgjørelse... Kommer selvsagt litt an på hvordan behov vedkommende har da men er storsett ganske greit =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg