Sirslask Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Online pr0n anyone? Blir ikke det samme, tard Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) bare tuller! jeg er gutt Som sagt; det finnes ikke jenter på internett! This is the internet, where men are men, women are men and little girls are FBI agents... Endret 19. januar 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 og til alle dykk som seier dykk vil dødd for å vert den katten: Hadde dykk syntest det var gøy å bli kvalt av ein pupp sånn dykk ikkje fekk pusta å døy?? En av de bedre måtene å dø på, vil jeg si. x) Lenke til kommentar
-TLT- Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Høres ut som en behagelig måte å dø på da, Schnell. Det finnes mange verre måter å dø på enn det der. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 bare tuller! jeg er gutt Som sagt; det finnes ikke jenter på internett! This is the internet, where men are men, women are men and little girls are FBI agents... Yeeey! Alltid hatt lyst til å jobbe i FBI. ^^ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 bare tuller! jeg er gutt Som sagt; det finnes ikke jenter på internett! Jeg har truffet Kitty, bazukh, aidskake, Eplefe og Nora90 og jeg kan garantere deg at de faktisk er jenter Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 TLT: jo det finnes jenter! me lev ikkje i steinalderen heller veit du, i noreg har me likestilling. jenter har like mykje rett til å vere på internett som gutar eller kva er det du meiner liksom?? Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Slutt å gni inn at jeg ikke finnes. *gråte* Du finnes du Jeg mener, hvem skulle ellers skrevet det du skriver Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg har truffet Kitty, bazukh, aidskake, Eplefe og Nora90 og jeg kan garantere deg at de faktisk er jenter Altså. Jeg har bare truffet Eplefe. Men hun er MANN. oO Du finnes du Jeg mener, hvem skulle ellers skrevet det du skriver Julenissen? Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg har truffet Kitty, bazukh, aidskake, Eplefe og Nora90 og jeg kan garantere deg at de faktisk er jenter jeg støtter den, eller, har ikke møtt nora da, men de andre støtter jeg Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 TLT: nei eg trur det å bli kvalt er ein ganske ille måte å døy på, anten det er av ein pupp eller noke anna Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Du finnes du Jeg mener, hvem skulle ellers skrevet det du skriver Julenissen? :O okey, jeg ønsker meg nytt skjermkort Og en kartong med Lucky btw Endret 19. januar 2008 av Skrollan Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg har ikke møtt noen fra forumet enda. Eller.. har sett skilpadde, veronica og hanne da, siden de er fra trondheim Lenke til kommentar
-TLT- Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 eller kva er det du meiner liksom??Bare vent til du har opplevd å chatte lenge med det du tror er en jente. Og så avtaler dere å møtes. Men hvem er det som kommer? Jo, han feite 50 år gamle gubben med hentesveis som bor nedi gata. Og han har selvsagt sett deg på cam så nå er han SKIKKELIG klar for action! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) TLT: nei eg trur det å bli kvalt er ein ganske ille måte å døy på, anten det er av ein pupp eller noke anna Bedre dø av å bli påkjørt? Bare vent til du har opplevd å chatte lenge med det du tror er en jente. Og så avtaler dere å møtes. Men hvem er det som kommer? Jo, han feite 50 år gamle gubben med hentesveis som bor nedi gata. Og han har selvsagt sett deg på cam så nå er han SKIKKELIG klar for action! HAHAHA Endret 19. januar 2008 av KexxY Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 :O okey, jeg ønsker meg nytt skjermkort Har du vært en snill gutt, i år? Ikke tatt på deg selv, ikke tenkt skitne tanker, ingenting? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Bare vent til du har opplevd å chatte lenge med det du tror er en jente. Og så avtaler dere å møtes. Men hvem er det som kommer? Jo, han feite 50 år gamle gubben med hentesveis som bor nedi gata. Og han har selvsagt sett deg på cam så nå er han SKIKKELIG klar for action! Selverfart? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Bare vent til du har opplevd å chatte lenge med det du tror er en jente. Og så avtaler dere å møtes. Men hvem er det som kommer? Jo, han feite 50 år gamle gubben med hentesveis som bor nedi gata. Og han har selvsagt sett deg på cam så nå er han SKIKKELIG klar for action! Det er så traumatisk. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Har du vært en snill gutt, i år? Ikke tatt på deg selv, ikke tenkt skitne tanker, ingenting? Faen Looover at jeg ikke har det *se på med dådyrøyne* Lenke til kommentar
-TLT- Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Selverfart?Nei, jeg tok det fra dagboka di. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg