Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt tilfeldig, faktisk. Så en slik "Top 11 most evil disney villains" nedtelling igår, og der var den sangen med fra Anastasia, så googla jeg for å finne hele sekvensen og da dukka den anime-greia opp øverst, på et eller annet engelsk forum.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Helt tilfeldig, faktisk. Så en slik "Top 11 most evil disney villains" nedtelling igår, og der var den sangen med fra Anastasia, så googla jeg for å finne hele sekvensen og da dukka den anime-greia opp øverst, på et eller annet engelsk forum.

Den top 11-greia så jeg i går også........

sh i eet ...????

Lenke til kommentar
Tja, enig på en måte. Postet Strauss oppi her. Klassisk er vakkert det og.
Jeg så det, men det aktuelle stykket av Strauss er blitt så resirkulert innen filmindustrien at det var på tide med noe med litt mer slagkraft. Forøvrig føler jeg mye av verkene til Strauss blir for flytende, men det er jo bare min smak.
Lenke til kommentar
10hi, jeg rakk å se Nightwish live med Tarja før hu fikk fyken \../ Hun var enda penere i virkeligheten.

Edit: den ungen har spist litt mye sukker tror jeg.

3 ganger med Tarja her. OG spist frokost "med" henne(de lå på samme hotell) :p

Samt hadde en hyggelig kaffeslabberas med Jukka på hotellet morgenen etter konserten :)

Lenke til kommentar
Tja, enig på en måte. Postet Strauss oppi her. Klassisk er vakkert det og.
Jeg så det, men det aktuelle stykket av Strauss er blitt så resirkulert innen filmindustrien at det var på tide med noe med litt mer slagkraft. Forøvrig føler jeg mye av verkene til Strauss blir for flytende, men det er jo bare min smak.

Hva med Shostakovich?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...