Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vi har på musikklinja som tror han er drit flink til å synge og BARE synger sånn super metal låter... DET er jævligste jeg noen gang har hørt. En ku som føder høres penere ut.

Herlig.

Er du alt, mezzo-sopran eller sopran, forresten?

jeg er en alt.

nu går jeg å driter meg ut for 80stk.

Kos dere videre.

snakkes siden i kveld.

Endret av Flabba
Lenke til kommentar
vi har på musikklinja som tror han er drit flink til å synge og BARE synger sånn super metal låter... DET er jævligste jeg noen gang har hørt. En ku som føder høres penere ut.

Herlig.

Er du alt, mezzo-sopran eller sopran, forresten?

jeg er en alt.

Da skjønner jeg at du sliter med de høye tonene. Honning og brennevin kan hjelpe.

Lenke til kommentar
Ok, nye info angånde død snø-daten har kommer(for de som bry seg\følger med. Som sikkert er ingen..men men)

Jeg har valgt å avlyse kveldens date med Kine, fordi jeg skal se filmen imorgen med Lene(ja ja,jeg vet, jeg er en hore blablabla)

Grunner

1.Jeg har veldig lyst å se Drillos ikveld,og det er kun idag det passer for Kine

2.Hun bitcha ut,og reglene(The rules of me) tilsier at da er det no go,dette må jeg respektere.

3.Lene er waaay penere,mer morsom,

4.Kine har ikke snakket med med siden mandagen. Jeg ba hu ut bare fordi hun er vennine av en vennine av meg anyhow.

Laus :p

Lenke til kommentar
Jeg er enig i den påstanden.

Waits er herlig

Helt klart. Asylum og Island er helt klart mannens fineste år.

Hahaha. Nå snakker vi ikke om 30 års inntak, da. Tom Waits er awesome, ja.
Hæhæ, nei. Det er nå sant.

Man skal vel heller ikke legge under teppet at Waits aldri var en 'flink' vokalist innen temaet å treffe høye noter heller.

Om du hører igjennom 'Closing Time' (første album Waits gav ut), hører du forskjellen mellom det han gjorde da og det det hele ble til. Er en veldig stor forskjell på både spillestil og vokal.

Håper for guds skyld ikke at Flabba går i den retningen, dog. :wee:

Det var forøvrig i 1971/1972 Waits startet med awesomeness og sluttet med soberness, mener jeg å ha lest.

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...