Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
-26 her, digg.

Uff, setter LITT høye mål med å prøve å synge Kamelot, da. Roy Khan er jo utdannet operasanger.

Jau, nesten så man skulle ha smelt til med den franske versjonen av "Don't you cry" også.

jo takk for støtten du. er ikke den jeg sliter med engang:P kan legge ut film av det så kan du få høre selv:P

Lenke til kommentar
Jau, men det tok ikke over verden før et par tre år senere. Nirvana ga ut flere skiver før Nevermind også. Så kom Pearl Jam og Ten og plutselig var rock/metal ut og angstfylte grunge-unger det nye feite.

Det ironiske er at de VIRKELIGE gode sangene til begge band kom lenge før hypen, merkelig det der.

Lenke til kommentar
Har ikke hørt Guns'n'roses på fest siden jeg gikk i ungdomsskolen i 1993..men da digga ALLE GNR, inkludert meg. Da var det enda tøfft å høre på rock og metal, fordi grungen ikke hadde tatt over enda. Og jeg hadde en dongerijakke som var dekket med Skid Row og GNR sy-på-lapper.
Grunge er noe rare greier. Ikke tar det skikkelig av, ikke er det skikkelig downtuned. Faen, for en musikk.

Skid Row er, i min mening, bedre enn Guns. :wee:

Samt at de har jo noen heftige ballader også. :wee:

Lenke til kommentar
Hva synes du om Mötley Crües "Home Sweet Home" ?
Syntes den er helt grei. Har ikke hørt igjennom den så mye.

Skid Row - I remember you

Da snakker vi vokal da

Det gjør man. Sebastian Bach - eks-vokalisten i Skid Row - har forøvrig et soloprosjekt på gang. :)
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...