CypheroN Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Pøh, Nevermind kom i 1991. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Nevermind er piss-skive, alle veit at det er Bleach og Incesticide som gjelder. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Gul ball? *rulle videre* Oo Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Jau, men det tok ikke over verden før et par tre år senere. Nirvana ga ut flere skiver før Nevermind også. Så kom Pearl Jam og Ten og plutselig var rock/metal ut og angstfylte grunge-unger det nye feite. Endret 11. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 -26 her, digg. Uff, setter LITT høye mål med å prøve å synge Kamelot, da. Roy Khan er jo utdannet operasanger. Jau, nesten så man skulle ha smelt til med den franske versjonen av "Don't you cry" også. jo takk for støtten du. er ikke den jeg sliter med engang:P kan legge ut film av det så kan du få høre selv:P Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jau, men det tok ikke over verden før et par tre år senere. Nirvana ga ut flere skiver før Nevermind også. Så kom Pearl Jam og Ten og plutselig var rock/metal ut og angstfylte grunge-unger det nye feite. Det ironiske er at de VIRKELIGE gode sangene til begge band kom lenge før hypen, merkelig det der. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Nevermind er piss-skive, alle veit at det er Bleach og Incesticide som gjelder. Tull! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det skal gå galt på generalprøver. Hva skal du synge? Eagle Eyed Cherry - Save Tonight og Kamelot - Don't You Cry men så ekstremt helbomm å da. menmen Høres spennende ut. Lykke til! tusen takk:D Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Har ikke hørt Guns'n'roses på fest siden jeg gikk i ungdomsskolen i 1993..men da digga ALLE GNR, inkludert meg. Da var det enda tøfft å høre på rock og metal, fordi grungen ikke hadde tatt over enda. Og jeg hadde en dongerijakke som var dekket med Skid Row og GNR sy-på-lapper.Grunge er noe rare greier. Ikke tar det skikkelig av, ikke er det skikkelig downtuned. Faen, for en musikk. Skid Row er, i min mening, bedre enn Guns. Samt at de har jo noen heftige ballader også. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Nai nai, Lancelot og Khan, som i: <3 i love it! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Nevermind er piss-skive, alle veit at det er Bleach og Incesticide som gjelder. Tull! Det er det ei! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Samt at de har jo noen heftige ballader også. Hva synes du om Mötley Crües "Home Sweet Home" ? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Dra til med noe fra Anvil på audition, det hadde vært kult nok. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Se filmen hos Youtube WORD. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Skid Row - I remember you Da snakker vi vokal da Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hva synes du om Mötley Crües "Home Sweet Home" ?Syntes den er helt grei. Har ikke hørt igjennom den så mye. Skid Row - I remember you Da snakker vi vokal da Det gjør man. Sebastian Bach - eks-vokalisten i Skid Row - har forøvrig et soloprosjekt på gang. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 vi har på musikklinja som tror han er drit flink til å synge og BARE synger sånn super metal låter... DET er jævligste jeg noen gang har hørt. En ku som føder høres penere ut. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) To av mine favorittvokalister sammen, Andre Matos (ex-Angra) og Tobias Sammet (Edguy) = dynamitt. Disse kan faen meg synge! Se filmen hos Youtube Endret 11. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 vi har på musikklinja som tror han er drit flink til å synge og BARE synger sånn super metal låter... DET er jævligste jeg noen gang har hørt. En ku som føder høres penere ut. Herlig. Er du alt, mezzo-sopran eller sopran, forresten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg