Flabba Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det skal gå galt på generalprøver. Hva skal du synge? Jau. Det er nettopp det generalprøver er til. Jeg syntes hun skal synge Airbourne's 'Runnin' Wild'. ja hvorfor ikke:P Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 ja hvorfor ikke:PIkkesant. Airbourne er awesome. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Finnes det en valutakalkulator på nett hvor jeg kan regne om f.eks. italiensk lire fra 1957 til dagens kronekurs? Fant noe: http://www.coincommunity.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=40557 Hva skal du bruke det til? Jeg sitter og ser Umberto D. nå og de gjør ikke annet enn å prate om lire. Omtrent hele filmen handler om økonomi. Jeg liker å vite sånn ca. hvor mye det er snakk om. Takker for linken. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det skal gå galt på generalprøver. Hva skal du synge? Eagle Eyed Cherry - Save Tonight og Kamelot - Don't You Cry men så ekstremt helbomm å da. menmen Høres spennende ut. Lykke til! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Dånt ju craaaaaaaaaaaaai aaaai! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Dånt ju craaaaaaaaaaaaai aaaai! Pistoler og Roser. Flott. Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Pistoler og Roser. Flott. Liker du ikke Pistoler og Roser? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Alle liker da Pistoler og Roser. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Nai nai, Lancelot og Khan, som i: Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 -15 ute nå. fysj Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Uff, setter LITT høye mål med å prøve å synge Kamelot, da. Roy Khan er jo utdannet operasanger. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) -26 her, digg. Uff, setter LITT høye mål med å prøve å synge Kamelot, da. Roy Khan er jo utdannet operasanger. Jau, nesten så man skulle ha smelt til med den franske versjonen av "Don't you cry" også. Endret 11. februar 2009 av NiXx Lenke til kommentar
hylo Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Alle liker da Pistoler og Roser.Nei, er nok ikke sånn, desverre. Jeg fikk ei lårhøne av ei jente engang for at jeg satt på "It's so Easy" på en fest. Kan godt hende det var velfortjent, men det var faen så vondt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det er som alle 16-årige jentene som prøver seg på Mariah Carey i Idol-audition, og tror de er verdens beste sangere og synger så høyt og skingrende at ørene vrenger seg og lyden skrus ned. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) -26 her, digg. -9 ute og 9 inne her. *tenne på i peisen* Edit: Det er sånne folk som synes Aqua er en slager på fester. Endret 11. februar 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Og da tar denne gule runde ballen kveld. (JA, jeg vet klokka bare er kvart på 8, men jeg er noe uhorvelig sliten) Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Pistoler og Roser. Flott. Liker du ikke Pistoler og Roser? Jo.. ? Det var ikke et sarkastisk innlegg. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Alle liker da Pistoler og Roser.Nei, er nok ikke sånn, desverre. Jeg fikk ei lårhøne av ei jente engang for at jeg satt på "It's so Easy" på en fest. Kan godt hende det var velfortjent, men det var faen så vondt. Pistoler og Roser er.... greit, men jeg begynner selv å bli litt lei av å høre de på fest, selv om det er "wide known band" og dermed lettere party faktor. ....Men så er jo jeg en som setter på VUlture Industries og Faith no More på fest da så.. Det er som alle 16-årige jentene som prøver seg på Mariah Carey i Idol-audition, og tror de er verdens beste sangere og synger så høyt og skingrende at ørene vrenger seg og lyden skrus ned. om nom nom. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Har ikke hørt Guns'n'roses på fest siden jeg gikk i ungdomsskolen i 1993..men da digga ALLE GNR, inkludert meg. Da var det enda tøfft å høre på rock og metal, fordi grungen ikke hadde tatt over enda. Og jeg hadde en dongerijakke som var dekket med Skid Row og GNR sy-på-lapper. Endret 11. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg