Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Ah, så deilig. :D Personlig syns jeg Syden er litt kjedelig, det er på en måte likt overalt. Hotell, basseng, hvit strand, turister. Men for all del, jeg hadde ikke sagt nei takk til en tur.

Jeg drar til kalde, grå England om ei uke.

I envy U. Selv om det kan bli kaldt der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snodig det der..har en kar på jobb som har spilt fotball hele livet, alt han kan snakke om er venstrebacken på Chelsea sin fotbetennelse eller om Checkovski er en bra høyreving ift Wankowski. Men spør han hvem MacGyver er.."aldri hørt om?".

"Star Wars? er ikke det de der romgreiene?"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Puerto Rico. Var der Desember 2007 også. Blir herlig.
Kult da :D

Har du spent en ball?
Hvem har ikke?

Paal Bang Hansen.

Og nei,du er ikke unormal.

Snodig det der..har en kar på jobb som har spilt fotball hele livet, alt han kan snakke om er venstrebacken på Chelsea sin fotbetennelse eller om Checkovski er en bra høyreving ift Wankowski. Men spør han hvem MacGyver er.."aldri hørt om?".

"Star Wars? er ikke det de der romgreiene?"

Mellomting er en fin figur. :p

Lenke til kommentar
Ah, så deilig. :D Personlig syns jeg Syden er litt kjedelig, det er på en måte likt overalt. Hotell, basseng, hvit strand, turister. Men for all del, jeg hadde ikke sagt nei takk til en tur.

Gleder meg vilt. Blir tross alt ikke så kaldt (mellom 10 varme og 2 kalde, ca), og det blir mye øl og godt selskap.

Lenke til kommentar

Dere skulle hørt han fyren gå ivei om hvor viktig det er at Chelsea gikk videre, og hvis laget "hans" taper en kamp depper han i dagesvis. Men han kan overhodet ikke snakke vettig om noe som helst annet.

Mannen gir "fotballidiot" et eget ansikt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Gleder meg vilt. Blir tross alt ikke så kaldt (mellom 10 varme og 2 kalde, ca), og det blir mye øl og godt selskap.

Fryser ikke mer der,enn her. Og du slipper snø.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Arne Nordheim should do the trick.

Tar vel en time fra Norge til England. Det gjorde ivertfall det før.

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...