Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi menn har et underliggende behov for å hamre og slå, gjerne på døde dyr. Det gir også en liten powertrip å hugge med øksen, og bare det å spasere litt frem og tilbake med øksen hengende slapt, men i et mandig grep, langs siden, kan redde hele dagen. Det er også kjekt å ha en velorganisert verktøykasse og jo mer man har hengende i buksen jo mer mann er man.

Lenke til kommentar
Been there..

Hvem har ikke kjøpt et kadaver og gått løs på for å virke mann?

Ikke sant. Nei, men jeg tror egentlig han i tro tradisjon hadde utsatt innkjøpene for lenge og at det var det som var igjen.

Gode gener å føre videre.

b-real: Elegant.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ok, nye info angånde død snø-daten har kommer(for de som bry seg\følger med. Som sikkert er ingen..men men)

Jeg har valgt å avlyse kveldens date med Kine, fordi jeg skal se filmen imorgen med Lene(ja ja,jeg vet, jeg er en hore blablabla)

Grunner

1.Jeg har veldig lyst å se Drillos ikveld,og det er kun idag det passer for Kine

2.Hun bitcha ut,og reglene(The rules of me) tilsier at da er det no go,dette må jeg respektere.

3.Lene er waaay penere,mer morsom,

4.Kine har ikke snakket med med siden mandagen. Jeg ba hu ut bare fordi hun er vennine av en vennine av meg anyhow.

Lenke til kommentar
Ok, nye info angånde død snø-daten har kommer(for de som bry seg\følger med. Som sikkert er ingen..men men)

Jeg har valgt å avlyse kveldens date med Kine, fordi jeg skal se filmen imorgen med Lene(ja ja,jeg vet, jeg er en hore blablabla)

Grunner

1.Jeg har veldig lyst å se Drillos ikveld,og det er kun idag det passer for Kine

2.Hun bitcha ut,og reglene(The rules of me) tilsier at da er det no go,dette må jeg respektere.

3.Lene er waaay penere,mer morsom,

4.Kine har ikke snakket med med siden mandagen. Jeg ba hu ut bare fordi hun er vennine av en vennine av meg anyhow.

Korrekt spilt. Du får i pose og sekk.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Du er unnskyldt Danielzu, bare skriv det i Lovethread neste gang. :)

Love blir vel litt å ta i? Er mer OT vil jeg påstå.

Det kan fort bli love da.

Det er nå jeg som jente skal ta på meg ansvaret for den evinnelige masinga om UUUH, bare fordi Lene er penere, betyr ikke det at hun er best og blabla, ikke sant? ;)

Hva sa du til Kine da?

Ga vel lovlig flere grunner for min avgjørelse enn det. :)

Sa noe som: å shit,det er jo kamp ikveld. Svarte maiskorn!(ja,jeg sa det)

Så tok jeg en: haha,ja nå var det min tur å avlyse.

:)

Lenke til kommentar
Det er nå jeg som jente skal ta på meg ansvaret for den evinnelige masinga om UUUH, bare fordi Lene er penere, betyr ikke det at hun er best og blabla, ikke sant? ;)

Det er nå du skal fortelle meg at selv om hun er litt beskjeden, så vil dette gå fint. Jeg skal bare ta det rolig og forsiktig.

Damn jeg tenker for mye.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...