Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Er det virkelig så mange som ikke orker og reise på ræva og ta sæ en tur på fottball trening eller noe ??

EDIT: Dette kunne jo vært et alternativ.

Endret av Slettet-1nDPpQXNWW
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Noen som aner om det er noen (spill)butikker som fortsatt selger minnekort til PS1? Vet jeg burde spurt på spill-delen av forumet men fant ikke passende tråd. :p

Lenke til kommentar
Er det virkelig så mange som ikke orker og reise på ræva og ta sæ en tur på fottball trening eller noe ??

Hva faen prater du om?

Noen som aner om det er noen (spill)butikker som fortsatt selger minnekort til PS1? Vet jeg burde spurt på spill-delen av forumet men fant ikke passende tråd. :p

Tviler. GO brukt.

Lenke til kommentar

Hva i alle dager snakker du om?

Regner med at han mener vi er lat innpå her...Isåfall, hva kan han forvente x)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Det er ikke det jeg mener, men fikk svar at man mister den sosiale delen av hverdagen(noe i den duren) derfor ;)

Og editen er fra Internettskole :p

Det er ikke det jeg mener, men fikk svar at man mister den sosiale delen av hverdagen(noe i den duren) derfor ;)

Og editen er fra Internettskole :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Good going. :D (tenkte faktisk å spørre ang saken igår.)

Jeg prøver fremdeles å få second comming med hun eks-dama.

Men ikveld blir det Død Snø. :D

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Faen så digg vær det har vært idag. Nå skal jeg hente litt ved, måke snø, fyre opp i peisen og så lage litt middag.

Så skal jeg planlegge hvordan jeg skal isolere kjellern her ordentlig, sånn at vannrørene her ikke fryser hver gang det blir kaldt. Mulig jeg må jekke opp et par bjelker, det kan jo bli utrolig gøy da.

Kjeder meg egentlig rimelig mye nå. :hrm:

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...