thesinner Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=kM7kKJ1NbQA...feature=related I almost jizzed my pants da jeg leste tittelen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Er det virkelig så mange som ikke orker og reise på ræva og ta sæ en tur på fottball trening eller noe ?? EDIT: Dette kunne jo vært et alternativ. Endret 11. februar 2009 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Noen som aner om det er noen (spill)butikker som fortsatt selger minnekort til PS1? Vet jeg burde spurt på spill-delen av forumet men fant ikke passende tråd. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Er det virkelig så mange som ikke orker og reise på ræva og ta sæ en tur på fottball trening eller noe ?? EDIT: Dette kunne jo vært et alternativ. Hva faen prater du om? Noen som aner om det er noen (spill)butikker som fortsatt selger minnekort til PS1? Vet jeg burde spurt på spill-delen av forumet men fant ikke passende tråd. Tviler. GO brukt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Noen som aner om det er noen (spill)butikker som fortsatt selger minnekort til PS1? Vet jeg burde spurt på spill-delen av forumet men fant ikke passende tråd. Du finner vel garrantert på qxl, ebay eller finn Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Er det virkelig så mange som ikke orker og reise på ræva og ta sæ en tur på fottball trening eller noe ?? EDIT: Dette kunne jo vært et alternativ. Hva i alle dager snakker du om? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Er det virkelig så mange som ikke orker og reise på ræva og ta sæ en tur på fottball trening eller noe ?? EDIT: Dette kunne jo vært et alternativ. Hva i alle dager snakker du om? Regner med at han mener vi er lat innpå her...Isåfall, hva kan han forvente x) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det er ikke det jeg mener, men fikk svar at man mister den sosiale delen av hverdagen(noe i den duren) derfor Og editen er fra Internettskole Det er ikke det jeg mener, men fikk svar at man mister den sosiale delen av hverdagen(noe i den duren) derfor Og editen er fra Internettskole Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ikke alle som går på fotballtrening som har alle klassekameratene sine der skjønner du Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ja,noen spiller Guild på wow med kompisene sine. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Woho, jeg vant i "Gi bort en CD"-tråden ^^ Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Btw, du vet hun jeg likte, som eksen min prøvde å bli venner med? Hun var på besøk i helgen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Good going. (tenkte faktisk å spørre ang saken igår.) Jeg prøver fremdeles å få second comming med hun eks-dama. Men ikveld blir det Død Snø. Endret 11. februar 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Faen så digg vær det har vært idag. Nå skal jeg hente litt ved, måke snø, fyre opp i peisen og så lage litt middag. Så skal jeg planlegge hvordan jeg skal isolere kjellern her ordentlig, sånn at vannrørene her ikke fryser hver gang det blir kaldt. Mulig jeg må jekke opp et par bjelker, det kan jo bli utrolig gøy da. Kjeder meg egentlig rimelig mye nå. Endret 11. februar 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jekking av bjelker er gøy. Plutselig sitter dører fast, tapeter får sprekker, mor får panikk. For mange tiår siden ble huset her jekket opp og det ble gravd kjeller. Fjerning av stolper er like gøy. Spennende å se om huset slutter å sige ihop. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Tar ut vinduer/dører som kommer i konflikt med jekkinga da, serru. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Du kjeder deg såpass jah... Endret 11. februar 2009 av b-real Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Du kjeder deg såpass jah... Øh, hæ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 "Fy faen som jeg kjeder, går og jekker veggene litt for å få tida til å gå!" Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jepp. Det er sånn som skjer vet dere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg