CypheroN Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Vagina. Learned a new word at school today? Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 hva gjør den fjæra der? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 hva gjør den fjæra der?Den er til å røre med, ser du vel. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Fiske vagina. Yum. Men uansett, da var man tilbake fra skolen. Trøtt dag idag. Men så blir det skolebrød og pannekaker idag. Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 skolebrød etter det tidligere morgenbrødet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Trøtt dag idag. Det er jeg også.. 2,5timer søvn i natt må ta skylden for det tror jeg.. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Lillebror har fått hamster Weee. Den klarte ikke gå hjulet sitt Lenke til kommentar
tradhtare Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Er alltid like skøy å surfe på Gaysir og finne gamle kjente, folk du har vokst opp med og sambygdinger generelt der.Du hadde mistanken, men fikk aldri bekreftelse, før du plutselig finner dem der Også "interessant" å se hvor mange menn på 30+ som er ute etter sex og slaver fra der jeg kommer fra. Jeg vet det er et gammelt innlegg, men jeg fant det helt tilfeldig. Jeg synes det er sjofelt. :/ Nå vet jeg ikke om du er hetero da, men jeg synes det er teit gjort å registrere seg der bare for å finne ut hvem som er der av folk du kjenner til. I alle fall om man outer vedkommende etterpå. Husk, det er ikke alle som har profil der, som er åpen for mennesker som ikke er likesinnede. Og jeg antyder på ingen måte at du har outa noen, jeg ville bare påpeke det for deg og andre. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Trøtt dag idag. Det er jeg også.. 2,5timer søvn i natt må ta skylden for det tror jeg.. Second that. Bortsett fra at jeg fikk 3 timer. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Tsjeriåu, tsjeriåu, bai-bai! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det er moro å leke seg litt i Google Earth. Man kan jo se på Mars og Univserset også. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Det er moro å leke seg litt i Google Earth. Man kan jo se på Mars og Univserset også.Det er litt fint å kunne sitte å studere overflaten på mars via laptoppen når de fremste hodene i verden satt å lurte på hvorvidt det var store kanaler der oppe eller ikke for under 150 år siden. Ting skjer fort gitt. Om noen kan man nok sitte å telle steiner på månens overflate, siden den om ikke så alt for lenge skal kartlegges i ultra høy oppløsning av en av sondene som er satt til oppskytning. Endret 11. februar 2009 av fargoth Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Teknologiens utvikling er massiv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jævla skitt kan ikke vi bare ha hjemme skole via PC ?? Eller at man betaler litt peng til staten for og føre det via nett ?? Det hadde vært 10 gang bedre Jeg hadde gladelig betalt Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jævla skitt kan ikke vi bare ha hjemme skole via PC ?? Det heter hjemmeskole. Ser nok ut som du trenger skolen så mye du kan. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det hadde vært kjedelig å ha hjemmeskole over interwubz. 1) Man får ikke den sosiale dosen man får på skolen 2) Mange ville nok ikke følgt med ordentlig 3) Fyll inn tekst. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Da var jeg hjemme igjen Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Fiske vagina. Yum. Men uansett, da var man tilbake fra skolen. Trøtt dag idag. Men så blir det skolebolle og pannekaker idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg