Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er alltid like skøy å surfe på Gaysir og finne gamle kjente, folk du har vokst opp med og sambygdinger generelt der.

Du hadde mistanken, men fikk aldri bekreftelse, før du plutselig finner dem der :p

Også "interessant" å se hvor mange menn på 30+ som er ute etter sex og slaver fra der jeg kommer fra.

Jeg vet det er et gammelt innlegg, men jeg fant det helt tilfeldig.

Jeg synes det er sjofelt. :/

Nå vet jeg ikke om du er hetero da, men jeg synes det er teit gjort å registrere seg der bare for å finne ut hvem som er der av folk du kjenner til. I alle fall om man outer vedkommende etterpå. Husk, det er ikke alle som har profil der, som er åpen for mennesker som ikke er likesinnede.

Og jeg antyder på ingen måte at du har outa noen, jeg ville bare påpeke det for deg og andre. :)

Lenke til kommentar
Det er moro å leke seg litt i Google Earth. Man kan jo se på Mars og Univserset også.
Det er litt fint å kunne sitte å studere overflaten på mars via laptoppen når de fremste hodene i verden satt å lurte på hvorvidt det var store kanaler der oppe eller ikke for under 150 år siden. Ting skjer fort gitt. Om noen kan man nok sitte å telle steiner på månens overflate, siden den om ikke så alt for lenge skal kartlegges i ultra høy oppløsning av en av sondene som er satt til oppskytning. Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Jævla skitt kan ikke vi bare ha hjemme skole via PC ??

Eller at man betaler litt peng til staten for og føre det via nett ??

Det hadde vært 10 gang bedre :p

Jeg hadde gladelig betalt :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...