Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+312
Jojo, så anbefaler deg en å ha scatsex med før det er forsent :thumbup:

Så klart :ermm: Tenkte mer på sånne ting som saueøye, DET kommer jeg aldri til å prøve!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg sov godt i dag, og spiste en god frokost og har vært konstruktiv og læreren er faktisk positiv til prosjektet mitt.

oi så flott dagen din høres ut til nå :D

Min har vært i motsatt rettning:P

Den er så ille at du må søke trøst her altså?

*kosepå*

selvsakt:P

først fikk jeg beskjed om at fredag morgen må jeg opp kl 04:30 på måttan for å gå i fjøs å ta bilder av sauer.

JIPPI! så missta jeg lommeboka også glemte jeg igjen lunsjen min nede i byggda... også fikk jeg vite at det er biff lindstrømm til middag. og er en slags rå kjøttdeig med erter i...

FLOTT!

men skjedd litt bra å faktisk:D *kos*

Lenke til kommentar

først fikk jeg beskjed om at fredag morgen må jeg opp kl 04:30 på måttan for å gå i fjøs å ta bilder av sauer.

JIPPI! så missta jeg lommeboka også glemte jeg igjen lunsjen min nede i byggda... også fikk jeg vite at det er biff lindstrømm til middag. og er en slags rå kjøttdeig med erter i...

FLOTT!

Biff Lindstrøm har da aldri vært rå, men å miste lommeboka er jo kjipt.

Hva er det bra for noe da?

Lenke til kommentar

FLOTT!

Biff Lindstrøm har da aldri vært rå, men å miste lommeboka er jo kjipt.

Hva er det bra for noe da?

jo på denne drittskolen er den rå og super ekkel.

bra ting:

- har fått skryt av flinkeste gutten i musikkklassen når jeg øvde for han i sta.

- hatt fotosafari alene i super fint vær.

- NiXx svarte på PM fra meg.

- Jeg ble ferdig og drit fornøyd en film jeg har jobbet med:D

Endret av Flabba
Lenke til kommentar

bra ting:

- har fått skryt av flinkeste gutten i musikkklassen når jeg øvde for han i sta.

Hmmm... Maten må ha tapt seg de siste årene da. Kan ikke huske at søsteren min klagde på den.

Ang. resten: You go girl!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
La meg presentere

*trommevirvel*

saluttknalls arvtager:

di som elsker og se på en mester i sprenging med tanke på at han kankjer blir skadet en gang :dontgetit: ikke at det er morsomt vis han blir skade men alle di soldatene er så stok dume ha ha ha

Er sikkert samme fyren.

Lenke til kommentar

Finnes det folk som kjøper én joint? Det er ganske respektløst å kjøpe såpass lite når varen tross alt er ulovlig. Det sier liksom "Hey, jeg bryr meg ikke det minste om at du tar det bryet med å ta en risiko for min skyld."

Nei... Stonere der ute, hør dette: Ikke kjøp mindre enn MINIMUM en tre-er om gangen. Vis dealeren din såpass med respekt. Helst ikke gå under 5-er om gangen. Vær heller flere som kjøper sammen om dette er et problem.

Endret av Lars
Lenke til kommentar

bra ting:

Hmmm... Maten må ha tapt seg de siste årene da. Kan ikke huske at søsteren min klagde på den.

Ang. resten: You go girl!

jo takk du:D jeg strever og holder på som en anna galning her. nettopp vært å øvd for lærerne. det var super flaut, men litt gøy å.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...