Gjest Slettet+312 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jojo, så anbefaler deg en å ha scatsex med før det er forsent Så klart Tenkte mer på sånne ting som saueøye, DET kommer jeg aldri til å prøve! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg sov godt i dag, og spiste en god frokost og har vært konstruktiv og læreren er faktisk positiv til prosjektet mitt. oi så flott dagen din høres ut til nå Min har vært i motsatt rettning:P Den er så ille at du må søke trøst her altså? *kosepå* selvsakt:P først fikk jeg beskjed om at fredag morgen må jeg opp kl 04:30 på måttan for å gå i fjøs å ta bilder av sauer. JIPPI! så missta jeg lommeboka også glemte jeg igjen lunsjen min nede i byggda... også fikk jeg vite at det er biff lindstrømm til middag. og er en slags rå kjøttdeig med erter i... FLOTT! men skjedd litt bra å faktisk:D *kos* Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jojo, så anbefaler deg en å ha scatsex med før det er forsent Så klart Tenkte mer på sånne ting som saueøye, DET kommer jeg aldri til å prøve! Saueøye er jo digg det Ikke det at jeg har smakt det men Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 La meg presentere *trommevirvel* saluttknalls arvtager: di som elsker og se på en mester i sprenging med tanke på at han kankjer blir skadet en gang ikke at det er morsomt vis han blir skade men alle di soldatene er så stok dume ha ha ha Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 selvsakt:P først fikk jeg beskjed om at fredag morgen må jeg opp kl 04:30 på måttan for å gå i fjøs å ta bilder av sauer. JIPPI! så missta jeg lommeboka også glemte jeg igjen lunsjen min nede i byggda... også fikk jeg vite at det er biff lindstrømm til middag. og er en slags rå kjøttdeig med erter i... FLOTT! men skjedd litt bra å faktisk:D *kos* Biff Lindstrøm har da aldri vært rå, men å miste lommeboka er jo kjipt. Hva er det bra for noe da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Tror kanskje jeg synes ene delikatessen de hadde på hallingstuene er værre enn øye, geite-testikkel. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 La meg presentere*trommevirvel* saluttknalls arvtager: di som elsker og se på en mester i sprenging med tanke på at han kankjer blir skadet en gang ikke at det er morsomt vis han blir skade men alle di soldatene er så stok dume ha ha ha Så han der....Troll!! Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) selvsakt:P først fikk jeg beskjed om at fredag morgen må jeg opp kl 04:30 på måttan for å gå i fjøs å ta bilder av sauer. JIPPI! så missta jeg lommeboka også glemte jeg igjen lunsjen min nede i byggda... også fikk jeg vite at det er biff lindstrømm til middag. og er en slags rå kjøttdeig med erter i... FLOTT! men skjedd litt bra å faktisk:D *kos* Biff Lindstrøm har da aldri vært rå, men å miste lommeboka er jo kjipt. Hva er det bra for noe da? jo på denne drittskolen er den rå og super ekkel. bra ting: - har fått skryt av flinkeste gutten i musikkklassen når jeg øvde for han i sta. - hatt fotosafari alene i super fint vær. - NiXx svarte på PM fra meg. - Jeg ble ferdig og drit fornøyd en film jeg har jobbet med:D Endret 11. februar 2009 av Flabba Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg skrev bedre enn det der i 3. klasse... Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 jo på denne drittskolen er den rå og super ekkel. bra ting: - har fått skryt av flinkeste gutten i musikkklassen når jeg øvde for han i sta. - hatt fotosafari alene i super fint vær. - NiXx svarte på PM fra meg. - Jeg ble ferdig og drit fornøyd en film jeg har jobbet med:D Hmmm... Maten må ha tapt seg de siste årene da. Kan ikke huske at søsteren min klagde på den. Ang. resten: You go girl! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 La meg presentere*trommevirvel* saluttknalls arvtager: di som elsker og se på en mester i sprenging med tanke på at han kankjer blir skadet en gang ikke at det er morsomt vis han blir skade men alle di soldatene er så stok dume ha ha ha Er sikkert samme fyren. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 http://www.radioarcala.com/nbspStation/Tow...58/Default.aspx <- antenne. STOR antenne. Radioverdenen er gøy Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hahahaha, en i klassen skulle kjøpe en joint, og fikk en prince mild^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Finnes det folk som kjøper én joint? Det er ganske respektløst å kjøpe såpass lite når varen tross alt er ulovlig. Det sier liksom "Hey, jeg bryr meg ikke det minste om at du tar det bryet med å ta en risiko for min skyld." Nei... Stonere der ute, hør dette: Ikke kjøp mindre enn MINIMUM en tre-er om gangen. Vis dealeren din såpass med respekt. Helst ikke gå under 5-er om gangen. Vær heller flere som kjøper sammen om dette er et problem. Endret 11. februar 2009 av Lars Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 kjøp en kvart joint, mmm. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 jo på denne drittskolen er den rå og super ekkel. bra ting: - har fått skryt av flinkeste gutten i musikkklassen når jeg øvde for han i sta. - hatt fotosafari alene i super fint vær. - NiXx svarte på PM fra meg. - Jeg ble ferdig og drit fornøyd en film jeg har jobbet med:D Hmmm... Maten må ha tapt seg de siste årene da. Kan ikke huske at søsteren min klagde på den. Ang. resten: You go girl! jo takk du:D jeg strever og holder på som en anna galning her. nettopp vært å øvd for lærerne. det var super flaut, men litt gøy å. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det var faktisk ikke prince engang, det var bare tørre blader. Selgeren kom tilbake og sa at det bare var for å teste og at han kom tilbake med ekte vare i morgen. Han fikk pengene tilbake. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Wake-up light er no herk.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Vagina. Learned a new word at school today? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg