Programvare Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 FFFFFFriminuttt. Prøve om 15 min. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 FFFFFFriminuttt. Prøve om 15 min. Lykke til. Vi har ingenting å gjøre vi, og jeg finner det en smule irriterende å måtte sitte her frem til kl 2. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Faen, det er dødt på hele forumet idag jo Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Fordi folk jobber? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Fordi folk jobber? Det har da aldri værtnoen hindring før det, er vanligvis liv her :/ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hurra for 5 på engelskprøve Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hurra for 5 på engelskprøve Gratulerer Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 noen som har det:( fikk 1 på innlevering om Virtual pc pga brukte alle timene jeg hadde på skolen til å få gjennomført klassens LAN:( Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 noen som har det:( fikk 1 på innlevering om Virtual pc pga brukte alle timene jeg hadde på skolen til å få gjennomført klassens LAN:( Da skulle du tatt Lanet hjemme da vet du, altså planlegginga Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det var en skole oppgave det også jobbet i 3 dager hele dagen rett før lanet med å få opp bord og annen rigging av nettverk ol. men, men sånn kan det gikk. ( læreren min er en tosk) Lenke til kommentar
n4w Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Gleder meg til LAN i vinterferien. Da blir det forhåpentligvis litt raskt nett sånn at jeg kan få lasta ned noen filmer og noe anime. Hva skal dere i ferien da? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Faen, det er dødt på hele forumet idag jo GBS frister mer enn OT Vel, det er min unnskyldning iaf ^^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Gleder meg til LAN i vinterferien.Da blir det forhåpentligvis litt raskt nett sånn at jeg kan få lasta ned noen filmer og noe anime. Hva skal dere i ferien da? Dama mi skal bort i ferien Så blir kanskje lan, også slappe av...Var ikke forumtreffet da også? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hva skal dere i ferien da? Kjøre snø scooter:D ellers skal jeg bare sove lenge og slappe av Lenke til kommentar
n4w Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Gleder meg til LAN i vinterferien.Da blir det forhåpentligvis litt raskt nett sånn at jeg kan få lasta ned noen filmer og noe anime. Hva skal dere i ferien da? Dama mi skal bort i ferien Så blir kanskje lan, også slappe av...Var ikke forumtreffet da også? Stemmer det, siste uka av vår ferie. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Gleder meg til LAN i vinterferien.Da blir det forhåpentligvis litt raskt nett sånn at jeg kan få lasta ned noen filmer og noe anime. Hva skal dere i ferien da? Dama mi skal bort i ferien Så blir kanskje lan, også slappe av...Var ikke forumtreffet da også? Stemmer det, siste uka av vår ferie. Det jeg trodde Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Da var det faen meg gjort. Har nettopp injeksert en dose Transport Tycoon Deluxe, med open-patch seff, i pcn. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Ja det tror jeg så absolutt. Tror dama leser bortimot 150-200 ord i minuttet. Lese opp=|= lese Sameboe: Det gir ikke særlig bra inntrykk om du skal holde foredrag for klassen, og leser så fort du kan. Slow is good. I tillegg slipper du å jobbe så mye. Angående Union-øl: Går forbi det hver gang jeg er i butikken. Eid. Endret 11. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ja det tror jeg så absolutt. Tror dama leser bortimot 150-200 ord i minuttet. Lese opp=|= lese Sameboe: Det gir ikke særlig bra inntrykk om du skal holde foredrag for klassen, og leser så fort som du kan. Slow is good. I tillegg slipper du å jobbe så mye. Angående Union-øl: Går forbi det hver gang jeg er i butikken. Eid. Skal lage Digital Storytelling på 3 minutter ^^, Altså en film Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Uansett humør, Riverside hjelper <3 Se filmen hos Youtube Endret 11. februar 2009 av NiXx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg