Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Halla diskusjon!

Tror dere jeg kan lure meg til å lage en videopresentasjon/anmeldelse av Dexter som et Engelskprosjekt? :p Kan det være relevant emne med det som står under? Har lyst til å ta om det, men vet ikke om det passer med det som blir sagt her.

According to the national curriculum you are more or less given free reign. It says, "presentere et større fordypningsarbeid med emne fra internasjonal engelsk eller et annet fag innen eget programområde og vurdere prosessen."

Problemstilling: kan mord være rettferdiggjort :p ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Lurer på ka jeg skal gjøre for og få faren min til og forstå at jeg er syk, vi har allerede forsovet osss begge.

Men jeg har en kraftig forkjølelse så vidt jeg gidder og gå ut av senge, men det skjønner jo ikke han !!

PS: Han har dratt på jobb.

Noen som kan hjelpe meg der ute ??

Lenke til kommentar
Lurer på ka jeg skal gjøre for og få faren min til og forstå at jeg er syk, vi har allerede forsovet osss begge.

Men jeg har en kraftig forkjølelse så vidt jeg gidder og gå ut av senge, men det skjønner jo ikke han !!

PS: Han har dratt på jobb.

Noen som kan hjelpe meg der ute ??

Prøve å høre slapp ut hvis du snakker med han over telefon. Gjerne host litt. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Det var da domt kan ikke ringe han, men han kan ringe meg :(

Vi har hus TLF det ikke koster og ringe til andre hus TLF, men det er svin dyrt for mobil så den er sperra fra det nette.

Jaja kan ikke gjøre mer en og ligge i senge og sove :p

Har jo et mini kjølleskap rett atme senge :D

Endret av Slettet-1nDPpQXNWW
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...