Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hvorfor kalles onsdag for lillelørdag? Sikkert på grunn av det flotte humorprogrammet som gikk på 90-tallet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 God Morgen, utsikt til en kjedelig dag idag. Får heller se frem til hamburger og oreokake seinere idag. skal vi lage oreokake idag? Sølvi har ikke fått oppskrifta fra meg engang Trodde det var til uka jeg Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Spørsmål: Tror dere det er mulig å lese opp 596 ord på 3 minutter? Jeg ville nå ha prøvd... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Spørsmål: Tror dere det er mulig å lese opp 596 ord på 3 minutter? Jeg ville nå ha prøvd... Har prøvd nå, og jeg måtte skrive om teksten helt, ble bare varr...men den nye er bedre, og tok meg 2 min 34 sek å lese Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 God Morgen, utsikt til en kjedelig dag idag. Får heller se frem til hamburger og oreokake seinere idag. skal vi lage oreokake idag? Sølvi har ikke fått oppskrifta fra meg engang Idag skal vi vel lage pannekaker med tomatsuppe til. Og skolebrød tror jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Heimkunskap på g eller? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Noen som har gode forslag på garnityr til en omelett? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Heimkunskap på g eller? Nei, noe sånn matlager greier på ungdomsklubben jeg, Samebror,n4w og CampinCarl driver av med Lenke til kommentar
n4w Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 skal vi lage oreokake idag?Sølvi har ikke fått oppskrifta fra meg engang Var det neste uke kanskje? Kanskje pannekaker og brownies idag da? Eller var det bløtkake? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 skal vi lage oreokake idag?Sølvi har ikke fått oppskrifta fra meg engang Var det neste uke kanskje? Kanskje pannekaker og brownies idag da? Eller var det bløtkake? Tror det var skoleboller Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 vi får se, Sølvi fikser hvertfall varer til oss selv om hu tok rimelig feil sist uke x) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Samebror: Hva skjer om jeg ikke dukker opp idag egentlig Sånn vis det skulle komme opp noe lissom Hehe, Skolebrød. Det heter skolebolle!!! Dette skal avgjøres *lage tråd* Tråd Endret 11. februar 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Halla diskusjon! Tror dere jeg kan lure meg til å lage en videopresentasjon/anmeldelse av Dexter som et Engelskprosjekt? Kan det være relevant emne med det som står under? Har lyst til å ta om det, men vet ikke om det passer med det som blir sagt her. According to the national curriculum you are more or less given free reign. It says, "presentere et større fordypningsarbeid med emne fra internasjonal engelsk eller et annet fag innen eget programområde og vurdere prosessen." Problemstilling: kan mord være rettferdiggjort ? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hehe, Skolebrød. Det heter skolebolle!!! Dette skal avgjøres *lage tråd* Det var ikke akkurat det jeg mente. :!: Men enig med du, skolebolle. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Morgenbrød -> skolebrød :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Lurer på ka jeg skal gjøre for og få faren min til og forstå at jeg er syk, vi har allerede forsovet osss begge. Men jeg har en kraftig forkjølelse så vidt jeg gidder og gå ut av senge, men det skjønner jo ikke han !! PS: Han har dratt på jobb. Noen som kan hjelpe meg der ute ?? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Lurer på ka jeg skal gjøre for og få faren min til og forstå at jeg er syk, vi har allerede forsovet osss begge. Men jeg har en kraftig forkjølelse så vidt jeg gidder og gå ut av senge, men det skjønner jo ikke han !! PS: Han har dratt på jobb. Noen som kan hjelpe meg der ute ?? Prøve å høre slapp ut hvis du snakker med han over telefon. Gjerne host litt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Det var da domt kan ikke ringe han, men han kan ringe meg Vi har hus TLF det ikke koster og ringe til andre hus TLF, men det er svin dyrt for mobil så den er sperra fra det nette. Jaja kan ikke gjøre mer en og ligge i senge og sove Har jo et mini kjølleskap rett atme senge Endret 11. februar 2009 av Slettet-1nDPpQXNWW Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Haha, LittleBigPlanet reviewen til Yahtzee er konge xD Se den!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg