Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Nehh. det er vel på tide og finne senga nå. God natt forumtroll <3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Nice.Jeg må finne en måte å skaffe meg points til Xbox Live som ikke innebærer Paypal eller å legge igjen kortinformasjon hos M$, så skal det bli enda mer gaming på meg. Skal først og fremst ha Braid, Bejeweled 2 og Ultimate Mortal Kombat III Redd for at M$ skal tømme kontoen din? hmm, får man ikke kjøpt gamerpoints på gamestop og ebgames og sånn a? Vet aldri med M$ Aner ikke, har ikke slike butikker her på Steinkjer, aner ikke med nabobyene. Jeg har ikke bil eller lappen, kompisene mine med lappen har ikke bil og jeg hater å ta tog, hovedsaklig fordi det er tregt og er dyrt selv om man er aldri så mye student. Busser er enda verre :| Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Vet aldri med M$ Aner ikke, har ikke slike butikker her på Steinkjer, aner ikke med nabobyene. Jeg har ikke bil eller lappen, kompisene mine med lappen har ikke bil og jeg hater å ta tog, hovedsaklig fordi det er tregt og er dyrt selv om man er aldri så mye student. Busser er enda verre :| Da skjønner jeg ikke hvorfor du ikke bare bruker visa? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Stoler ikke på M$ Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Vet du om noen steder her i Norge hvor en kan få tak i Union? Fikk lyst til å prøve det. EDIT: Ingen treff i polet sitt vareutvalg, så da må man begynne å tråle matbutikkene.. Jeg har sjekket litt rundt tidligere, men det kan se ut som eneste muligheten blir privat import noe som er dyrt. Regler om import. Går man via et større importselskap må man kjøpe en pall om gangen, og da er det billigere å bare kjøpe en langhelg til Ljubljana på billigsalg å fylle opp kofferten på vei hjem. Men du kan selvsagt forhøre deg med diverse ølutsalg der du bor å se hvilken respons du får, men jeg har ikke lykkes på vestlandet ihvertfall. Endret 11. februar 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Kompils er godt og billig. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 God Morgen, utsikt til en kjedelig dag idag. Får heller se frem til hamburger og oreokake seinere idag. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Må nesten komme meg til toget nå (skal besøke dama). Vi ses. Ha en fin uke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 God morgen DNFK, dette ser ut til å bli atter en kjedelig dag på jobben.. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Mnjaa... Trøtt som F, sliten av å gå og kaldere enn helvette ute. Hva mer kan en be om ? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Good morning comrads Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Mårn mårn folks. Gledelig å komme ut til bilen i morges for å finne ut at det ikke hadde snødd mer etter at jeg parkerte i går. Så da ble det minimalt med kosting og skraping og generelt en bedre start på dagen. Nå sitter en bare med en liten forkjølelse etter gårsdagens lille tur. Lillelørdag er det også i dag og greier =) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Spørsmål: Tror dere det er mulig å lese opp 596 ord på 3 minutter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ja det tror jeg så absolutt. Tror dama leser bortimot 150-200 ord i minuttet. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ja det tror jeg så absolutt. Tror dama leser bortimot 150-200 ord i minuttet. Bra Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Det er jo de som har fotografisk hukommelse de kan jo lese veldig mye.. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Hvorfor kalles onsdag for lillelørdag? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 God Morgen, utsikt til en kjedelig dag idag. Får heller se frem til hamburger og oreokake seinere idag. skal vi lage oreokake idag? Sølvi har ikke fått oppskrifta fra meg engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg