Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Vet du om noen steder her i Norge hvor en kan få tak i Union?

Fikk lyst til å prøve det.

EDIT: Ingen treff i polet sitt vareutvalg, så da må man begynne å tråle matbutikkene..

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Leser her at det har vært diskutert sånn min kjøleskap fra netshop.no .

Jeg har et kjøleskap med dør og hele pakka pluss at du vill ikke klare og fylle det med ØL.

Det er en sånn ingang i veggen på rommet 3, etasje ^^ så der er mitt kjølleskap/fryser :D

Den har aldri svikta på vintern :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Nice.

Jeg må finne en måte å skaffe meg points til Xbox Live som ikke innebærer Paypal eller å legge igjen kortinformasjon hos M$, så skal det bli enda mer gaming på meg.

Skal først og fremst ha Braid, Bejeweled 2 og Ultimate Mortal Kombat III :D

Noob Saibot :cool:

Lenke til kommentar
http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=35789 <- sånn kjøleskap fra netshop?

Skulle hatt ett billig, lite og lydløst kjøleskap til hybelen min jeg. Det store monsteret jeg har der (halv størrelse, men trenger ikke så mye) bråker som om det var sendt fra etasjen under oss.

Jeg har et slikt:

http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=35645

Det er desverre langt fra stille, men det er så forbanna stilig at jeg lar det passere.

Lenke til kommentar
Er det ikke bare å kjøpe points på din lokale spillbutikk slik alle folk uten visakort gjør?

Det er langt til Elkjøp, alt for langt, må krysse europaveien et par ganger og det eksisterer ikke fortau i nærheten :p

Og Elkjøp er uansett dyrt :p

Alternativet er Expert, men det er jo enda verre :p

Får heller vente til neste gang jeg har penger OG er i Trondhjem :p Det er vanligvis enten eller.

Uansett, speaking of øl ...

Bilde004.jpg

Bilde001.jpg

Bilde002.jpg

Bilde003-1.jpg

Lenke til kommentar
Nice.

Jeg må finne en måte å skaffe meg points til Xbox Live som ikke innebærer Paypal eller å legge igjen kortinformasjon hos M$, så skal det bli enda mer gaming på meg.

Skal først og fremst ha Braid, Bejeweled 2 og Ultimate Mortal Kombat III :D

Redd for at M$ skal tømme kontoen din? :p hmm, får man ikke kjøpt gamerpoints på gamestop og ebgames og sånn a?
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...