Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal ikke legge skjul på at jeg er ganske skuffet nå. Men etter nærmere refleksjon over hvor lat jeg pr. d.d. og s.s. selv er trekker jeg den delvis tilbake og gir meg selv statusen «lettere skuffet».

Endret av MSg
Lenke til kommentar
Skjønner aldri fascinasjonen for Guiness heller for min del. Smaker og ser ut som motorolje. Hvertfall på boks.
En duggende Guinness med mykt skum og noe godt å spise til er deilig en gang blant, men jeg foretrekker irish red over stout any day, Kilkenny f.eks har en mye deiligere smak og passer bedre som koseøl.

Har vi noen øl-tråd på forumet btw?
Selvsagt. Det meste man kan komme på å si eller lure på står i den allerede.
Lenke til kommentar

Man kjøper da ikke et glass med ringnesskvip på et utested? Man er da ikke fyllik heller? :ph34r:

En liten anekdote i forbindelse med det: var med ei venninne i Oslo som skulle på bursdag til en felles bekjent. Hun kjøpte en sixpack med no øl og skulle ha med seg, helt til vi fant ut at det var et utested hun skulle på, hvorpå hun midt på Youngstorget begynner å bælme nedpå for siden å smugdrikke boksøl på Sir Winston i Karl J's gate mens hun gav bort fake nummer til Mustafa; en forfyllet neger som kom til sir Winston mens vi satt der.. :!:

Lenke til kommentar
En liten anekdote i forbindelse med det: var med ei venninne i Oslo som skulle på bursdag til en felles bekjent. Hun kjøpte en sixpack med no øl og skulle ha med seg, helt til vi fant ut at det var et utested hun skulle på, hvorpå hun midt på Youngstorget begynner å bælme nedpå for siden å smugdrikke boksøl på Sir Winston i Karl J's gate mens hun gav bort fake nummer til Mustafa; en forfyllet neger som kom til sir Winston mens vi satt der.. :!:
Smooth... Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...