MSg Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) Skal ikke legge skjul på at jeg er ganske skuffet nå. Men etter nærmere refleksjon over hvor lat jeg pr. d.d. og s.s. selv er trekker jeg den delvis tilbake og gir meg selv statusen «lettere skuffet». Endret 11. februar 2009 av MSg Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Skjønner aldri fascinasjonen for Guiness heller for min del. Smaker og ser ut som motorolje. Hvertfall på boks.En duggende Guinness med mykt skum og noe godt å spise til er deilig en gang blant, men jeg foretrekker irish red over stout any day, Kilkenny f.eks har en mye deiligere smak og passer bedre som koseøl. Har vi noen øl-tråd på forumet btw? Selvsagt. Det meste man kan komme på å si eller lure på står i den allerede. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Har vi noen øl-tråd på forumet btw? Vi har faktisk to: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t=0&start=0 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t=0&start=0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Nattinatt folkens. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Har vi noen øl-tråd på forumet btw? Vi har faktisk to: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t=0&start=0 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t=0&start=0 Dæng. På tide å sjekke dem ut. Nattinatt folkens. Nattifnatt elsklingen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 De har Holy Gr..ale ølen på Ultra i Asker..men flaska koster jo 40 kr så den bør være god. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Den er slett ikke ille. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 De har Holy Gr..ale ølen på Ultra i Asker..men flaska koster jo 40 kr så den bør være god. Se på det slik: Det er billigere enn et glass ringnes-skvip på et utested. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Ringnes smaker ikke godt.. Det beste ølet jeg har smakt må bli dette: Rochefort 10 Lenke til kommentar
MSg Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Man kjøper da ikke et glass med ringnesskvip på et utested? Man er da ikke fyllik heller? En liten anekdote i forbindelse med det: var med ei venninne i Oslo som skulle på bursdag til en felles bekjent. Hun kjøpte en sixpack med no øl og skulle ha med seg, helt til vi fant ut at det var et utested hun skulle på, hvorpå hun midt på Youngstorget begynner å bælme nedpå for siden å smugdrikke boksøl på Sir Winston i Karl J's gate mens hun gav bort fake nummer til Mustafa; en forfyllet neger som kom til sir Winston mens vi satt der.. :!: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Har jo kjøpt noen andre dyre import-flasker..Newcastle er greit mørkt øl. Men ølguider på nettet sier det er dårlig ift mye annet engelsk øl. Circlemaster også. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 (endret) En liten anekdote i forbindelse med det: var med ei venninne i Oslo som skulle på bursdag til en felles bekjent. Hun kjøpte en sixpack med no øl og skulle ha med seg, helt til vi fant ut at det var et utested hun skulle på, hvorpå hun midt på Youngstorget begynner å bælme nedpå for siden å smugdrikke boksøl på Sir Winston i Karl J's gate mens hun gav bort fake nummer til Mustafa; en forfyllet neger som kom til sir Winston mens vi satt der.. :!:Smooth... Endret 11. februar 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg sitter og byr på litt SNES og NES-spill.. Kom med noen "må-ha"-spill! Sikkert noe jeg har oversett.. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Har allerede lagt til det i watch-lista... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Noen som har testet Holy grail ale? Et Monty python øl som var overraskende godt. Tempered over burning witches ... Kjøpte det kun for flaska, men det smakte brukbart. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Chrono Trigger må du ha. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Jeg er veldig glad i Union: En lys lager fra Slovenia som traff perfekt på lesk, bitterhet og aroma. Helt fantastisk og langt bedre enn både Heineken, Carlsberg og San Miguel. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 Chrono Trigger må du ha. Chrono Trigger er fantastisk! De jeg har bydd på til nå er Chrono Trigger, Secret og Mana, Final Fantasy III og Super Mario World 2: Yoshi's Island. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg