Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Sånn det føltes de første sidene, trodde alle hadde meg på ignore-lista, men neida .Som med nye ting, man trår forsiktig. Og nå får du ikke lov og forlate oss. Oh. Daså. GIEF, PLX? Vanlig melkesjokolade, sjokolademuffins, firkløver, daim, eventyrsjokolade? ^^ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Espen pai: Det er takket være lista eg ikkje har vert her ja (eg vart kicka ut i to dager:mad:) hadde eg fått lov å sagt kor på lista du er og kva eg synes om deg så hadde eg sikkert blitt kicka ut minst eitt par år, så eg kan desvere ikkje gjere det men den dagen eg offlentlegjorde lista så var jo du på den, og sidan du veit om lista så veit du vel og kor du befinn deg henn?? jeg vet om lista, men fikk aldri sett hvor jeg lå... men jeg vil tippe en tredjeplass... Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Har dere /ignored meg? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 du vet vell hvor glad vi er i deg vell nå? Åja, kjærligheten er til å ta og føle på. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Geez, Schnell, lær deg å roe ned på smileyene Jeg venter bare på en slik kommentar retta til meg, jeg. x) Har dere /ignored meg? Nei. Kake? =D Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 mikkel slaps: ok ,sorry eg prøver og beherske meg med ei, eg veit det irriterer folk eg berre gløymer meg ut av og til Kexy: avataren din er skummel Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Har dere /ignored meg? Nei. Kake? =D du ødela alt fikk du ikke PM? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Har dere /ignored meg? Nei. Kake? =D ja takk Kake er nam ^^ (hvis det er sjokoladekake du tenker på) Endret 19. januar 2008 av KexxY Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Kexy: avataren din er skummel På hvilken måte? Den er liksom litt kul og sånn ass, ikke sant? Nie! . Du måtte? Endret 19. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 du ødela alt fikk du ikke PM? Jeg velger å bli MAX fornærmet fordi jeg ikke fikk PM. ^^ Har dere /ignored meg? Nei. Kake? =D ja takk Kake er nam ^^ (hvis det er sjokoladekake du tenker på) Selvsagt. Noe annet ville vært blasfemisk. ^^ Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 nja, det einaste var at katten var søt. ,stakars katten den vert jo heilt skvisa det såg ikkje behageleg ut!!! kven sin katt er det?? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Nie! . Du måtte? Ja! oO Måtte hva? x) Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Kexy: avataren din er skummel PÅ hvilken måte? Har dere /ignored meg? Nei. Kake? =D ja takk Kake er nam ^^ (hvis det er sjokoladekake du tenker på) Selvsagt. Noe annet ville vært blasfemisk. ^^ Haha, okei ^^ Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Heeey! Aalton er våken! =D Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 nja, det einaste var at katten var søt. ,stakars katten den vert jo heilt skvisa det såg ikkje behageleg ut!!! kven sin katt er det?? det er faktisk min katt og mine pupper... vi kjenner hverandre laaaangt tilbake Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Kexxy: den er skommel fordi det ser ut som katten vert kvalt av puppen nja, det einaste var at katten var søt. ,stakars katten den vert jo heilt skvisa det såg ikkje behageleg ut!!! kven sin katt er det?? det er faktisk min katt og mine pupper... vi kjenner hverandre laaaangt tilbake hæ? er du jente? og kvifor heiter du "espen pai" i nicket ditt? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Kexxy: den er skommel fordi det ser ut som katten vert kvalt av puppen den likte seg godt der i starten... men så ble den for stor Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Ikke behaglig? Samme sier jeg. oO Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Ikke behaglig? Samme sier jeg. oO Sier jeg også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg