Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anfall, jeg er så evig enig med deg :p

Vin derimot, oh la la! :love:

Det jeg lurer på, er hvordan jenta jeg har prata med de siste ukene plutselig har fått for seg at jeg er pedofil og mener at jeg er det, men ikke klarer å innse det.

Får ikke noe svar på hvorfor hu mener det eller hvor hu har hørt de ryktene (det gikk rykter om meg at jeg var det før også, jeg kan innrømme hebefili, men ikke pedofili) ...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Vel. Det er mange sorter øl. Enkelte er helt forferdelige, og samme hva man mener om en sort så fins det noen som mener det motsatte. F.eks fins det folk som faktisk liker vanlig tuborg :p

Like Tuborg?

Gud forby!

Lenke til kommentar
Vel. Det er mange sorter øl. Enkelte er helt forferdelige, og samme hva man mener om en sort så fins det noen som mener det motsatte. F.eks fins det folk som faktisk liker vanlig tuborg :p
Tuborg er noe dritt. Hvorfor drikke seg full på Tuborg når man kan drikke seg full på Heineken?
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg finner det påfallende at de fleste personer jeg har vært borti som faktisk liker tuborg er:

A: De har ikke smakt annen øl.

B: De er under 18

Lenke til kommentar

Jeg kom på noe nå nettop: Hva med å legge hele Virtual PC 2007 + den virtuelle harddisken på en virtuell ramdisk? I teorien skulle jeg jo med det ha totalt eliminert lese/skrive-flaskehalsen til HDD for det virtuelle systemet og det burde gå fort som fanden?

Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Jeg finner det påfallende at de fleste personer jeg har vært borti som faktisk liker tuborg er:

Der har du minstesøss.

Hu er 15 og mener at Tuborg er verdens beste øl.

Hu har smakt Guinness og det liker hu ikke, men det er det :p

Nytter ikke å få a til å drikke noe anna heller ... Sikkert like greit det, men om hu skal drikke øl, så kan hu i det minste drikke noe anna enn Tuborg. Ærlig talt, det smaker rett og slett billig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Der har du minstesøss.

Nytter ikke å få a til å drikke noe anna heller ... Sikkert like greit det, men om hu skal drikke øl, så kan hu i det minste drikke noe anna enn Tuborg. Ærlig talt, det smaker rett og slett billig.

Få henne over på feks. Carlsberg og Heineken, det smaker ekstremt mye bedre.

Nå finnes det riktignok bedre øl enn det, men 15 år gamle jenter kan være litt sære på sånt.. :p

Lenke til kommentar

Der har du minstesøss.

Få henne over på feks. Carlsberg og Heineken, det smaker ekstremt mye bedre.

Nå finnes det riktignok bedre øl enn det, men 15 år gamle jenter kan være litt sære på sånt.. :p

Eww :p

Jeg tror jeg fortsetter å prøve og få henne over på Budwar og Starobrno jeg :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...