L4r5 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Det burde gå, men jeg har ikke planer om å modde mitt. Vil ikke risikere å fucke det opp siden jeg er så blakk for tida. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Har vurdert et slikt i lengre tid nå. Hvordan er støyen? Forøvrig funker vinduskarmen knallbra til både bokser å flasker nå på vinteren, såfremt man kan sette på en ovn eller to for å kompensere for varmetapet med å åpne vinduet. Tenkte på det før da jeg bodde i en større bolig. Men det er kanskje ikke så lurt å fjerne den eneste bevegelsen man har i løpet av dagen? Endret 10. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Har vurdert et slikt i lengre tid nå. Hvordan er støyen? Forøvrig funker vinduskarmen knallbra til både bokser å flasker nå på vinteren, såfremt man kan sette på en ovn eller to for å kompensere for varmetapet med å åpne vinduet. Tenkte på det før da jeg bodde i en større bolig. Men det er kanskje ikke så lurt å fjerne den eneste bevegelsen man har i løpet av dagen? Hehe den ekstra trimmen man får av å gå opp og ned (eventuelt bare horisontalt) frem og tilbake til kjøleskapet er vel kanskje sårt trengt ja. Selv har jeg tre iskalde Heineken innen armlengde til enhver tid da vinduet alltid står åpent. (Gratis strøm) Støyfritt kjøleskap. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 ja jeg skal ta kvelden nå sjøl faktisk, til en forandring. i seng før klokka er 12 er jo ikke så aller værst, er det vel? God natt Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Selv har jeg tre iskalde Heineken innen armlengde til enhver tid da vinduet alltid står åpent. (Gratis strøm) Støyfritt kjøleskap. Hæhæ, fantastisk! Veldig fornuftig, må jeg si. Hvorfor har ikke jeg funnet ut av dette 'kjøleskapet' før? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 God natt. God natt ja, mister. Tror jaggu influensaen begynner å feste seg her. Er allerede en fyr på jobb som har det, og når det bare er 3 av oss som jobber sammen, så er det vel stor sjans for at man får det snart. Nå er det 8 grader på stua her. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Det er vel snart natt her også.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Det er vel snart natt her også.. Teknisk sett er det allerede natt. Lenke til kommentar
Baardish Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Det er vel snart natt her også.. Teknisk sett er det allerede natt. ikke før om 29 minutter. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Midnatt kalles det, noe som impliserer at natta har begynt for en god stund sida. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Fy faen som det snør ute. Kan ikke huske sist det var såpass til snøvær her på nordmøre. Har faktisk vært snø ei ukes tid også. Blåfrossen og jævlig har jeg akkurat satt meg ned med pcn etter en liten tur ute med kameraet, men uten solblender til å skjerme av for snøen, ble det mer et sosialt treff med 3 andre fra kameraklubben. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Nettby kan til tider være et tidsfordriv.. Lenke til kommentar
Baardish Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 06:00 - 12:00 = Morgen 12:00 - 18:00 = Dag 18:00 - 24:oo = Kveld 24:00 - 06:oo = Natt Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Selv har jeg tre iskalde Heineken innen armlengde til enhver tid da vinduet alltid står åpent. (Gratis strøm) Støyfritt kjøleskap. Hæhæ, fantastisk! Veldig fornuftig, må jeg si. Hvorfor har ikke jeg funnet ut av dette 'kjøleskapet' før? Når kjøleskapet befinner seg to dører og en etasje unna tvinges man til kreativitet. Men pass på nettene nå som det er på det kaldeste, så slipper du å tine ølen før frokost. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Når kjøleskapet befinner seg to dører og en etasje unna tvinges man til kreativitet. Men pass på nettene nå som det er på det kaldeste, så slipper du å tine ølen før frokost. Eller at flaskene sprenger . En modifisert utgave at trikset ditt er å henge flaskene i en pose ut av vinduet, slik at du kan ha det lukket. Da blir det fortere kaldt også. Bird: Fail. Endret 10. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Når kjøleskapet befinner seg to dører og en etasje unna tvinges man til kreativitet. Men pass på nettene nå som det er på det kaldeste, så slipper du å tine ølen før frokost. Eller at flaskene sprenger . En modifisert utgave at trikset ditt er å henge flaskene i en pose ut av vinduet, slik at du kan ha det lukket. Da blir det fortere kaldt også. Bird: Fail. Har sluppet unna sprukne glassflasker heldigvis. Jeg har vert inne på tanken om å henge ting ut vinduet, problemet er at jeg ikke bor i første etasje så jeg tror jeg hadde fått høre det om jeg begynte å dingle ting nedover fasaden.. Vinduskarmen er såpass høy her at ingen ser hva som ligger i karmen, så det har fungert utmerket til nå. Selvsagt har jo de som er så heldige å bo i første den muligheten at de bare kan lempe hva det skal være i snøen så er det kaldt på et par minutter. Endret 10. februar 2009 av fargoth Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Fort jeg trenger en avgjørelse: Where eagles dare, Kellyes heroes, Convoy eller en helt annen klassiker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg