Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+6132

Er det nå jeg skal si at det Venom planlegger er skikkelig skummelt?

Hadde jeg vært deg b-real hadde jeg ikke turt å lukke et eneste øyne i hele natt...

:ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg elsker Pepsi-kjøleskapet mitt fra Netshop. Nå trenger jeg ikke gå ned en hel etasje for å hente kald øl! <3
Har vurdert et slikt i lengre tid nå. Hvordan er støyen? Forøvrig funker vinduskarmen knallbra til både bokser å flasker nå på vinteren, såfremt man kan sette på en ovn eller to for å kompensere for varmetapet med å åpne vinduet. :thumbup:
Lenke til kommentar
Jeg elsker Pepsi-kjøleskapet mitt fra Netshop. Nå trenger jeg ikke gå ned en hel etasje for å hente kald øl! <3
Har vurdert et slikt i lengre tid nå. Hvordan er støyen? Forøvrig funker vinduskarmen knallbra til både bokser å flasker nå på vinteren, såfremt man kan sette på en ovn eller to for å kompensere for varmetapet med å åpne vinduet. :thumbup:

Støyen er som en høylydt PC. Altså egentlig litt i høyeste laget for meg. Derfor pleier jeg ikke ha den på når jeg sover. Du hører en vifte gå kontinuerlig.

Lenke til kommentar
kan noen vaske klær for meg? orker ikke ;<

Meg og. Orker ikke dra med meg klær ned 3 etsajer og ned i en kald kjeller.

jeg må gå ut i kulda, og så opp en liten vei for å komme til vaskerommet ;< har noe vått tøy jeg har glemt å henge opp der også. bah tar det i morra :p

Lenke til kommentar

Støyen er som en høylydt PC. Altså egentlig litt i høyeste laget for meg. Derfor pleier jeg ikke ha den på når jeg sover. Du hører en vifte gå kontinuerlig.

Hmm. Det var det jeg fryktet. Mon tro om det går an å bytte ut viften med en eller flere større slik at man reduserer støynivået? :hmm:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...