Gjest Slettet+6132 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Er det nå jeg skal si at det Venom planlegger er skikkelig skummelt? Hadde jeg vært deg b-real hadde jeg ikke turt å lukke et eneste øyne i hele natt... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Våke? Jeg skal ligge våken i X antall timer fordi jeg gruer ræva av meg her Jeg som er så søt og snill... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 PFff...du forer meg med lykkepiller, det er jeg sikker på! =( don't hate me Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ja, mamma sine. Glem å få noe kos fra meg. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg har så evig lyst til å se den Den anbefales altså. Ble positivt overrasket gjennom hele filmen. Også da pensjonisten ved siden av meg lo så mye at han døde. (Neida) Men han lo veldig da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 He he ^^ Så traileren før jeg så Død Snø og har lest mye om filmen, samt sett klipp fra innspillinga på lokal-TVen og diverse annet Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Windows 7 i Virtual PC 07? Jess. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg elsker Pepsi-kjøleskapet mitt fra Netshop. Nå trenger jeg ikke gå ned en hel etasje for å hente kald øl! <3 Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ja, mamma sine. Glem å få noe kos fra meg. Think I just proved you wrong babe Lenke til kommentar
hylo Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 "Be puppene dine slutte å stirre på øynene mine" - Signaturen til Datasmurf. Pupper stirrer da for svarteste meg skjeløyd som faen. De ser bare rette ut med BH og annet unødvendig stæsj. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 DU LURTE MEG. *Bruke vold* Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Nå har jeg en av de oppgavene som du bare ikke gidder å gjøre, før det nesten er forseint. Drittskole (jeg overdriver). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) I has bugs? Nani?*Opeth* Håper de spiller den i mars Endret 10. februar 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg elsker Pepsi-kjøleskapet mitt fra Netshop. Nå trenger jeg ikke gå ned en hel etasje for å hente kald øl! <3Har vurdert et slikt i lengre tid nå. Hvordan er støyen? Forøvrig funker vinduskarmen knallbra til både bokser å flasker nå på vinteren, såfremt man kan sette på en ovn eller to for å kompensere for varmetapet med å åpne vinduet. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 kan noen vaske klær for meg? orker ikke ;< Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 kan noen vaske klær for meg? orker ikke ;< Meg og. Orker ikke dra med meg klær ned 3 etsajer og ned i en kald kjeller. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg elsker Pepsi-kjøleskapet mitt fra Netshop. Nå trenger jeg ikke gå ned en hel etasje for å hente kald øl! <3Har vurdert et slikt i lengre tid nå. Hvordan er støyen? Forøvrig funker vinduskarmen knallbra til både bokser å flasker nå på vinteren, såfremt man kan sette på en ovn eller to for å kompensere for varmetapet med å åpne vinduet. Støyen er som en høylydt PC. Altså egentlig litt i høyeste laget for meg. Derfor pleier jeg ikke ha den på når jeg sover. Du hører en vifte gå kontinuerlig. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 kan noen vaske klær for meg? orker ikke ;< Meg og. Orker ikke dra med meg klær ned 3 etsajer og ned i en kald kjeller. jeg må gå ut i kulda, og så opp en liten vei for å komme til vaskerommet ;< har noe vått tøy jeg har glemt å henge opp der også. bah tar det i morra Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 I has bugs? Nani?*Opeth* Håper de spiller den i mars Tiden går for sakte Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg elsker Pepsi-kjøleskapet mitt fra Netshop. Nå trenger jeg ikke gå ned en hel etasje for å hente kald øl! <3Har vurdert et slikt i lengre tid nå. Hvordan er støyen? Forøvrig funker vinduskarmen knallbra til både bokser å flasker nå på vinteren, såfremt man kan sette på en ovn eller to for å kompensere for varmetapet med å åpne vinduet. Støyen er som en høylydt PC. Altså egentlig litt i høyeste laget for meg. Derfor pleier jeg ikke ha den på når jeg sover. Du hører en vifte gå kontinuerlig. Hmm. Det var det jeg fryktet. Mon tro om det går an å bytte ut viften med en eller flere større slik at man reduserer støynivået? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg