Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 NÅ var det godt med Grandiosa Original og Kjøttdeig og løk! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Virker som om det er mange som har dårlige forhold til foreldrene sine her... Kun jeg som har skikkelig godt forhold til mine? Ja. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Han detter nok ikke, er ikke så god plass når vi er der begge to. I så fall detter han på/i meg. Og det er jo bare kinky. Mhhh. Du må bli med i dusjen flere ganger. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 b-real, hva er det avataren din har i trynet? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Virker som om det er mange som har dårlige forhold til foreldrene sine her... Kun jeg som har skikkelig godt forhold til mine? Det er litt opp og ned egentlig, jeg har et verre forhold til minstesøstra mi enn jeg har til foreldra mine, men jeg har ikke så overdrevent godt forhold til muttern heller. Spesielt ikke etter at hu mener jeg mobber henne ved å si at hu har mobba meg i årevis og når jeg forklarer hva jeg mener med mobbing, så forstår hu ingenting og kaller meg løgner. "Yay". Vi har slikt et godt forhold mor og jeg ... Pappa derimot, er mer my kind of guy og vi kommer jævlig godt overens. Stort sett. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Virker som om det er mange som har dårlige forhold til foreldrene sine her... Kun jeg som har skikkelig godt forhold til mine? Føler jeg har vært for lite sammen med pappa, og at mamma er for overbeskyttende, men de kunne gjort en langt verre jobb, ja. Ville blitt greit fornøyd om jeg oppnådde det samme resultatet med mitt fremtidige barn. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Aiai. Eee-en datt nettop ned fra sengen. Hvordab gikk det? Et lite hakk i ene siden, ellers helt fin. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Det er en kamelmann Åh! Nå ser jeg det! Jeg trodde det var et slags stort innsekt som hadde satt seg på trynet, med vingene pekende nedover. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Gief some music. Noe à la The killers - Sam's town (Abbey road version) plz? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Aiai. Eee-en datt nettop ned fra sengen. Hvordab gikk det? Et lite hakk i ene siden, ellers helt fin. Ble ikke skjermen større? Leter fortsatt etter musikk ja. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Da har man akkurat kommet hjem fra kino. Så Nord, rimelig artig den altså. På kino med muttern og stefaren min, lenge siden sist, og jeg kjenner den gode gamle følelsen ala "handle klær med mamma"ish kommer tilbake med en gang. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 "Så du e en spritens mann" Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ble ikke skjermen større? Nai. Men nu legger jeg meg. Dere får våke søtt Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Våke? Jeg skal ligge våken i X antall timer fordi jeg gruer ræva av meg her Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Da har man akkurat kommet hjem fra kino. Så Nord, rimelig artig den altså. På kino med muttern og stefaren min, lenge siden sist, og jeg kjenner den gode gamle følelsen ala "handle klær med mamma"ish kommer tilbake med en gang. Jeg har så evig lyst til å se den Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 badering er en vesentlig del, det er alt jeg kan si Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Men nu legger jeg meg. Dere får våke søtt Kjenner misunnelsen koke når jeg ser folk som kontinuerlig klarer å legge seg før midnatt. Endret 10. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg