L4r5 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Er ikke det den vanlige unnskyldninga for damer som blir banka av gubben sin? Var det ikke akkurat en reportasje i en av nettavisene om menn som blir mishandlet av kvinner? Du vet du ikke trenger å bære på noen mørk hemmelighet alene? Vi er her for deg vi. Du kan snakke om det til oss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Lurer på hvilken yoghurt er det jeg tenker på, men kommer ikke frem til navnet. Det er ikke God-Morgen yoghurt heller ikke sånn rislunch, men den pakninga ligner på rislunch. Så ka kan det være ?? Kom med forslag Duo? Hva er det som er smak/stuff i den? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 [yotube]7uSlqI1AVUk&feature=PlayList&p=B4E09F899B219046&index=12[/yotube] Genial sang Ja, merkelig at den kun har 9x103 views. Spre det gode budskapet gutter! Jeg tror noen driver gjøn med meg. Jeg skrev et innlegg som innholdt en del banneord i stad, og nå er det vekk!? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Den har en sånn liten eske ved siden av med skjokolade nøtter i ( små kuler ). Ikke Due er ikke det en sånn Piano pudding nesten ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Er ikke det den vanlige unnskyldninga for damer som blir banka av gubben sin? Stemmer det ja. Vi vet alle at den albuen-historien er fake. Vi er her for deg. Slik kan hun ikke holde på Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 "Men det er helt sant, jeg gikk på en dør, fikk blåveis av det og falt deretter mot trappa så jeg ramlet ned helt av meg selv" Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Virker som det er greit å slenge skit til moderatorene, bare mand giør det med det aristocratisque Sprog, med den bløde Ordklang og de Laaneord divine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 ''og det var helt og holdent min egen feil'' JEG gjorde han for sint. Og han lovet,dette er siste gangen. HE LOVES ME,AND I LOVE HIM. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Virker som det er greit å slenge skit til moderatorene, bare mand giør det med det aristocratisque Sprog, med den bløde Ordklang og de Laaneord divine. Er du har PMS for nå glimt? ^___^ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 "Det er min feil fordi jeg gjorde ham irritert med å nekte å hente øl i kjøleskapet. Jeg skal aldri gjøre det mere for jeg elsker ham så mye" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Den har en sånn liten eske ved siden av med skjokolade nøtter i ( små kuler ). Ikke Due er ikke det en sånn Piano pudding nesten ? Piano Duo har små sjokoladekuler på siden.. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Virker som det er greit å slenge skit til moderatorene, bare mand giør det med det aristocratisque Sprog, med den bløde Ordklang og de Laaneord divine. Er du har PMS for nå glimt? ^___^ Ingen verdens ting. Er vemmelig stoisk av meg faktisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Er ikke det den vanlige unnskyldninga for damer som blir banka av gubben sin? Var det ikke akkurat en reportasje i en av nettavisene om menn som blir mishandlet av kvinner? Du vet du ikke trenger å bære på noen mørk hemmelighet alene? Vi er her for deg vi. Du kan snakke om det til oss. ''og det var helt og holdent min egen feil'' JEG gjorde han for sint. Og han lovet,dette er siste gangen. HE LOVES ME,AND I LOVE HIM. "Det er min feil fordi jeg gjorde ham irritert med å nekte å hente øl i kjøleskapet. Jeg skal aldri gjøre det mere for jeg elsker ham så mye" Glad jeg ikke er er i noe voldelig forhold. Kommer jeg noen gang i et sniker jeg meg bak han når han minst venter det og denger han i hodet med spade. Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 god kveld godtfolk. hvordan står det til på en så flott tirsdag som denne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Dagens rett: Indisk jasminRis,kokosnøttmelk med safranmarinade med baconbiter(hadde ikke kylling) og ananas. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Mamma gjorde faktisk noe slikt, hun hadde sånn garderobeskap med skyvedører...så skulle hun lukke igjen og tok begge dørene og lukket igjen...eneste problemet var at hun glemte å ta ut hodet tidsnokk så hun gikk rundt med de blåveisene på begge sidene av hodet. Og nei, det var ikke pappa som gjorde det, brodern så det faktisk...var helt wierd oO Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 I is bored. Absolutt ingenting å gjøre her... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 god kveld godtfolk. hvordan står det til på en så flott tirsdag som denne? Venter på at uka skal ta slutt Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Dagens rett: Grandiosa med speltbunn. Første grandis på 3-4 år, og det blir sikkert like lenge til neste gang. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Dagens rett: Fiskeboller i hvit saus. Jeg merker jeg trenger litt påfyll med ordentlig mat snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg