Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Espen: Finnes det noen annen form for humor? chokke: Sauer og kyllinger tenner meg ikke så mye, men takk for velkomksten Erru frekk, eller? ^^ Finnes det noen annen form for humor? Nei. Men det er sånn någenlunde mulig å holde det på et normalt nivå om du unngår kveldene/nettene. Men, det skal vi fikse på. =D Lenke til kommentar
-TLT- Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Nei. Men det er sånn någenlunde mulig å holde det på et normalt nivå om du unngår kveldene/nettene. Skal prøve å ikke spamme like mye som enkelte av dere gjør Leser mer her enn jeg poster. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 ja... dårlig humor Det har vi vel en del av det er de vi overser det? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Skal prøve å ikke spamme like mye som enkelte av dere gjør Spam er. Ehm. Status? Edit: Wait! No! Det ekke spam! oO Endret 19. januar 2008 av Nie Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 det er de vi overser det? Vi prøver i allefall Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Skal prøve å ikke spamme like mye som enkelte av dere gjør Leser mer her enn jeg poster. Men da går det nok bra . Ikke at det er så mye interessant her da det er de vi overser det? Ja, noen av oss faller stadig i den kategorien. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Espen: Finnes det noen annen form for humor? chokke: Sauer og kyllinger tenner meg ikke så mye, men takk for velkomksten Erru frekk, eller? ^^ har du ikkje oppdagt at han er det før no elr?? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Dæven. Har dere lurt en helt fersk forumtard inn i nettet deres nå? Uff, han kommer jo til å bli skada for livet, stakkars :-| Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Ja, noen av oss faller stadig i den kategorien. hadde vært morro om alle en dag bestemmer oss for og overse en person fulstendig hadde vært morro og se hvordan h*n hadde reagert... må da ta en person som er godt inne her, slik att vi ikke overser noen nye offere hei har ikke sett mye til deg i det siste... lurer litt på hvor på lista di jeg er... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 har du ikkje oppdagt at han er det før no elr?? Syns han virker som en søt sau, jeg. Og det er utovertiss på tingen, sant? oO Dæven. Har dere lurt en helt fersk forumtard inn i nettet deres nå?Uff, han kommer jo til å bli skada for livet, stakkars :-| Neida. Ingen blir skadd her. Men vi har sjokolade. Sånn, for dem som måtte lese. VI HAR SJOKOLADE... ^^ hadde vært morro om alle en dag bestemmer oss for og overse en person fulstendig hadde vært morro og se hvordan h*n hadde reagert... må da ta en person som er godt inne her, slik att vi ikke overser noen nye offere Neeei, det er slemt. xD Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Ja, noen av oss faller stadig i den kategorien. hadde vært morro om alle en dag bestemmer oss for og overse en person fulstendig hadde vært morro og se hvordan h*n hadde reagert... må da ta en person som er godt inne her, slik att vi ikke overser noen nye offere hei har ikke sett mye til deg i det siste... lurer litt på hvor på lista di jeg er... Dere har allerede ignorert meg, så ikke ta meg igjen? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 hadde vært morro om alle en dag bestemmer oss for og overse en person fulstendig hadde vært morro og se hvordan h*n hadde reagert... må da ta en person som er godt inne her, slik att vi ikke overser noen nye offere Åh, jeg hadde blitt forbanna Prøvd aktivt bare for å få noen til å svare/sitere eller noe slikt . Skadefryd er den største glede. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Dæven. Har dere lurt en helt fersk forumtard inn i nettet deres nå?Uff, han kommer jo til å bli skada for livet, stakkars :-| jeg kan ikke helt se problemet jeg... han kom frivillig Åh, jeg hadde blitt forbanna Prøvd aktivt bare for å få noen til å svare/sitere eller noe slikt . Skadefryd er den største glede. hadde vært kjempemorro Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Sånn det føltes de første sidene, trodde alle hadde meg på ignore-lista, men neida . Som med nye ting, man trår forsiktig. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Dæven. Har dere lurt en helt fersk forumtard inn i nettet deres nå?Uff, han kommer jo til å bli skada for livet, stakkars :-| Neida. Ingen blir skadd her. Men vi har sjokolade. Sånn, for dem som måtte lese. VI HAR SJOKOLADE... ^^ Oh. Daså. GIEF, PLX? Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Espen pai: Det er takket være lista eg ikkje har vert her ja (eg vart kicka ut i to dager:mad:) hadde eg fått lov å sagt kor på lista du er og kva eg synes om deg så hadde eg sikkert blitt kicka ut minst eitt par år, så eg kan desvere ikkje gjere det men den dagen eg offlentlegjorde lista så var jo du på den, og sidan du veit om lista så veit du vel og kor du befinn deg henn??:) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Sånn det føltes de første sidene, trodde alle hadde meg på ignore-lista, men neida .Som med nye ting, man trår forsiktig. du vet vell hvor glad vi er i deg vell nå? Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 I kveld skal det bli morro ja ^^ Brodern har kjøpt inn 12 forskjellige flasker med alkohol + en stor drinkbok:D Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Syns han virker som en søt sau, jeg. Og det er utovertiss på tingen, sant? oO hææ kva meiner du eg fatar ikkje Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Geez, Schnell, lær deg å roe ned på smileyene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg