Programvare Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Deilig med fri, selv om det er mye å gjøre. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg lurer på en ting. Hvorfor blir det så sykt mye is på innsiden av rutene på bilen, men ikke utenpå nå? Jævlig dritt å måtte sitte og skrape rutene inni bilen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg lurer på en ting. Hvorfor blir det så sykt mye is på innsiden av rutene på bilen, men ikke utenpå nå? Jævlig dritt å måtte sitte og skrape rutene inni bilen. Har jeg aldri måtte gjort før Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg lurer på en ting. Hvorfor blir det så sykt mye is på innsiden av rutene på bilen, men ikke utenpå nå? Jævlig dritt å måtte sitte og skrape rutene inni bilen. Fordi, når du sitter inni bilen og bilen er varm så kan lufta rundt holde på fuktighet (som blir tilført gjennom pusting og smelting av snø osv) og når du da forlater bilen og slår av motoren så vil lufta bli kaldere og evnen til å holde på vann bli mindre, som fører til kondens i bilen og lettest å se på vinduene . Løsning: Ha en liten åpning i bilen . Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Alternativ løsning: Bruk 1/2 min på å blåse ut fuktig luft før man setter ifra seg bilen. Full guffe, 1, evt. 2 dører åpne. Blir mindre kondens av det, og kondensen flyttes bakover i bilen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ja det er et helvete når frontruta er full av is på innsiden. Men har stoffmatter, så er ikke så lett å bare tømme ut vannet som trekker seg. Får vel vurdere å kjøpe gummimatter tenker jeg. Har forresten begynt å prøvd Rune Scape. Så mange som har snakka varmt om det, så da måtte en jo bare regge og teste. Har ikke gjort ferdig tutorialen engang enda men. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ja det er et helvete når frontruta er full av is på innsiden. Men har stoffmatter, så er ikke så lett å bare tømme ut vannet som trekker seg. Får vel vurdere å kjøpe gummimatter tenker jeg.Har forresten begynt å prøvd Rune Scape. Så mange som har snakka varmt om det, så da måtte en jo bare regge og teste. Har ikke gjort ferdig tutorialen engang enda men. Rune Scape er tragisk Oo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Kanskje. Tenkte nå i alle fall å gi det et lite forsøk først Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Takk for svar da. Da får vi prøve senere. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Kanskje. Tenkte nå i alle fall å gi det et lite forsøk først Da anbefaler jeg heller: Grenada Espada - Sword of the new world Gratis med god grafikk, bedre enn 2D spillet Runescape Oo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 2D du liksom. Heftig 3D grafikk her serru! Men hovedsaken er det at jeg trenger et som kjører i nettleseren. Noe annet har jeg, lukk øynene dere som hater/misliker et visst MMORPG eller la være å vise, Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor wow til. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 RuneScape er heftig, men gikk lei etter 4 år med det! Nå er det et år siden jeg har spilt. Savn! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Haha, husker jeg spillte det og. Utrolig kjedelig spill igrunn... Lenke til kommentar
toth Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Jeg lurer på en ting. Hvorfor blir det så sykt mye is på innsiden av rutene på bilen, men ikke utenpå nå? Jævlig dritt å måtte sitte og skrape rutene inni bilen. Har jeg aldri måtte gjort før ..hjelper å være gammel nok til å ha/kjøre bil for å oppleve bilrelaterte ting.. Programvare: Spray på den blåaktige sprayen de har på shell, heter noe sånn som "vindus- og ruterens", på innsiden, og tørk godt av. Da ligger det igjen en tynn film, og frosten setter seg ikke. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Skal prøves. Takk for tips. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Ikke tørk med papir i alle fall. Da blir ruta på innsia full av frosne små papirdotter Lenke til kommentar
toth Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Ja, sorry. Glemte viktig ting: Ta på denne sprayen når ruta er varm. Altså skrape/tine den som vanlig, og deretter spraye og tørke. Gjerne med papir Fint for å hindre dugg på resten av rutene og. Endret 10. februar 2009 av toth Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Er det ikke House i dag? Eller HIMYM? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg