Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på en ting. Hvorfor blir det så sykt mye is på innsiden av rutene på bilen, men ikke utenpå nå? Jævlig dritt å måtte sitte og skrape rutene inni bilen.

Fordi, når du sitter inni bilen og bilen er varm så kan lufta rundt holde på fuktighet (som blir tilført gjennom pusting og smelting av snø osv) og når du da forlater bilen og slår av motoren så vil lufta bli kaldere og evnen til å holde på vann bli mindre, som fører til kondens i bilen og lettest å se på vinduene :) .

Løsning: Ha en liten åpning i bilen :cool: .

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Ja det er et helvete når frontruta er full av is på innsiden. Men har stoffmatter, så er ikke så lett å bare tømme ut vannet som trekker seg. Får vel vurdere å kjøpe gummimatter tenker jeg.

Har forresten begynt å prøvd Rune Scape. Så mange som har snakka varmt om det, så da måtte en jo bare regge og teste. Har ikke gjort ferdig tutorialen engang enda men.

Lenke til kommentar
Ja det er et helvete når frontruta er full av is på innsiden. Men har stoffmatter, så er ikke så lett å bare tømme ut vannet som trekker seg. Får vel vurdere å kjøpe gummimatter tenker jeg.

Har forresten begynt å prøvd Rune Scape. Så mange som har snakka varmt om det, så da måtte en jo bare regge og teste. Har ikke gjort ferdig tutorialen engang enda men.

Rune Scape er tragisk Oo

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

2D du liksom. Heftig 3D grafikk her serru! :p

post-136301-1234257997_thumb.jpg

Men hovedsaken er det at jeg trenger et som kjører i nettleseren. Noe annet har jeg, lukk øynene dere som hater/misliker et visst MMORPG eller la være å vise,

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
wow til. ;)
Lenke til kommentar
Jeg lurer på en ting. Hvorfor blir det så sykt mye is på innsiden av rutene på bilen, men ikke utenpå nå? Jævlig dritt å måtte sitte og skrape rutene inni bilen.

Har jeg aldri måtte gjort før :confused:

..hjelper å være gammel nok til å ha/kjøre bil for å oppleve bilrelaterte ting.. :p

Programvare: Spray på den blåaktige sprayen de har på shell, heter noe sånn som "vindus- og ruterens", på innsiden, og tørk godt av. Da ligger det igjen en tynn film, og frosten setter seg ikke.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...