Joakim Skurk Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det og faktisk. Pokal! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg og er sulten. Men nå skal jeg sove før jeg blir megasulten. Nattinatt. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ja, gjerne. Jeg er sulten OG på jobb. Synd på meg. Kan sikkert skaffe kake til deg en gang? Tomt.Men jeg har akkurat spist årets første pakke med fylte påskeegg. Fy feite!!! Det er så hurra det! Buhu. Jeg er oppe i to pakker alt i år. Skal benke meg forran TV'n med anime og påskeegg i morgen etter jobb. Kjenner jeg gleder meg allerede. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Jeg er sjuk, så jeg skal kun spise påskeegg og se Code Geass i morgen! I heeeeele morgen! Mohaha! Endret 9. februar 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Nice! Da kan du sprette opp en tur i morgen når jeg kommer hjem. Så kan vi animisere og påskeeggere forran TV'n sammen. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Nå har jeg postet smertefullt mange innlegg i dag, og føler at jeg har gjort mitt Natta. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Nice! Da kan du sprette opp en tur i morgen når jeg kommer hjem. Så kan vi animisere og påskeeggere forran TV'n sammen. Japp. Det hadde vært fint! Men er jeg i morgen, som jeg er i dag, blir jeg nok helst under min egen dyne Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Så min dyne er ikke bra nok?! Merker meg det. Merker meg også at kvaliteten på naboene mine synker her (ja, jeg anser dere faktisk som naboer, med tanke på at det bare er fire hus i mellom oss. Avstanden mellom husene trenger vi ikke å snakke nevneverdig mye om..) Lenke til kommentar
toth Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Bare jeg som ikke setter det i perspektiv? Problemene jeg har er høyst reelle for meg, og blir ikke mindre hindringer bare for at det finnes noen der ute som har det verre. Jeg klarer ikke å ikke sette det i perspektiv. "Problemene" mine er reelle for meg og, men ikke på en stund etter å ha sett slikt.. Man har godt av å se det. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Det er vel først og fremst når andre sier det til meg at jeg tenner på pluggene. Spesielt når jeg senere ser dem grine over migrene, eller sutre over andre ting som går imot deres tidligere uttalelse. Om det kommer fram pga. egne tanker er det greit nok. Reklamer og dokumentarer føler jeg prøver å prakke på oss skyldfølelse. Endret 10. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Så min dyne er ikke bra nok?! Merker meg det. Merker meg også at kvaliteten på naboene mine synker her (ja, jeg anser dere faktisk som naboer, med tanke på at det bare er fire hus i mellom oss. Avstanden mellom husene trenger vi ikke å snakke nevneverdig mye om..) Er det ikke forståelig at jeg vil ligge under min egen dyne i min egen seng når jeg er snørrete, svett og fæl? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Hvis noen noen gang mener å ha sett en film bli tatt mer på kornet så tar de skammelig feil! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Hvis noen noen gang mener å ha sett en film bli tatt mer på kornet så tar de skammelig feil! Haha! Genialt! Likte bare ikke at han mente Independence Day var dårligere enn Stargate. Det er blasfemi. Endret 10. februar 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Lenge siden jeg har sett Stargate, men det som jeg synes er utrolig er at de har klart å lage en så god serie ut av den filmen. Nå skal det sies at omtrent det eneste de har fra filmen er stargaten. Resten har de fikset. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) Lenge siden jeg har sett Stargate, men det som jeg synes er utrolig er at de har klart å lage en så god serie ut av den filmen. Nå skal det sies at omtrent det eneste de har fra filmen er stargaten. Resten har de fikset.Tja, de har jo noen av skuespillerne, forhistorien, musikken, og mye av kostyme/rekvisita/div design fra filmen også. Endret 10. februar 2009 av fargoth Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Men de har forandret fienden, det meste av mytologien, de fleste av skuespillerne. Egentlig vil jeg si de fjernet de dårlige delene av filmen og byttet det ut med en forbedring. Ta slutten av Stargate der du ser alien'en sin "rette form" f.eks. I serien er det en parasitt som lever i menneskene. I tillegg så har de forandret det til at Ra ikke var gudenes gud og Horus (m. andre) var tjenere for Ra, men hadde egne territorier og plots. Tror jeg må se filmen igjen. Det er forresten snakk om en remake av den med SG1 plotline'n og skuespillerne fra serien. Foreløpig ikke noe konkret, men jeg håper de gjennomfører det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) I de første episodene av SG-1 møter de jo folk som ble igjen på andre siden av porten i filmen. Men ellers er det ikke stort med filmen å gjøre, nei..blir mere enn Star Trek-ish type serie etterhvert av typen "problem på en planet, beame over dit, fikse problem, reise hjem igjen, see you again next week". Endret 10. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 Må nok si du har et poeng der. Heldigvis så tar ikke SG1-gjengen seg selv så seriøst. Og det er en av de store styrkene i den serien. Ta bare første episode hvor Samantha Carter sier til Jack O'neill (spillt av Richard dean anderson, også kjent som Angus macgyver) "It took us X years to macgyver this to work" (eller noe sånt. Jeg siterer fra hukommelsen nå) I episoder som "Wormhole X-treme" gjør de direkte narr av sin egen serie. Perfekt humor for undertegnede hvertfall. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. februar 2009 Del Skrevet 10. februar 2009 I en annen episode er de fanget i en ishule, da sier hun ene dama "I don't think we can mcgyver ourselves outta this one" til RDA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg