b-real Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg skal på dagvakt,opp 0630 =( Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg skal jobbe fra rundt halv ti til halv fire ^^ riktignok med tre forskjellige arbeidsinstrukser :!: Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Fucka det til på en actionscript-prøve i dag, skjønte ikke hvorfor jeg ikke klarte å legge sammen alle tallene i en Array, så jeg fikk bare til 2.43 av 3 oppgaver fordi jeg definerte den feil, ellers var koden rikig :< Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hva en skal imorgen ja ... Skole, øve til prøve og på trening. Chiiill. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jobb i mårra ja... BEgynner å roe seg nå så er kos å være på jobb :3 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 damn. Hvorfor blir badevannet mitt alltid så fort kaldt? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 damn. Hvorfor blir badevannet mitt alltid så fort kaldt? Fordi jeg ikke er der og varmer det opp med deg ^^ Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Apropos kaldt badevann, jeg hadde et skikkelig antiklimaks her om dagen. Skulle slenge meg i et varmt bad, nyte noen vodkabaserte drinker og se på film i badekaret. Jeg setter på vannet, det er varmt og deilig, og alt ser bra ut. Når badekaret inneholdt ca. halvparten av vannet jeg trengte forsvant alt varmtvannet, og det kom kun kaldt vann ut. Jeg fylte det opp, og prøvde å trosse meg gjennom Minority Report, men måtte gi opp etter 50 min. Føler med deg Bjørn. Endret 9. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Apropos kaldt badevann, jeg hadde et skikkelig antiklimaks her om dagen. Skulle slenge meg i et varmt bad, nyte noen vodkabaserte drinker og se på film i badekaret. Jeg setter på vannet, det er varmt og deilig, og alt ser bra ut. Når badekaret inneholdt ca. halvparten av vannet jeg trengte forsvant alt varmtvannet, og det kom kun kaldt vann ut. Jeg fylte det opp, og prøvde å trosse meg gjennom Minority Report, men måtte gi opp etter 50 min. Konklusjon = Skaff deg bedre varmtvannstank Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Fordi jeg ikke er der og varmer det opp med deg ^^ Jeg humrer stille for meg selv, og spør om du kunne tenkes og komme å varme det for meg, ved en senere anledning. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Konklusjon = Skaff deg bedre varmtvannstank Tutorial please? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 God kveld. Så hvordan står det til her da? Kjøpte meg Call of Duty World At War idag, greit spill men altfor kort... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Konklusjon = Skaff deg bedre varmtvannstank Tutorial please? Dra til nærmeste Comfort butikk elns. Og de vil gi deg råd Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 I dag hadde jeg skole fra 08:00 - 16:00, mens i morra har jeg fra 09:50 til 14:00 Mhmm, deilig Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Apropos kaldt badevann, jeg hadde et skikkelig antiklimaks her om dagen. Skulle slenge meg i et varmt bad, nyte noen vodkabaserte drinker og se på film i badekaret. Jeg setter på vannet, det er varmt og deilig, og alt ser bra ut. Når badekaret inneholdt ca. halvparten av vannet jeg trengte forsvant alt varmtvannet, og det kom kun kaldt vann ut. Jeg fylte det opp, og prøvde å trosse meg gjennom Minority Report, men måtte gi opp etter 50 min. Føler med deg Bjørn. Sameboe har rett, mest sannsynlig har du for liten varmtvannstank. Eller det kan være noe galt med selve apparatet, jeg foreslår at du finner noen som driver med varmtvannstanker. Jeg vet ikke helt hvordan du bor, så jeg vet ikke hvor stor den er. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hadde skole fra 08.30 til 16.20, men var ikke hjemme før 17.40... T-banen følte ikke for å komme nemlig. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Sameboe har rett, mest sannsynlig har du for liten varmtvannstank.Eller det kan være noe galt med selve apparatet, jeg foreslår at du finner noen som driver med varmtvannstanker. Jeg vet ikke helt hvordan du bor, så jeg vet ikke hvor stor den er. Jeg har fylt opp badekaret med varmt vann før, så skjønner meg ikke helt på sånt. Varmtvannstanker er vel individuelt for hver leilighet selv om man bor i blokk? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hadde skole fra 08.30 til 16.20, men var ikke hjemme før 17.40... T-banen følte ikke for å komme nemlig. Stakar. Kreds for å ha et utdrag fra en tidenes beste sanger i sigg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 BAH! Hater laptopen min. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg har fylt opp badekaret med varmt vann før, så skjønner meg ikke helt på sånt. Varmtvannstanker er vel individuelt for hver leilighet selv om man bor i blokk? Det varierer, noen har en felles tank. Den er som regel veldig stor, men også veldig upraktisk. Mens andre konsentrerer seg om å ha en tank i hver leilighet. De er ikke veldig store, men skal dekke et dagligbehov. Størelsen varierer her også. Kanskje du bare hadde brukt for mye varmt vann den dagen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg