Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Lener meg mot den jeg også. Er jo bare privatkamp,da er det muligens bedre med min egen privatkamp. Edit:that came out wrong. Edit2: hahaha. Cyph Endret 9. februar 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Gå for deiten. Og etterpå forteller du åssen det gikk her, eventuelt her .. ELLER HER hahahahah rofl Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det er ikke adgang til å inngå tidsbestemt leieavtale for bolig for kortere tid enn tre år. Minstetiden kan likevel settes til ett år hvis avtalen gjelder lofts- eller sokkelbolig i enebolig eller bolig i tomannsbolig, og utleieren bor i samme hus. Bestemmelsene i første og annet punktum gjelder ikke dersom: a) husrommet skal brukes som bolig av utleieren selv eller noen som hører til husstanden, eller b) utleieren har en annen saklig grunn for tidsavgrensningen. Har utleier saklig grunn, og ble dere opplyst om dette før kontrakten ble underskrevet? Hvis ikke tolker jeg det slik at kontrakten er ugyldig. Gitt at utleier ikke bor i samme hus da. Hmm ... Interessant. Utleier bor ikke i samme hus, han bor vel 2,5 mil utenfor sentrum på en gård. Det er verken lofts- eller sokkelbolig så vidt jeg er bekjent. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Hmm ... Interessant.Utleier bor ikke i samme hus, han bor vel 2,5 mil utenfor sentrum på en gård. Det er verken lofts- eller sokkelbolig så vidt jeg er bekjent. Da har ikke utleier noen sak. edit: Legg også merke til det fredrik skriver litt senere Endret 9. februar 2009 av Lars Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Datasmurf, bor ikke du i et kollektiv? Da er det ikke anledning til å holde et års kontraktfestet leie uten mulighet for oppsigelse. Jaså, jaså. Interessant. Kanskje jeg klarer å komme meg ut av dette da, samt at to av de jeg bor med da slipper å betale på to bopeler ... Hvis ikke, så er broren til han ene jeg bor med advokat ansatt hos Staff Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg klarte å bomme på EN note tre ganger på rad på What I've Done på hard! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hardt liv Sondre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 http://cumminions.ytmnd.com/ Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Uff, ja. Du skulle bare visst hvilken smerte jeg gjennomgår! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Fy F så digg det var å henge skjermen på veggen xD Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 *hente slegge for tv'en på veggen* Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Satans deilig det skal bli med fri i morgen. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 *hente slegge for tv'en på veggen* Ikke tv-en! Dataskjermen! Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Satans deilig det skal bli med fri i morgen. Jeg skal jobbe for to forskjellige arbeidsgivere for en tredje arbeidsgiver med tre forskjellige arbeidsinstrukser i morgen.. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg skal på skole i morgen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Gah, fucked nakke nå. Sovet to timer med huet bøyd og ned på bordet nå Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg skal leke støttepedagog i morgen ^^ Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Gymprøve i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg