Chizzo Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hvorfor fungerer ikke innleggscounteren min? :S Da har jeg og Espen kommet hjem fra en fin tur Vi har sett på havet, noe som er litt vanskelig å unngå når man er på en øy. Var masse bølger Yay. Hvilken øy er du på? ja, hvilken øy? Lenke til kommentar
-TLT- Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hvorfor fungerer ikke innleggscounteren min? :S Den gjør nok det ser du. Men ikke så lenge du poster på off-topic-delen. Den teller nemlig ikke på postcount Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg kan jo ikke si hvilken øy jeg er på Da kommer dere jo og voldtar meg. Men det er en øde øy i Tvedestrand kommune Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg kan jo ikke si hvilken øy jeg er på Da kommer dere jo og voldtar meg. Hvorfor skal jeg gidde å reise så langt bare for en jente? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hvorfor skal jeg gidde å reise så langt bare for en jente? Jeg vet ikke hvorfor, det er bare slik du er Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg vet ikke hvorfor, det er bare slik du er Hva er galt med meg nå da? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hva er galt med meg nå da? Det er ikke noe galt med deg Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Foster, foster, foster, foster, foster, foster, foster, foster... PIZZAFYLL!!! Humrer litt hver gang jeg leser signaturen til chokke Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Gud er kjærlighet, og våker over hvert eneste menneske på kloden for å passe på at han, hun eller det har et glad og suksessfullt liv. dessverre går selv Gud's mektige krefter til grunne av at folk ikke har tro på Han, så Han kan ikke gjøre enkelte mennesker glade. Gud er best kjent for å ha skapt universet, tilgi oss våre synder og for å bestemme hvem som vinner Melodi Grand Prix. Aaaah. Sekundet før jeg blir kristen, her. ^^ Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg kan jo ikke si hvilken øy jeg er på Da kommer dere jo og voldtar meg. Men det er en øde øy i Tvedestrand kommune jeg passer jo på deg jeg og mikkel er ganske harmløs Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 og mikkel er ganske harmløs Hadde jeg bare hatt hammeren min her så... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 er ikke helt sikker på om jeg har hilst på deg enda... så hei heg heter Espen pai, men du kan bare kalle meg Espen om du vil og mikkel er ganske harmløs Hadde jeg bare hatt hammeren min her så... tror du er ganske harmløs med hammeren din også jeg Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 tror du er ganske harmløs med hammeren din også jeg Brb, lage noe cyanid... Lenke til kommentar
-TLT- Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 er ikke helt sikker på om jeg har hilst på deg enda... så hei heg heter Espen pai, men du kan bare kalle meg Espen om du vil Hei, espen... Ja jeg er ganske ny her, men dere virker som en koselig og muligens psykotisk gjeng så jeg tror jeg kommer til å trives Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hei, espen... Ja jeg er ganske ny her, men dere virker som en koselig og muligens psykotisk gjeng så jeg tror jeg kommer til å trives vi er ganske harmløse, men du bør passe på.. håper du liker homoerotisk humor Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Foster, foster, foster, foster, foster, foster, foster, foster... PIZZAFYLL!!! Humrer litt hver gang jeg leser signaturen til chokke Du kommer til å se den ofte -TLT-, har du en syk fetish for sauer og kyllinger kommer du til å trives. Uansett, vi (les: jeg) ønsker deg hjertelig velkommen. Lenke til kommentar
-TLT- Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Espen: Finnes det noen annen form for humor? chokke: Sauer og kyllinger tenner meg ikke så mye, men takk for velkomksten Endret 19. januar 2008 av -TLT- Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Finnes det noen annen form for humor? ja... dårlig humor Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Finnes det noen annen form for humor? Nei. Men det er sånn någenlunde mulig å holde det på et normalt nivå om du unngår kveldene/nettene. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 ja... dårlig humor Det har vi vel en del av Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg