Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Har hatt den rød/lilla før, bare vurderte å gjrøe en forandring. Vi får se. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Kjefta, faggot Endret 9. februar 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Blå var emo. fargoth hmm Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 This is for The Prophet Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Like mye for meg som for Kanin33 og Programvare, men den var fin. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kjefta, faggot Hoho, den kommer med jevne mellomrom. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kjefta, faggot Hoho, den kommer med jevne mellomrom. Jeg synes egentlig du er en ganske grei kar, men ".. er emo" er litt for usaklig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Nei.. langt ifra. Det er kjempelett. Har du Media Center? Maybe? Om windos media center er hva du er ute etter så. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Nei.. langt ifra. Det er kjempelett. Har du Media Center? Maybe? Om windos media center er hva du er ute etter så. Jepp. Windows Media Center. Har du kabel bort til tv'en din så du kan se på tv på pcen? Isåfall kan du ta opp fotballen din der. TV > Legg til Innspilling/TV-opptak > Fyll inn klokkeslett og alt sånt og klikk "Spill inn." Du kan krysse ut Media Center, men la PC'en stå på. Den spiller inn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Litt dumt at tv2 ikke viser kampen da? Siden den kun vises på tv2 sport(or so I heard) Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kjefta, faggot Hoho, den kommer med jevne mellomrom. Jeg synes egentlig du er en ganske grei kar, men ".. er emo" er litt for usaklig Jeg er enig i det, men her inne lar jeg som oftest sakligheten stå igjen ved dørkarmen. Dessuten syntes jeg det var en fin kontrast å kalle det emo når the Prophet kalte det hawt. Men jeg kunne sagt det på en annen måte: Jeg syntes blå/sort virket kunstig. Og det mener jeg det gjør. Jeg har hatt flere venner, både kvinner og menn, som har farget håret sort/blåsvart og det ser som oftest ikke særlig pent eller naturlig ut. Jeg liker mye bedre varme hårfarger og rødbrunt pleier å være svært smakfullt på jenter som ellers ser sunne og friske ut. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kan godt hende. Men synes det så penere med blått på de bildene som hun postet. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Kan godt hende. Men synes det så penere med blått på de bildene som hun postet.Det gjorde faktisk jeg også, men jeg tror det har like mye med frisyre og modell å gjøre.. Jeg baserte meg mer på erfaring, for jeg har enda til gode å se noen som blir som modellen på pakken av å farge håret. Og jeg har sett langt flere jenter som passer rød/brunt/lilla-ish enn blåsvart. Endret 9. februar 2009 av fargoth Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Er det håret hun snakker om? God damn. Litt dumt at tv2 ikke viser kampen da? Siden den kun vises på tv2 sport(or so I heard) Som du ikke har? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Correct sir. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Så da får du ikke sett det uansett da ? Kan du værtfall gå på date! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ser den da lovlig på engelsk pub. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Gå for deiten. Og etterpå forteller du åssen det gikk her, eventuelt her .. ELLER HER Endret 9. februar 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg