Alliha Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Husk å ta både før og etter bilde til RPP så alle de kåte nerdene har noe å fappe til nyte synet av. fapfree february FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUU Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 fapfree februaryNoe /b/ har funnet på igjen? Husker nofapweek i august eller noe sant, tragisk... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ok problemstilling.:Jeg skulle egentlig ut på date ikveld å se død snø,men damen jeg skulle ut med måtte desverre jobbe idag,og spurte om vi kan ta det på onsdagen. Normalt sett så tilsier regelen(the rule of me) at når du først bitcher ut fra en date så for du ikke en sjanse til. Men siden det kun er to dager til onsdag så skal det går greit for denne gang. PROMBLEMET derimot er at på onsdagen så spiller Norge landskamp mot Tyskland. Og jeg er opptatt resten av uken så det blir onsdag or no day at all. Så da sitter jeg med dillemaet: skal jeg se nye Drillos leke med ball,eller skal jeg se Kine leke med to baller? Du kan se på Drillos leke med ball mens Kine leker med to baller Det har jeg gjort før(liverpool-arsenal FA-cup o6) og det gikk lovende dårlig. Skal uannsett se Død snø på kino,og har ingen lomme-tv. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Har vært noen slike tråder her også. "Se hvem som holder ut lengst uten å onanere". Den gangen inspirert av en seinfeld-episode, der Jerry og George og Elaine skal bevise hvem som er "Lord of my castle" ellernoe slikt. Endret 9. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 blabla Blå/svart Rød/Lilla Bedre? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Typisk, CypheroN er borte når jeg trenger hans blå stemme! GRRR Var hos en kompis og så på Simpsons ^^ Han sovna i stolen, så jeg tok på meg jakka og snek meg ut Men nuu er jeg her! Endret 9. februar 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ok problemstilling.:Jeg skulle egentlig ut på date ikveld å se død snø,men damen jeg skulle ut med måtte desverre jobbe idag,og spurte om vi kan ta det på onsdagen. Normalt sett så tilsier regelen(the rule of me) at når du først bitcher ut fra en date så for du ikke en sjanse til. Men siden det kun er to dager til onsdag så skal det går greit for denne gang. PROMBLEMET derimot er at på onsdagen så spiller Norge landskamp mot Tyskland. Og jeg er opptatt resten av uken så det blir onsdag or no day at all. Så da sitter jeg med dillemaet: skal jeg se nye Drillos leke med ball,eller skal jeg se Kine leke med to baller? Du kan jo "ta opp" fotballen, elns? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Rød/Lilla var snaxy. Må ha litt varme toner nå i kulden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ok problemstilling.:Jeg skulle egentlig ut på date ikveld å se død snø,men damen jeg skulle ut med måtte desverre jobbe idag,og spurte om vi kan ta det på onsdagen. Normalt sett så tilsier regelen(the rule of me) at når du først bitcher ut fra en date så for du ikke en sjanse til. Men siden det kun er to dager til onsdag så skal det går greit for denne gang. PROMBLEMET derimot er at på onsdagen så spiller Norge landskamp mot Tyskland. Og jeg er opptatt resten av uken så det blir onsdag or no day at all. Så da sitter jeg med dillemaet: skal jeg se nye Drillos leke med ball,eller skal jeg se Kine leke med to baller? Du kan jo "ta opp" fotballen, elns? Ikke alle som bor til mamma og pappa skjønner du. Har ingenting å ta opp kamp med. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Da var det planlagt allerede hva jeg skal til helga ^^, Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ikke alle som bor til mamma og pappa skjønner du. Har ingenting å ta opp kamp med.Du kan ta opp via PC hvis du har Media Center. Det trenger du ikke mamma til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Da trenger et styk nerd. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Nei.. langt ifra. Det er kjempelett. Har du Media Center? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Blå/svart Rød/Lilla Bedre? Bah, trodde det skulle være noe mer skrikende attentionwhore-opplegg. Da ville jeg lett gått for blue. Nå ble det verre... Rødfargen ligna jo på hårfargen du hadde på forrige RPP-bilde (jeg googla, lover!), så da foreslår jeg at du tar den mørke fargen (som egentlig ser ut som svart blandet med litt gjenskinn av blått) for å få litt forandring. Endret 9. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Blå. Rød/Lilla var snaxy. Må ha litt varme toner nå i kulden. Blå Faen. Tror jeg drar til butikken og tar en drastisk beslutning der Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Blå var hawt. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Blå var emo.Du har ikke sett henne ennå! Endret 9. februar 2009 av The Prophet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg