Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ok problemstilling.:

Jeg skulle egentlig ut på date ikveld å se død snø,men damen jeg skulle ut med måtte desverre jobbe idag,og spurte om vi kan ta det på onsdagen.

Normalt sett så tilsier regelen(the rule of me) at når du først bitcher ut fra en date så for du ikke en sjanse til. Men siden det kun er to dager til onsdag så skal det går greit for denne gang. PROMBLEMET derimot er at på onsdagen så spiller Norge landskamp mot Tyskland.

Og jeg er opptatt resten av uken så det blir onsdag or no day at all.

Så da sitter jeg med dillemaet: skal jeg se nye Drillos leke med ball,eller skal jeg se Kine leke med to baller?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Du må linke til fargekontrastene (sånn ca. hvertfall) før jeg avgir min stemme. "Blå" kan være alt fra stygt til fint, men det er stor sjanse for at jeg velger blå over lilla uansett.

"Lilla"

"blå"

Dvs. rød-lilla eller blå/svart. Aner ikke hva jeg skal kalle det. :p

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Ok problemstilling.:

Jeg skulle egentlig ut på date ikveld å se død snø,men damen jeg skulle ut med måtte desverre jobbe idag,og spurte om vi kan ta det på onsdagen.

Normalt sett så tilsier regelen(the rule of me) at når du først bitcher ut fra en date så for du ikke en sjanse til. Men siden det kun er to dager til onsdag så skal det går greit for denne gang. PROMBLEMET derimot er at på onsdagen så spiller Norge landskamp mot Tyskland.

Og jeg er opptatt resten av uken så det blir onsdag or no day at all.

Så da sitter jeg med dillemaet: skal jeg se nye Drillos leke med ball,eller skal jeg se Kine leke med to baller?

Du kan se på Drillos leke med ball mens Kine leker med to baller :thumbs:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...