Bytex Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Nesten like skada som når de stemmer på kjøttkaker eller fiskeboller på MESS-TV til 10 kr pr stemme. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Mess-TV og generelt slike programmer er ekstremt idiotisk. Vil heller kaste 10 kr ut av vinduet og aldri finne den igjen enn å støtte de tragiske folka bak programmene som prøver å tjene penger på hjerneskada 14 åringer som tror de har en stor sjanse å vinne den nyeste PSP'en eller iPoden... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Blå: 3 Lilla: 3 Første til 5 vinner Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Lilla Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Datasmurf, bor ikke du i et kollektiv? Da er det ikke anledning til å holde et års kontraktfestet leie uten mulighet for oppsigelse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 4-4. Kom igjen, en stemme til Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Typisk, CypheroN er borte når jeg trenger hans blå stemme! GRRR Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 blåYessda! Reddet dagen min.Sikkert Lena sin og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Får håpe det ser bra ut da Ikke prøvd før. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Husk å ta både før og etter bilde til RPP så alle de kåte nerdene har noe å fappe til nyte synet av. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Skal vurdere det Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Du må linke til fargekontrastene (sånn ca. hvertfall) før jeg avgir min stemme. "Blå" kan være alt fra stygt til fint, men det er stor sjanse for at jeg velger blå over lilla uansett. Lenke til kommentar
edge Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 http://www.youtube.com/watch?v=gZez_k4vAzU For en herliggod sang Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ok problemstilling.: Jeg skulle egentlig ut på date ikveld å se død snø,men damen jeg skulle ut med måtte desverre jobbe idag,og spurte om vi kan ta det på onsdagen. Normalt sett så tilsier regelen(the rule of me) at når du først bitcher ut fra en date så for du ikke en sjanse til. Men siden det kun er to dager til onsdag så skal det går greit for denne gang. PROMBLEMET derimot er at på onsdagen så spiller Norge landskamp mot Tyskland. Og jeg er opptatt resten av uken så det blir onsdag or no day at all. Så da sitter jeg med dillemaet: skal jeg se nye Drillos leke med ball,eller skal jeg se Kine leke med to baller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Du må linke til fargekontrastene (sånn ca. hvertfall) før jeg avgir min stemme. "Blå" kan være alt fra stygt til fint, men det er stor sjanse for at jeg velger blå over lilla uansett. "Lilla" "blå" Dvs. rød-lilla eller blå/svart. Aner ikke hva jeg skal kalle det. Endret 9. februar 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Så da sitter jeg med dillemaet: skal jeg se nye Drillos leke med ball,eller skal jeg se Kine leke med to baller?Se kamp istedet. Du kan ikke dele ut nye sjanser i tide og utide, og det er viktig å markere seg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ok problemstilling.:Jeg skulle egentlig ut på date ikveld å se død snø,men damen jeg skulle ut med måtte desverre jobbe idag,og spurte om vi kan ta det på onsdagen. Normalt sett så tilsier regelen(the rule of me) at når du først bitcher ut fra en date så for du ikke en sjanse til. Men siden det kun er to dager til onsdag så skal det går greit for denne gang. PROMBLEMET derimot er at på onsdagen så spiller Norge landskamp mot Tyskland. Og jeg er opptatt resten av uken så det blir onsdag or no day at all. Så da sitter jeg med dillemaet: skal jeg se nye Drillos leke med ball,eller skal jeg se Kine leke med to baller? Du kan se på Drillos leke med ball mens Kine leker med to baller Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 "Lilla" "blå" Dvs. rød-lilla eller blå/svart. Aner ikke hva jeg skal kalle det. Jeg ser kun den samme emballasjen med ei smilende jente (+gutt, han studerte jeg ikke så nøye) med rødbrunt hår på begge bildene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg