Glufsa Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Det er da ikke så vanskelig? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 At du gidder å bo der, hadde aldri orka å bo på et sånt sted... Jeg vil ut, men er bundet til kontrakten i ett år og det er masse pes involvert. Venninna mi som bodde her i fjor, prøvde å flytte ut i mars da hu sku flytte til Trondhjem og bo hos typen og jobbe der i stedet for å studere her, men hu fikk ikke sagt opp bopelen og endte opp med å måtte betale fra mars til juli for en bopel hu ikke brukte ... Kjøp deg en safe eller noe sånt, Smurfster! Kan se om jeg ikke får tatt med den muttern og fattern har stående og støve ned hjemme ... Tull. Leiekontrakter er ikke gyldige på 1 års varighet. Du har vanlig oppsigelsestid. Det er enten løpende kontrakt, eller 3 år. Ingenting imellom. Så om du har bundet deg for et år, så er kontrakten ugyldig. Utleieloven er klar på det. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kake? Jeg spiste kake i går kveld. Om nom nom Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 programvare: har du gauta i grøtte grava? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Mener du med det? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Did sexytime occur? Endret 9. februar 2009 av The Duke Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Kake? Bolle? Kjeks? Ostesmørbrød. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Tull. Leiekontrakter er ikke gyldige på 1 års varighet. Du har vanlig oppsigelsestid. Det er enten løpende kontrakt, eller 3 år. Ingenting imellom. Så om du har bundet deg for et år, så er kontrakten ugyldig. Utleieloven er klar på det. Hvor står det? o: Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ntåh. Jeg leste de to første paragrafene, men så ingenting om det. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvorfor er trafikanten.no alltid så syyykt treig? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Jeg fikk akkurat panikk nå...sjekka nettbanken, har 4500 igjen på konto og 20 dager til neste lønn Og jeg bor alene i leilighet, ingen mamma som kjøper middag eller vasker klær her. Endret 9. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ser den. Slikt er sykt, stipend nååååå! men ikke før mandagen:( Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvilken dag utbetales stipendet? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) rundt 14 og 15 Endret 9. februar 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Mjomjo, og litt avant garde også, for den saks skyld, men hvordan kommer man utenom å ikke ha hørt sangen "Bobby Brown goes down"? Lykke til sier nå jeg En ting er å ha hørt en sang, en annen er det å koble sangen til artisten. For the record, har hørt om Zappa, pappa var fan. Joda, men jeg sang litt av sangen for dem i et håp om at de skulle vite hva det var, men de så bare dumt på meg o_O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg