Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At du gidder å bo der, hadde aldri orka å bo på et sånt sted...

Jeg vil ut, men er bundet til kontrakten i ett år og det er masse pes involvert.

Venninna mi som bodde her i fjor, prøvde å flytte ut i mars da hu sku flytte til Trondhjem og bo hos typen og jobbe der i stedet for å studere her, men hu fikk ikke sagt opp bopelen og endte opp med å måtte betale fra mars til juli for en bopel hu ikke brukte ...

Kjøp deg en safe eller noe sånt, Smurfster!

Kan se om jeg ikke får tatt med den muttern og fattern har stående og støve ned hjemme ...

Tull. Leiekontrakter er ikke gyldige på 1 års varighet. Du har vanlig oppsigelsestid. Det er enten løpende kontrakt, eller 3 år. Ingenting imellom. Så om du har bundet deg for et år, så er kontrakten ugyldig. Utleieloven er klar på det.

Lenke til kommentar
Tull. Leiekontrakter er ikke gyldige på 1 års varighet. Du har vanlig oppsigelsestid. Det er enten løpende kontrakt, eller 3 år. Ingenting imellom. Så om du har bundet deg for et år, så er kontrakten ugyldig. Utleieloven er klar på det.

Hvor står det? o:

Lenke til kommentar
Mjomjo, og litt avant garde også, for den saks skyld, men hvordan kommer man utenom å ikke ha hørt sangen "Bobby Brown goes down"? Lykke til sier nå jeg :p

En ting er å ha hørt en sang, en annen er det å koble sangen til artisten. For the record, har hørt om Zappa, pappa var fan.

Joda, men jeg sang litt av sangen for dem i et håp om at de skulle vite hva det var, men de så bare dumt på meg o_O

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...