MrBjoern Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 *gjøre klart torturkammeret* Jammen. Jepp. Så ille var det vel ikke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 *løpe og finne seg kakao* *Løpe etter og finne ut hvor kakaoen holder til* Oppi posen min *løpe og finne seg kakao* Kjøpte kopp på statoil jeg, gratis kakao ut året. Så det gjeleder kakao også? var ikke sikker på om det bare gjaldt kaffe. Hva koster det? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jepp. Så ille var det vel ikke? Nei, jeg lever tross alt enda. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 God morgen. Good morning my dark master *puste* Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 sidious darth morning good Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Gjort mye rart jeg. Jeg sitter på konfidensiell informasjon når det gjelder akuratt det der. Du også? Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Så det gjeleder kakao også? var ikke sikker på om det bare gjaldt kaffe. Hva koster det? Er vel 99,- det går i. Statoilkopp gjelder all varm drikke. De andre gjelder stort sett kaffe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Noen som er flinke til å kode/designe og har lyst til å hjelpe meg med en hjemmeside? E-klem i betaling (irl-klem kan vurderes om vi møtes en gang) Så det gjeleder kakao også? var ikke sikker på om det bare gjaldt kaffe. Hva koster det? Er vel 99,- det går i. Statoilkopp gjelder all varm drikke. De andre gjelder stort sett kaffe. Ok, takk. Da vet jeg det. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Buhaha. Hei, undersåtter. :-) Får komme meg i dusjen snart. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Du også? Inside information. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg føler at jeg blir omdiskutert i diverse sammenhenger her inne Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 har du gauta i grøtte grava? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg føler at jeg blir omdiskutert i diverse sammenhenger her inne Det er da ikke deg jeg sitter på inside informasjon om. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Jeg blir gal av hemmeligheter. Det som ligger bak dem er gjerne grusomt kjedelig informasjon, men det at den er utilgjengelig for allmennheten gjør at jeg får så fryktelig lyst til å vite det. Endret 9. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Inside informasjonen min om turen til Kanin33 og Programvare i helgen bare øker og øker. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Inside informasjonen min om turen til Kanin33 og Programvare i helgen bare øker og øker. Jeg har en følelse at jeg vet det meste.. Skal vi spy ut alt vi har? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg føler at jeg ikke kan utlevere de heeeeeelt heller. Dog, jeg er flink til å få info ut av Programvare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg