b-real Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Pulende -18 grader i morgest, jeg fryser på ballene til og med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Satan som jeg hater bussene. Greit nok at de kan være litt treige pga snøfaenskapet, men stod i kulden og ventet i minst 50 min. i dag. + en halvtime etterpå. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Pulende -18 grader i morgest, jeg fryser på ballene til og med. Jeg ble stående og vente på t-banen i 15 minutter ekstra i dag... Fryser enda, selv om det er over 1 time siden. Satan som jeg hater bussene. Greit nok at de kan være litt treige pga snøfaenskapet, men stod i kulden og ventet i minst 50 min. i dag. + en halvtime etterpå. Huff, du har det visst mye værre enn meg... Og jeg som syntes det var kaldt for meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Glad jeg fikk låne sokekr og hansker av Lars, elelrs hadde jeg daua Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Glad jeg fikk låne sokekr og hansker av Lars, elelrs hadde jeg daua Jeg angret på når jeg gikk ut at jeg ikke tok på meg genser, var kun t-skjorte under dun jakka mi. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg har sovet meget. Høres meget bra ut. Helt utslitt etter helga altså? Hurra for legen min! Har lenge vært plaget med kraftig tørrhoste, og siden den de siste dagene har blitt verre så bestemte jeg meg for og oppsøke legen. Jeg fortalte at jeg var plget med kraftig tørrhoste, hun stilte meg noen spørsmål og et minutt etterpå satt jeg med en resept på Cosylan i hånda. Hadde det ikke vært for at legen din var en hun, så hadde jeg mistenkt deg for å brukt samme lege som jeg gjorde sist... Ikke snakk om å lytte eller noe sånt, bare ta en blodprøve og gi meg en resept på et eller annet. Jeg sitter på konfidensiell informasjon når det gjelder akuratt det der. *gjøre klart torturkammeret* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg går ikke ut, jeg. Vel, kun et par sekunder. Må jo løpe til bilen. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg har sovet meget. Høres meget bra ut. Helt utslitt etter helga altså? Jepp. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Vet dere, at idag er det eksepsjonelt opp i n'te hvor kjedelig det er på jobb!! Og hva fanden skal jeg finne på etterpå for å piffe opp litt? Er meget åpen for forslag! *trøtt* Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Pulende -18 grader i morgest, jeg fryser på ballene til og med.Her på skolen er det 15 kalde, på veien hit målte vi 23 minus på det kaldeste - og det her er i vestfold! Glad jeg fikk låne sokekr og hansker av Lars, elelrs hadde jeg daua Eheh, ser ut som du skjelver litt enda Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Vet dere, at idag er det eksepsjonelt opp i n'te hvor kjedelig det er på jobb!! Og hva fanden skal jeg finne på etterpå for å piffe opp litt? Er meget åpen for forslag! *trøtt* Hva er det du jobber som da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Du kan strippe for kollegaer? Evt skaffe den noe å røyke på og se hvor mye gøyere det blir å være på jobb. Pulende -18 grader i morgest, jeg fryser på ballene til og med.Her på skolen er det 15 kalde, på veien hit målte vi 23 minus på det kaldeste - og det her er i vestfold! Glad jeg fikk låne sokekr og hansker av Lars, elelrs hadde jeg daua Eheh, ser ut som du skjelver litt enda Gjør nok det ja. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Jobber med masseberegning og terrengmodeller. Og akkurat nå driver jeg å måler vegger på digitale tegninger av en helt merkelig skole som ikke har ett eneste vinkelrett hjørne. Og i tillegg er det tegnet i ArchiCAD som er fanden sjøl da vegger begynner litt hipp som happ i forhold til andre vegger. I tillegg mangler jeg snittegninger over flere områder, så jeg må bare tippe meg frem til takhøyder her og der.. Anfall: Var det meg du siktet til? Kunne i så fall gjerne strippet litt om det fantes en jente i nærheten. Er ikke så gøy å strippe for 50 år gamle menn liksom.. Endret 9. februar 2009 av WhiteKnight Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jobber med masseberegning og terrengmodeller. Og akkurat nå driver jeg å måler vegger på digitale tegninger av en helt merkelig skole som ikke har ett eneste vinkelrett hjørne. Og i tillegg er det tegnet i ArchiCAD som er fanden sjøl da vegger begynner litt hipp som happ i forhold til andre vegger. I tillegg mangler jeg snittegninger over flere områder, så jeg må bare tippe meg frem til takhøyder her og der.. Haha, kjenner følelsen - sitti i samme klemma sjøl Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 God morgen alle sammen! Hei på deg ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 *løpe og finne seg kakao* Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 *løpe og finne seg kakao* *Løpe etter og finne ut hvor kakaoen holder til* Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) *løpe og finne seg kakao* Kjøpte kopp på statoil jeg, gratis kakao ut året. Endret 9. februar 2009 av n4w Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Haha, kjenner følelsen - sitti i samme klemma sjøl Å? Hva driver du med da? Lenke til kommentar
theresaaa Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 OMFG! 128 år siden Fjodor Dostojevskij døde! På dagen! OOG 388 år siden Gregor XV ble pave! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg