Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Satan som jeg hater bussene. Greit nok at de kan være litt treige pga snøfaenskapet, men stod i kulden og ventet i minst 50 min. i dag. + en halvtime etterpå.

Lenke til kommentar
Pulende -18 grader i morgest, jeg fryser på ballene til og med.

Jeg ble stående og vente på t-banen i 15 minutter ekstra i dag... Fryser enda, selv om det er over 1 time siden.

Satan som jeg hater bussene. Greit nok at de kan være litt treige pga snøfaenskapet, men stod i kulden og ventet i minst 50 min. i dag. + en halvtime etterpå.

Huff, du har det visst mye værre enn meg... Og jeg som syntes det var kaldt for meg.

Lenke til kommentar
Jeg har sovet meget. :)

Høres meget bra ut. Helt utslitt etter helga altså? ;)

Hurra for legen min! :no:

Har lenge vært plaget med kraftig tørrhoste, og siden den de siste dagene har blitt verre så bestemte jeg meg for og oppsøke legen.

Jeg fortalte at jeg var plget med kraftig tørrhoste, hun stilte meg noen spørsmål og et minutt etterpå satt jeg med en resept på Cosylan i hånda.

Hadde det ikke vært for at legen din var en hun, så hadde jeg mistenkt deg for å brukt samme lege som jeg gjorde sist... Ikke snakk om å lytte eller noe sånt, bare ta en blodprøve og gi meg en resept på et eller annet.

Jeg sitter på konfidensiell informasjon når det gjelder akuratt det der. :ermm:

*gjøre klart torturkammeret*

Lenke til kommentar
Her på skolen er det 15 kalde, på veien hit målte vi 23 minus på det kaldeste - og det her er i vestfold!

Glad jeg fikk låne sokekr og hansker av Lars, elelrs hadde jeg daua :p
Eheh, ser ut som du skjelver litt enda :p
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Du kan strippe for kollegaer? Evt skaffe den noe å røyke på og se hvor mye gøyere det blir å være på jobb. :D

Her på skolen er det 15 kalde, på veien hit målte vi 23 minus på det kaldeste - og det her er i vestfold!

Glad jeg fikk låne sokekr og hansker av Lars, elelrs hadde jeg daua :p
Eheh, ser ut som du skjelver litt enda :p

Gjør nok det ja. :p

Lenke til kommentar

Jobber med masseberegning og terrengmodeller. Og akkurat nå driver jeg å måler vegger på digitale tegninger av en helt merkelig skole som ikke har ett eneste vinkelrett hjørne. Og i tillegg er det tegnet i ArchiCAD som er fanden sjøl da vegger begynner litt hipp som happ i forhold til andre vegger.

I tillegg mangler jeg snittegninger over flere områder, så jeg må bare tippe meg frem til takhøyder her og der..

Anfall: Var det meg du siktet til? Kunne i så fall gjerne strippet litt om det fantes en jente i nærheten. Er ikke så gøy å strippe for 50 år gamle menn liksom..

Endret av WhiteKnight
Lenke til kommentar
Jobber med masseberegning og terrengmodeller. Og akkurat nå driver jeg å måler vegger på digitale tegninger av en helt merkelig skole som ikke har ett eneste vinkelrett hjørne. Og i tillegg er det tegnet i ArchiCAD som er fanden sjøl da vegger begynner litt hipp som happ i forhold til andre vegger.

I tillegg mangler jeg snittegninger over flere områder, så jeg må bare tippe meg frem til takhøyder her og der..

Haha, kjenner følelsen - sitti i samme klemma sjøl :p
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...