Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Jah. Heldigvis. Var faktisk flott å komme ut mot hvitkontrastede skyer mot den svarte vinterhimmelen i halvlys... og som vanlig glemmer jeg igjen kameraet mitt hjemme :thumbdown:

Lenke til kommentar
Hjemmekontor høres da kjekt ut. Kan godt tenkes at jeg kommer til å prøve det selv engang.

God morgen forresten peeps. Akkurat sitti og snakka med kundeservice på NextGentel, ettersom den purremeldinga jeg fikk var nokså vanskelig å forstå. Så jeg vil nødig sitte med 160kbs linje på Onsdagen :p

Det er kjekt. Ikke masse folk som renner ned dørene og skal ha ordnet ditt og datt. Dermed er det mulig å få gjort ting. (Med mindre man blir sittende å loke på forum... )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Hurra for legen min! :no:

Har lenge vært plaget med kraftig tørrhoste, og siden den de siste dagene har blitt verre så bestemte jeg meg for og oppsøke legen.

Jeg fortalte at jeg var plget med kraftig tørrhoste, hun stilte meg noen spørsmål og et minutt etterpå satt jeg med en resept på Cosylan i hånda. Cosylan har forsvinnende liten effekt på tørrhosten min, og selv om jeg sa ifra om det så gjorde hun ikke noe med det. Ignorerte at jeg sa det.

Ikke snakk om og undersøke halsen min eller noe slikt overhodet.

Totalt bortkastet legetur, to timer for sent på jobb, og 130,- kroner kastet bort. Resepten på Cosylan kunne jeg fått hvis jeg hadde tatt en telefon ned dit uansett.

Lenke til kommentar
Hurra for legen min! :no:

Har lenge vært plaget med kraftig tørrhoste, og siden den de siste dagene har blitt verre så bestemte jeg meg for og oppsøke legen.

Jeg fortalte at jeg var plget med kraftig tørrhoste, hun stilte meg noen spørsmål og et minutt etterpå satt jeg med en resept på Cosylan i hånda. Cosylan har forsvinnende liten effekt på tørrhosten min, og selv om jeg sa ifra om det så gjorde hun ikke noe med det. Ignorerte at jeg sa det.

Ikke snakk om og undersøke halsen min eller noe slikt overhodet.

Totalt bortkastet legetur, to timer for sent på jobb, og 130,- kroner kastet bort. Resepten på Cosylan kunne jeg fått hvis jeg hadde tatt en telefon ned dit uansett.

Hun er en kvakksalver altså? Saksøk henne!!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg gir den Cosylanen et forsøk nå, men hjelper det ikke så tar jeg direkte kontakt med en Spesialist. Er ikke lenger vits i å oppsøke lege.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...