Datasmurf Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 mMmm ... I got a dirty little Jewish princess *synge for seg selv* Tror jeg skal sette på Zappa før jeg sovner. I stedet for å sitte her og høre på Serena Maneesh og Hurra Torpedo og hva annet jeg har stappa innpå playlista nå *vinke tilbake* Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ha det fint! Jeg tenkte alle i hele verden hadde hørt om Frank Zappa. Jeg mener, hvordan kommer man utenom? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 My point exactly. Nei, nå skal jeg sove. Orker ikke vandre rundt og lete etter flere ting som mangler i dette huset Merka i sted at klokka har en bulk og at en av skapdørene står lent inntil siden av det ene kjøleskapet. Okay ... Hva faen skjedde her i helga? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Nei, nå skal jeg sove. Jeg hater deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Da skal jeg ikke sove, men heller sitte her. Glad nå? Jeg blir glad om du kommer på Nettby eller MSN eller noe, så slipper vi å spamme ned tråden Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Eller ikke ... *legge seg* Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jaja... Mandag yet again. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ha en fin dag, alle sammen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Legge seg nå? *står opp* Hvorfor var ikke du på treffet i helgen? :O Ha en fin dag, alle sammen! Du også Lenke til kommentar
K.. Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvorfor var ikke du på treffet i helgen? :ODatoen krasja. BAWWWWW. :< Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 "God" Morgen. Har ikke fått sove idag, og jeg tror jeg har en stor mattelekse jeg burde ha gjort. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvorfor var ikke du på treffet i helgen? :ODatoen krasja. BAWWWWW. :< Aww =/ Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hva gjør folk oppe hele natten egentlig? Nei jeg skal på jobbintervju. Første gang noen gang og jeg er nervøs som f... Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Mjomjo, og litt avant garde også, for den saks skyld, men hvordan kommer man utenom å ikke ha hørt sangen "Bobby Brown goes down"? Lykke til sier nå jeg En ting er å ha hørt en sang, en annen er det å koble sangen til artisten. For the record, har hørt om Zappa, pappa var fan. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Det er utrolig hva folk ikke har hørt om. Ting jeg har trodd var allmenkunnskap har jeg nylig oppdaget at ikke var det Endret 9. februar 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Da satt man på skolen, og idag var det faktisk lyst ute da bussen kom til Drammen Oo Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hjemmekontor ftw! (Eller gjemmekontor som eks-sjefen min så treffende sa) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hjemmekontor høres da kjekt ut. Kan godt tenkes at jeg kommer til å prøve det selv engang. God morgen forresten peeps. Akkurat sitti og snakka med kundeservice på NextGentel, ettersom den purremeldinga jeg fikk var nokså vanskelig å forstå. Så jeg vil nødig sitte med 160kbs linje på Onsdagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg