Chizzo Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jo! kast det på mammaen din! og si hva som skjedde etterpå Jeg tror jeg står over. Selv om det hadde vært genialt. Søren xD Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Gah... men i eierkontrakten står det at jeg har ganske frie tøyler. Såå... ja Pfff. Den versjonen av eierkontrakten du har sett, ja. Søren xD Jeg vil liksom beholde livet. xD Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg tror jeg står over. Selv om det hadde vært genialt. Jeg tror ikke du kvalifiserer deg til å være sau lenger. Du rykker nok snart ned til knehøne eller noe i den dur. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg tror ikke du kvalifiserer deg til å være sau lenger.Du rykker nok snart ned til knehøne eller noe i den dur. Jeg er mer sau enn du noensinne kommer til å bli! oO Lenke til kommentar
Chizzo Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hahahahahah xD http://youtube.com/watch?v=8nPG8WRxLRk <----- Anbefales å se xD en kompis av meg sendte den på msn:D hhahaha Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Pfff. Den versjonen av eierkontrakten du har sett, ja. Om det finnes flere, er de vel strengt tatt ikke gyldige.. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Hahahahahah xD http://youtube.com/watch?v=8nPG8WRxLRk <----- Anbefales å se xD en kompis av meg sendte den på msn:D hhahaha Faen! Jeg trodde ikke de filma! Om det finnes flere, er de vel strengt tatt ikke gyldige.. Det er de som er gyldige. oO Altså. Du fikk bare se en litt, ehm. Sensurert versjon. ^^ Endret 19. januar 2008 av Nie Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg er mer sau enn du noensinne kommer til å bli! oO Det får så være. Men du burde revurdere din holdning som sau Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Det får så være. Men du burde revurdere din holdning som sau Min holdning som sau er bedre enn mor di. Lenke til kommentar
Chizzo Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 (endret) Hahahahahah xD http://youtube.com/watch?v=8nPG8WRxLRk <----- Anbefales å se xD en kompis av meg sendte den på msn:D hhahaha Faen! Jeg trodde ikke de filma! Om det finnes flere, er de vel strengt tatt ikke gyldige.. Det er de som er gyldige. oO Altså. Du fikk bare se en litt, ehm. Sensurert versjon. ^^ Endret 19. januar 2008 av Chizzo Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Min holdning som sau er bedre enn mor di. Det har da ingenting med saken å gjøre Mormi er bedre enn mordi. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hmm... Sitter og lurer på om jeg skal installere XP. Bare jeg ikke herper noe... Har ikke mye peiling på sånn. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Det er de som er gyldige. oOAltså. Du fikk bare se en litt, ehm. Sensurert versjon. ^^ Om den jeg har, ikke er gyldig, er det vel strengt tatt ikke noen som eier meg? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Det har da ingenting med saken å gjøre Mormi er bedre enn mordi. Har du testet begge? O_O Hmm... Sitter og lurer på om jeg skal installere XP. Bare jeg ikke herper noe... Har ikke mye peiling på sånn. DO IT! Prøv, alt kan fikses etterpå likevel. x) Om den jeg har, ikke er gyldig, er det vel strengt tatt ikke noen som eier meg? Var vel ikke Eplefes feil at du var dopa ned når du fikk se den ekte? x) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hahahahahah xD http://youtube.com/watch?v=8nPG8WRxLRk <----- Anbefales å se xD en kompis av meg sendte den på msn:D hhahaha Den var ikke dum Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Hahahahahah xD http://youtube.com/watch?v=8nPG8WRxLRk <----- Anbefales å se xD en kompis av meg sendte den på msn:D hhahaha Den var ikke dum Var litt morsom ja :!: Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Var vel ikke Eplefes feil at du var dopa ned når du fikk se den ekte? x) Det her blir en ganske teit diskusjon, egentlig... Anyways... Jeg lager meg havregrøt nå, tror jeg... cy Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Det her blir en ganske teit diskusjon, egentlig... Anyways... Jeg lager meg havregrøt nå, tror jeg... cy Funka visst ikke heller. oO Planen var å lure deg til å bli. x) Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Da har jeg og Espen kommet hjem fra en fin tur Vi har sett på havet, noe som er litt vanskelig å unngå når man er på en øy. Var masse bølger Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Da har jeg og Espen kommet hjem fra en fin tur Vi har sett på havet, noe som er litt vanskelig å unngå når man er på en øy. Var masse bølger Yay. Hvilken øy er du på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg