Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Nå aner jeg ikke om du mener meg eller DemonFudge, men jeg skal male hus og få betalt svart, som vanlig.

Orker ikke gjøre noe utav det når det er for farmor :p

Men ok, vi prøver på nytt.

Tree Kangaroo:

TreeKangaroo.jpg

Flying Fox:

FlyingFox.jpg

Quokka:

Quokka.jpg

Coati:

Coati.jpg

edit: DemonFudge, jeg føler jeg er litt misunnelig. Jeg vil også jobbe for Riksantikvaren. Eller, jeg vil være Riksantikvar!

I stedet utdanner jeg meg til å bli lydtekniker, lysmann, kameramann, webdesigner eller noe annet kjedelig =/

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Han tok skjegget nylig og klippet seg, har grieg sveis nå.

Når han var ung ble han tatt for å være George Harrison når han bodde i london.

Datasmurf. nå er eg enig, de er ganske søte ja. Har sykt lyst på en apekatt, men det er ulovlig i norge tror eg

Lenke til kommentar

Hi hi, jeg vil ha så mange dyr. Er en tråd om det her på forumet et sted, mest sannsynlig i Off Topic et sted, men kan hende den har gjemt seg i dyre-forumet også :p

Sånn egentlig vil jeg ha en drage, men det er ikke det letteste her i verden, så jeg tror jeg holder meg til å prøve å bli kvitt allergien så jeg kan skaffe meg en Chinese Crested Powder Puff, en Bolognese eller andre søte hunder ^^

Om du ser bort fra det harde fysisk, så er det mye av det jeg kunne tenkt meg.

Lenke til kommentar

Med andre ord, jeg skal holde meg langt unna hesjing, jeg som ca ikke kan gå ut når folk klipper plena om våren / sommeren pga. allergien :p

Det slår aldri feil. Naboen klipper plena, jeg går ut for et eller annet og øya begynner å renne og jeg blir tett og klør og alt er jævlig og jeg doper meg ned på allergimedisin av forskjellig slag :p

Jeg er fornøyd med å male jeg.

Nærmeste jeg kommer fysisk arbeid nå for tiden.

Ryggen min fikk nok av å bære noen hundre kg stein fra oppkjørsla vår og bak huset for å bygge opp muren på ny der og bygge en ny en i oppkjørsla.

Verker bare jeg tenker på det :p

Lenke til kommentar

En byantikvar skal vel se på bygninger, åssen stand det er i osv. Så rapportere litt høyere opp i systemet. Tror jeg. Er neimen ikke sikker jeg. :p

Deilig med fysisk arbeid, jeg hadde aldri passet inn på et kontor. :p

Har hatt prolaps tre ganger jeg, men det virker som det går greit nå hvertfall. Selv om det blir vondt til tider.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar

Kontor vil jeg holde meg unna, jeg er mer typen til å jobbe i en laidback platesjappe / bokhandel / bruktbutikk gjemt unna i et eller annet lite trafikkert smug.

Bare synd at ingen av de jeg finner og bruker alt for mye tid og penger i, går noe særlig godt. Alle ender opp med å gå konk og trenger aldri ekstrahjelp =/

Så jeg får bare følge opp drømmen om å bli forfatter.

Drikke og røyke døgnet rundt :p

Lenke til kommentar

Skulle ønske jeg var mer interessert i yrker der fysisk arbeid var påkrevd, men det blir vel et akademikeryrke av et eller annet slag til slutt. Forfatter hadde vært fint, ja. Eller låtskriver.

...jeg drømmer om å bli deltidstømmerhugger, da. Bo aleine på ei hytte, jobbe ute hele dagen og legge seg sliten om kvelden. For ikke å snakke om flanellskjortene. :love:

Endret av Hoppende Bryster
Lenke til kommentar
Bo aleine på ei hytte, jobbe ute hele dagen og legge seg sliten om kvelden. For ikke å snakke om flanellskjortene.

Jah... Har du vært her eller? :ph34r:

Tojo: Absolutt. Respektløst, kaller man det der!

Edit: Hmm, blir nok Zappa i bilen idag. :wee:

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar

Jeg møtte et "eldre" par i helga, de var vel rundt 30. Ingen av de hadde hørt om Zappa.

Og de sa de hørte på Tom Waits og diverse småsær rock, men neida. Frank Zappa, aldri hørt om.

Håper de bare prøvde å lure meg, noe annet ville vært litt småsært egentlig.

Also ...

"His religion was something of a cross between old Kataklysm lyrics and Jedi."

Jeg har så lyst til å teste den religionen :p

Lenke til kommentar

Jeg venter i spenning ^^

Selv skal jeg sove, for noen har brukt opp all shampoen og såpa mi som jeg kjøpte ny på onsdag -_-

Zappa er jo like ofte sær jazz som sær rock, så kanskje ikke så rart de ikke har hørt om det.

Mjomjo, og litt avant garde også, for den saks skyld, men hvordan kommer man utenom å ikke ha hørt sangen "Bobby Brown goes down"? Lykke til sier nå jeg :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...