Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nettopp funnet ut at jeg hater mer og mer det å bo i kollektiv :p

Vi har et felles skap på badet hvor vi har to hyller hver til tingene våre. Bakerst i den ene hylla mi har jeg noen krukker med smertestillende.

Da jeg dro på torsdag var den ene trekvart full og den andre halvfull.

Sjekka nå, og begge var ca bunnskrapte. Det har selvfølgelig vært fest her på fredag, all maten min er borte, ølet og alt sånt, gone with the wind, og folk har rota gjennom toalettsakene mine og alle kammene mine er fulle av lange jentehår, og det viser seg at det er en av jentene jeg bor med som stadig vekk bruker produktene mine, selv om jeg har sagt at jeg vil ha tinga mine i fred, som hu ba oss om å gjøre.

Så okay, vi skal holde oss unna dine ting, men du kan bare gjøre som du vil med våre? Gah :|

Jeg er så skeptisk til folka generelt, venter på en pakke som tydeligvis kom på fredag, men neida ... Den hadde ingen sett noe av, folk visste hva som var i den riktignok, og jeg føler dette er på samme måte som med et par filmer jeg bestilte i fjor. De kom og forsvant ei helg jeg var hjemme en tur. *hat*

Lenke til kommentar

JEG HAR MAT, FOLKENS. O' lykke.

Og Fudge, klarer du deg med ei dyne og litt gniing på føttene osv.? Vifteovnen er tung (ja, jeg løfta den) og jeg er fysisk degenerert etter å stort sett ha ligget i senga og sett på serier hele helga.

Lenke til kommentar
At du gidder å bo der, hadde aldri orka å bo på et sånt sted...

Jeg vil ut, men er bundet til kontrakten i ett år og det er masse pes involvert.

Venninna mi som bodde her i fjor, prøvde å flytte ut i mars da hu sku flytte til Trondhjem og bo hos typen og jobbe der i stedet for å studere her, men hu fikk ikke sagt opp bopelen og endte opp med å måtte betale fra mars til juli for en bopel hu ikke brukte ...

Kjøp deg en safe eller noe sånt, Smurfster!

Kan se om jeg ikke får tatt med den muttern og fattern har stående og støve ned hjemme ...

Lenke til kommentar

Nei, det var desserten. :roll: Lagde meg en salat med skinke, mais, tomat, chili og rødløk, toppet med avsindige mengder ost og hvitløkssaus.

Datasmurf: Hvor langt har du kommet på Eternal Sonata? Kom du deg gjennom Fort Fermata?

Endret av Hoppende Bryster
Lenke til kommentar
Nei, det var desserten. :roll: Lagde meg en salat med skinke, mais, tomat, chili og rødløk, toppet med avsindige mengder ost og hvitløkssaus.

Datasmurf: Hvor langt har du kommet på Eternal Sonata? Kom du deg gjennom Fort Fermata?

Nei, sitter fast på han ekle bossen inni der : <

Tror jeg bare må levle charsa mine til 20 for å være på den sikre siden :p

Likte den heal arrow-saken til Violet da ^^

Also. WTF?!

Lenke til kommentar

Da er syrerock det eg trodde det var.

Og da elsker eg det. jimi, the dead, velvet underground og mange andre står på hele døgnet her.

Eller er syrerock litt heftigere psychedelic rock?

Hører også mye på garage rock. 60 og 70 tallet har så mye gøy musikk. Gleder meg til pappa dør så eg får arvet platesamlingen hans. Over 300 000 lper, cder og kassetter :love:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...