Demonfudge Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Dis is gud shit. Sugarloaf? En one hit wonder som man kniste av på kino men som ingen kjøpte på DVD. *rekke opp armen* Endret 9. februar 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Napoleon Dynamite var grei nok den gang, men den eldes ikke med stil. Dude, den er 4 år gammel. Er dog enig i at den ikke har særlig gjensynbarhet, men den var morsom første gangen. Ja den er fire år gammel. Fire til så er sikkert regissørkarrieren til Jared Hess også glemt. En one hit wonder som man kniste av på kino men som ingen kjøpte på DVD. I beg to differ. Og ja, Sugarloaf. Endret 9. februar 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg kjøpte på DVD, og har sett fem-seks ganger. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Lastet den ned i 2007 (?) og har sett den 1 gang. Ja, jeg henger litt etter. 1 måned igjen til Punisher: War Zone kommer på DVD. Gleder meg! "Rated R for pervasive strong brutal violence, language and some drug use. " Endret 9. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Bah, ingen som er logga på msn her heller nå. Tror jeg skal lage meg noe mat jeg. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg kjøpte på DVD, og har sett fem-seks ganger. O.K, jeg endrer min uttalelse: (...) "som et fåtall kjøpte på DVD". Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Bah, ingen som er logga på msn her heller nå. Tror jeg skal lage meg noe mat jeg. Lag til meg og, pretty please. Våkna klokka fem og spiste frokostblanding, har ikke spist siden da. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Må da få i deg noe mat, frøken! Blir ovnsbakt baguett med mozarella og tomat + noe random krydder på, ye want? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Voicecom>msn. Har omtrent slutta å bruke msn nå, utenom korte beskjeder, og de vanlige "hvordan går det?"-samtalene med pappa, samt at det spretter opp vinduer når jeg får mail. Endret 9. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Må da få i deg noe mat, frøken! Blir ovnsbakt baguett med mozarella og tomat + noe random krydder på, ye want? Jeg sikler. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Voicecom>msn.Sånn tomme blikkbokser med 2km lang tråd>Voicecom>msn. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Var noen som klippet over tråden min. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Var noen som klippet over tråden min. Tråd>tubes. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 ...og slik døde tråden. Sukk. Jeg ser meg nødt til å trampe ned trappa etter forsyninger. STRESS. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Begynner å bli kaldt her, men all veden min ligger under presenning. Og under 50 cm med snø. Utrolig aktuelt å grave frem det nå. Nesten så jeg vurderer stilongs snart. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Greit, men da forventer jeg levering på døra. Av deg. Ja, mhm! Eller samme hvem som kommer med den egentlig, gi meg varme. Endret 9. februar 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Sukk. Greit nok, må uansett opp. What's another tur til Ytre Enebakk. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Sikkert utrolig kjedelig. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Frustrerte fruer. epler. Boble med eple smak. grove skiver med grillet skinke, og selvfølgelig fri i morgen. Så kult! Wazzap in tha cribs bro`s? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg