Demonfudge Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) ^ Nah. Lurer på om jeg skal se Matrix jeg. Blir nok til at jeg sitter med msn littebitt til. ND soundtracket er jo utrolig bra da. Endret 9. februar 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Føler for å se Dick Tracy. Napoleon Dynamite er pure win om du vil chillaxen. *Siterer en haug med sitater fra den for meg selv mens jeg flirer* Can you bring me my chapstick? ...but my lips hurt real bad! Napoleon Dynamite er et episk verk som vil skinne i all evighet. Endret 9. februar 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 ND suger fuktige sure kamlefjerter. Fra nå av skal jeg aldri være enig med deg i noe som helst, i det hele tatt. Din løgner. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Blir nok så jeg ser ferdig House of Crap\wax. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Liker først og fremst Rex Kwan Do, og Rex sin overdrevne machostemme. *Slap* - Auuuch, djeeez - You'll block it every time! Men ok, du har sett den før, ja. Se noe nytt. Endret 9. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Can you bring me my chapstick?...but my lips hurt real bad! Gosh! Endret 9. februar 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Damn, hadde helt glemt at tomatskiver gjør en slapp brødskive med pølse+majones til en kulinarisk opplevelse! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 ND suger fuktige sure kamlefjerter. Fra nå av skal jeg aldri være enig med deg i noe som helst, i det hele tatt. Din løgner. Ikke engang om jeg sier at handlevogn-worklogen er noe av det mest epic jeg har sett? (And no, I'm not kidding) Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Napoleon Dynamite var grei nok den gang, men den eldes ikke med stil. Alle har glemt den og ingen synes vote for Pedro er morsomt lengre. Jeg ville heller sett Rushmore. Endret 9. februar 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Dilemma... klart jeg er enig der. Okei, omformulering, jeg skal aldri være enig med deg i noe jeg er uenig med deg i, noen gang! Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Napoleon Dynamite var grei nok den gang, men den eldes ikke med stil. Dude, den er 4 år gammel. Er dog enig i at den ikke har særlig gjensynbarhet, men den var morsom første gangen. Endret 9. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Dilemma... klart jeg er enig der. Okei, omformulering, jeg skal aldri være enig med deg i noe jeg er uenig med deg i, noen gang! Og så skal du aldri mer skrive i notisloggen min under warnhistorien min? *krysse fingrene* Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Can you bring me my chapstick?...but my lips hurt real bad! Gosh! Ah, den er fortsatt morsom. Må ha sett den fem ganger eller så. Jeg klarer ikke å bestemme meg for film. Jeg blir lammet av mulighetene. Kanskje det bare blir musikk i stedenfor. Akkurat ferdig med å laste ned Iron & Wine-diskografien. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Om du liker rock, prøv deg på Sugarloaf. Endret 9. februar 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Dilemma... klart jeg er enig der. Okei, omformulering, jeg skal aldri være enig med deg i noe jeg er uenig med deg i, noen gang! Og så skal du aldri mer skrive i notisloggen min under warnhistorien min? *krysse fingrene* Åjojo, det er der jeg skal skrive mest. ^^ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Fant først noe østblokkdrit, men nå har jeg funnet noe fengende. Endret 9. februar 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hrm, starting to like youuu. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Åjojo, det er der jeg skal skrive mest. ^^Jeg skal innrømmr at jeg fortjente den notisen jeg fikk av deg da. Var fullstendig sikker på at jeg kom til å få en reaksjon, men kunne ikke dy meg. Endret 9. februar 2009 av Lars Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hrm, starting to like youuu. Dis is gud shit. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Napoleon Dynamite var grei nok den gang, men den eldes ikke med stil. Dude, den er 4 år gammel. Er dog enig i at den ikke har særlig gjensynbarhet, men den var morsom første gangen. Ja den er fire år gammel. Fire til så er sikkert regissørkarrieren til Jared Hess også glemt. En one hit wonder som man kniste av på kino men som ingen kjøpte på DVD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg