Bango Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hva om hun vil bli ferdig med filmen fort for å få mer tid til lek? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Tror faen meg det blir døgning jeg altså. Kommer til å bli ødelagt på jobb men. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Tar med popkornbøtte med hull i just in case. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Tror faen meg det blir døgning jeg altså. Kommer til å bli ødelagt på jobb men. Slenger meg på den. Noen som har litt døgnrytme å avse? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 I'm fresh out:( Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg må sitte oppe til minst 7-8 tida fordi jeg jobber nattskift til uka..skal på jobb kl 22 mandag kveld. Nytter ikke å sove natt til mandag da. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Slenger meg på den. Noen som har litt døgnrytme å avse? Goodie, da blir jeg hvertfall ikke alene her. *danse* Nå fanga nettopp katta mi en mus i stua mi. Lenke til kommentar
kybstud Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Nå fanga nettopp katta mi en mus i stua mi. Serr? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Ja. Fjerde musa han har fanga inne siden jeg flytta hit, tror jeg. Endret 9. februar 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Er ikke det litt av et syn, egentlig? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Så bare at han løp på bakbeina forbi tven jeg. Tenkte vel egentlig at han hadde funnet en eller annen leke, men så var det jaggu en mus da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Tror faen meg det blir døgning jeg altså. Kommer til å bli ødelagt på jobb men. Slenger meg på den. Noen som har litt døgnrytme å avse? Du kunne fått min, om jeg hadde hatt en Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Ooog der har alle MSN-buddiesene ditcha meg, så nå blir det fulltidshoring på forumet til de vakre morgentimene. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Hæhæ, har heldigvis en som er pålogget nå; Fredrik. Fredrik sier (01:47): Uten deg, hva ville jeg gjort? Oss to sammen, du vet det er deg. Sendte sikkert feil, MEN jeg liker nå å tro at det var til meg da. Endret 9. februar 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Busted i å høre på Jim & Hawkon - Uten Deg (Radio Edit), og å ha en hemmelig crush på Fudge da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Busted i å høre på Jim & Hawkon - Uten Deg (Radio Edit), og å ha en hemmelig crush på Fudge da. Men hva med meg da? Er jeg ikke god nok for deg lenger? Trodde vi hadde noe jeg. Dette kom som lyn fra varm kniv gjennom tørt gress! Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Ooog der har alle MSN-buddiesene ditcha meg, så nå blir det fulltidshoring på forumet til de vakre morgentimene. Bra! Opp om 6 timer, og jeg vurderer å slenge på en film. Endret 9. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Jeg óg, står mellom Hard Candy, Napoleon Dynamite og Batman: The Dark Knight. Joe says: i wisg i didnt needs toleep Han blir dyslektisk når han er trøtt. Endret 9. februar 2009 av Hoppende Bryster Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Føler for å se Dick Tracy. Napoleon Dynamite er pure win om du vil chillaxen. *Siterer en haug med sitater fra den for meg selv mens jeg flirer* Endret 9. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 ND suger fuktige sure kamlefjerter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg