Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lars visste det til og med. Ai, ai, ai... :)

Bare sånn at det er klart en gang for alle: Bor i Finland og har gjort det i noen år nå. Vender sikker tilbake til Norge en vakker dag da det er der jeg er født og oppvokst. :)

Endret av Sidious
Lenke til kommentar
Kan ikke de som sitter her og tarder og tydeligvis ikke har noe bedre å gjøre, beskrive drømmepartneren?
https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=145158

Jeg tenker mer på en beskrivelse av hva som gjør henne til drømmedama. Og det viktigste kriteriet, det som hadde gjort henne til eksdama dersom hun ikke hadde det?

Det går ikke an å redusere summen av alle faktorer som utgjør en tilnærming til hva en selv anser som et ideal, for deretter å overføre det som noe alment gjeldende. Det hele krasjer lenge før man i det hele tatt skal begynne, da ens subjektive oppfatning av et ideal har svært lite til felles med hva en faktisk faller for. Selv om en klarer å identifisere visse fellestrekk mellom ulike partnere er det liten eller ingen sjanse for at disse inngår i faktorene som utgjør den neste flammen, det eneste man kan gjøre er å trekke generelle linjer men det blir så diffust at det har liten praktisk nytteverdi. Og dersom du skulle prøve å bevisstgjøre og endre ditt eget adferdsmønster i henhold til opplysningene du eventuelt samlet, ville du jo ikke øke de statistiske sjansene for romantikk uansett hvor mye du endrer deg, da faktorene som utgjør klikk mellom mennesker ikke er basert på kontrollerbare preferanser og dermed følgelig er vilkårlige. Selvsagt kan man argumentere for at det biologisk sett er visse føringer blant kvinner og menn som stiller sterkere enn andre, men det faktum at majoriteten av verdens individer før eller siden inngår i et eller annet forhold skulle tilsi at det burde holde å være seg selv gitt nok tid. (PUAs er selvsagt uenige). Forøvrig er drømmekvinnen summen av alle flammene jeg har hatt igjennom livet, minus årsaken til at ting gikk til helvete.

Lenke til kommentar
Herregud, jeg satt og klukka gjennom hele driten. Spesielt når den som er igjen gjør det som gjøres. Da holdt jeg på å si eid.

Enig, første halvdel er en typisk start for en grøsser, men etter det blir det bare hysterisk. :)

Gled deg Danielzu.

Kem lagde kaffe?

..jeg, var den god?

Pause

..den er økologisk

Nei.

"har ikke nokken av dere snørrhvalpa lest litt lokalhistorie før dere brasa inn?"

ikke nøyaktige quoter

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...