Herr Brun Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 mrbjoern: ramme de inn Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 jeg sitter her med 5 polske slotti, hva skal jeg gjøre med de? Ta vare på dem. Alltid noen å gi dem til om noen år, eller bare ha dem som minner. ^^ Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 De kan få være ett lite minne om polenturen ^^ evt kan jeg spise de, før støvsugeren gjør det Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Nyttig er overvurdert. oOEller. Jeg tenkte noe nyttig, derfor er ikke det overvurdert. x) Grattis med ny avatar da. Og alle kan si de tenker på noe nyttig, fortsatt unyttig inntil du setter det ut i live. Har ikke fått spist frokost enda heller . Har ikke egg, bacon, brød eller smør Har syltetøy, grøt og vann, vurdere, vurdere. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg fikk lyst på havregrøt Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 De kan få være ett lite minne om polenturen ^^ evt kan jeg spise de, før støvsugeren gjør det EAT IT! Grattis med ny avatar da.Og alle kan si de tenker på noe nyttig, fortsatt unyttig inntil du setter det ut i live. Har ikke fått spist frokost enda heller . Har ikke egg, bacon, brød eller smør Har syltetøy, grøt og vann, vurdere, vurdere. Jeg vil ikke sette det ut i livet, men jeg må vel. Den nettsida ble alt for mørk i designet. Spis grøt, drikk vann, lek med syltetøy. ^^ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg vil ikke sette det ut i livet, men jeg må vel. Den nettsida ble alt for mørk i designet. Spis grøt, drikk vann, lek med syltetøy. ^^ Oh no you didn't. Lager grøt nå FIber er alltid sunt. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Oh no you didn't.Lager grøt nå FIber er alltid sunt. Ta med syltetøyet ut og kast på naboen. =D Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Ta med syltetøyet ut og kast på naboen. =D Hvorfor? Bedre å ha det på grøten. Fælt så glad du var i syltetøy da . Snart skal jeg spise 1 kilo druer eller noe sånt :!: Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Syltetøy er gøy. Nå fikk jeg lyst å kaste det på noen. Men jeg tror ikke det er en god ide å kaste på mamma. x) Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 MÅ dere snakke om grøt og syltetøy? Jeg stikker å lager meg havregrøt snart, tror jeg... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Du går ingen steder, småen! =D Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 MÅ dere snakke om grøt og syltetøy? Jeg stikker å lager meg havregrøt snart, tror jeg... Åh! Det var godt Den ble ikke ordentelig varm da, men med smaken fra syltetøyet ble det himmelsk. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Du skulle jo kaste syltetøyet på naboen, jo. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Du går ingen steder, småen! =D You don't own me! *se for seg selv som stoor svart amerikans kvinne* You white people, don't think that you OWN me! Lenke til kommentar
Chizzo Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Syltetøy er gøy. Nå fikk jeg lyst å kaste det på noen. Men jeg tror ikke det er en god ide å kaste på mamma. x) Jo! kast det på mammaen din! og si hva som skjedde etterpå Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 You don't own me! *se for seg selv som stoor svart amerikans kvinne* You white people, don't think that you OWN me! Jeg eier deg ikke nei. Jeg bare, ehm. Passer på eiendommen til Eplefe. ^^ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jo! kast det på mammaen din! og si hva som skjedde etterpå Ikke glem og legg ut på Youtube for mer moro. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jo! kast det på mammaen din! og si hva som skjedde etterpå Jeg tror jeg står over. Selv om det hadde vært genialt. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jeg eier deg ikke nei. Jeg bare, ehm. Passer på eiendommen til Eplefe. ^^ Gah... men i eierkontrakten står det at jeg har ganske frie tøyler. Såå... ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg