Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sameboe: siste filosofiske selvinnsikt i fylla førte til at jeg fant ut at sykehusbussen er en billig måte å komme seg hjem tidlig på søndagsmorgenen. Det, og at jeg fant ut at jeg savner noen kilo, går jo faen ikke ann å drikke meg skikkelig full lenger. Dvs. total nedtur :p

Lars: setter strek ved alkohol. Dog, syre høres forholdsvis gøy ut, men tør jeg prøve sånt? Nei.

Lenke til kommentar
Det, og at jeg fant ut at jeg savner noen kilo, går jo faen ikke ann å drikke meg skikkelig full lenger. Dvs. total nedtur :p

Trodde det fungerte andre veien, jeg. Siden du er tynn nå blir du lettere full for en lavere pris. Nå slipper jeg heldigvis å bry meg om det.

Lars: setter strek ved alkohol. Dog, syre høres forholdsvis gøy ut, men tør jeg prøve sånt? Nei.

Jo! Skriv rapport i LSD-tråden etterpå.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Nå har jeg og dama snart vært sammen i en måned :w00t:

(Ja, jeg vet dere mener det er kort tid, men jeg tar det som en seier)

Og jeg tar det som et tap :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Ja,må ærlig innrøme at jeg drømmer om ei på 15 år fra buskerud(or whatever)

Nå nei,samegutt, håper nok det varer og varer og varer og varer og varer og varer.

Lenke til kommentar

Nå nei,samegutt, håper nok det varer og varer og varer og varer og varer og varer.

Haha, bra :thumbup: Vi har ihvertfall holdt fjortis ånden unna forholdet, så den er jeg fornøyd med ;)

Lenke til kommentar

Haha, bra :thumbup: Vi har ihvertfall holdt fjortis ånden unna forholdet, så den er jeg fornøyd med ;)

Fjortis-Ånden? Hvor gammel er du og hva snakker du om egentlig?

Rumpeballene mine er nummen...

Ikke rart det. For mange slemminger å gi warn til ;)

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...