Sameboe Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hm. Forslag til hvordan jeg kan finne mening i livet? Drikk deg så drita helt til du hører stemmer som forteller deg meninga med livet x) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hm. Forslag til hvordan jeg kan finne mening i livet? C17H21NO4 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hm. Forslag til hvordan jeg kan finne mening i livet? C17H21NO4 Er han god på livet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Eric Clapton. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Sameboe: siste filosofiske selvinnsikt i fylla førte til at jeg fant ut at sykehusbussen er en billig måte å komme seg hjem tidlig på søndagsmorgenen. Det, og at jeg fant ut at jeg savner noen kilo, går jo faen ikke ann å drikke meg skikkelig full lenger. Dvs. total nedtur Lars: setter strek ved alkohol. Dog, syre høres forholdsvis gøy ut, men tør jeg prøve sånt? Nei. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Er ikke det en medlem da? Sett bortifra om at det er dop. Endret 8. februar 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Det, og at jeg fant ut at jeg savner noen kilo, går jo faen ikke ann å drikke meg skikkelig full lenger. Dvs. total nedtur Trodde det fungerte andre veien, jeg. Siden du er tynn nå blir du lettere full for en lavere pris. Nå slipper jeg heldigvis å bry meg om det. Lars: setter strek ved alkohol. Dog, syre høres forholdsvis gøy ut, men tør jeg prøve sånt? Nei. Jo! Skriv rapport i LSD-tråden etterpå. Endret 8. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Nå har jeg og dama snart vært sammen i en måned (Ja, jeg vet dere mener det er kort tid, men jeg tar det som en seier) Endret 8. februar 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Nå har jeg og dama snart vært sammen i en måned (Ja, jeg vet dere mener det er kort tid, men jeg tar det som en seier) Og jeg tar det som et tap Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ikke det jeg veit. Syns jeg har sett en med lignende navn og med matrix avatar hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Nå har jeg og dama snart vært sammen i en måned (Ja, jeg vet dere mener det er kort tid, men jeg tar det som en seier) Og jeg tar det som et tap ventet på den x) Men jeg føler at jeg virkelig har et forhold som funker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Vi får da håpe. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Vi får da håpe. Du venter bare på at det blir slutt altså Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ja,må ærlig innrøme at jeg drømmer om ei på 15 år fra buskerud(or whatever) Nå nei,samegutt, håper nok det varer og varer og varer og varer og varer og varer. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ja,må ærlig innrøme at jeg drømmer om ei på 15 år fra buskerud(or whatever)Nå nei,samegutt, håper nok det varer og varer og varer og varer og varer og varer. Haha, bra Vi har ihvertfall holdt fjortis ånden unna forholdet, så den er jeg fornøyd med Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Rumpeballene mine er nummen... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Ja,må ærlig innrøme at jeg drømmer om ei på 15 år fra buskerud(or whatever)Nå nei,samegutt, håper nok det varer og varer og varer og varer og varer og varer. Haha, bra Vi har ihvertfall holdt fjortis ånden unna forholdet, så den er jeg fornøyd med Fjortis-Ånden? Hvor gammel er du og hva snakker du om egentlig? Rumpeballene mine er nummen... Ikke rart det. For mange slemminger å gi warn til Endret 8. februar 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Rumpeballene mine er nummen... Hva har Venom gjort nå da? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Rumpeballene mine er nummen... Hva har Venom gjort nå da? Motorboat! Ida, you old sailor you! Endret 8. februar 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg