chokke Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 tanker:hmm, chocke må ha sett forhåndsvisning av tvnorges japanske gameshow ting med norske folk.. for det begynner jo ikkje før på søndag FFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUU... edit: leif, ikkje ffffffffffuuuuu -.- Sist jeg sjekka (nå) så er det søndag idag . Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 thank you captain Ble du skuffa over at det var søndag og ikke lørdag, nå? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hvordan svarte får en to ting på en linje hvor den ene delen står til høyre, og den andre til venstre? 123 abc De kommer ikke på samme linje engang?! Hvordan? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Passer beskrivelsen av meg det der, bortsett fra hasjen da. Hadde planer om å flytte til Steinkjer en gang i tiden, men det ble ikke til det, gitt. He he Jeg skulle fortsatt ønske jeg hadde kommet inn i Bergen eller Stavanger Mindre snø og mer regn <3 Uansett, yay! Jeg fant pengeboka mi som jeg har lett etter siden 9 i morges Den lå bak en av sofaputene oppe, selv om jeg aldri har tatt den med meg opp. Merkelig nok mangla det ikke mer enn tjue kroner heller. Lå 200 i den og familien min ville bare gått ut fra at den hadde forsvunnet på rommet mitt og aldri i verden at noen hadde stjelt den. Hadde jeg sagt noe om det, så hadde de uansett ikke trodd meg og hadde trodd jeg prøvde å få penger fra de eller noe. Go team! Hadde jeg hatt ditt hell og mitt visa electron. Faen, hvor mye jeg hater å stå med 11 filmer i hånda og ikke noe betalingsmiddel.. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Mastercard er en fiiiiiiin ku. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Hvordan svarte får en to ting på en linje hvor den ene delen står til høyre, og den andre til venstre? 123 abc De kommer ikke på samme linje engang?! Hvordan? Det har irritert meg svært lenge også Hei - Hei Endret 8. februar 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 jeg kunne banga hu der Iris lett liksom Hun er ikke pen en gang jo oO Hvordan svarte får en to ting på en linje hvor den ene delen står til høyre, og den andre til venstre? 123 abc De kommer ikke på samme linje engang?! Hvordan? Here ya go: http://wiki.diskusjon.no/index.php/Signatu...tekstplassering Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Gøy. Noen leker seg med slegge i bakhodet mitt. For hvert steg jeg tar, for hver gang jeg lener meg bakover i stolen slår de. Sadistiske jævler. Ikke gøy å være forkjølet. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 mmm. code geass og øl. Hurra!! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Venstrestilt 1 Venstrestilt 2Venstrestilt 3Venstrestilt 4 Høyrestilt 1 Høyrestilt 2Høyrestilt 3Høyrestilt 4 Midtstilt 1 Midtstilt 2Midtstilt 3Midtstilt 4 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Iris? Link! Mener det er hun det er snakk om Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jailbait kalles slikt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jailbait kalles slikt. Feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jailbait kalles slikt. Feil. Duck You Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jailbait kalles slikt. Feil. Duck You Hahaha xD Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hm. Forslag til hvordan jeg kan finne mening i livet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Hm. Forslag til hvordan jeg kan finne mening i livet? In a bottle? (juice ja.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg