fargoth Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Kollektiv KAN funke bra også hvis folkene liker hverandre. Da blir det mere som en familie eller vennegjeng, der folk faktisk henger mere ute i stua enn inne på rommene sine. Var bestekompis med en kar som bodde i et sånt kollektiv med 3 andre, det var bare greie folk, tilogmed den sære goth dama var sosial hele tiden. Og alle hadde hver sin platesamling i stua, så det ble noen ganger metal, andre ganger sær indierock eller tysk powermetall på anlegget. Men ingen klagde på musikken til de andre. Slik var det for meg i fjor. En kar fra australia, en fra spania, en fra kina, en fra ukraina, en fra bangladesh, en fra uk. Alle var kjernekarer og vi gikk knallbra i lag alle sammen. Det var en fryd å lage mat og vi spiste ofte sammen og tilbrakte mye tid både i helger og hverdager. Kjøkkenet var i top shape og det var topp stemning hele året der alle vokste noe enormt og alle hadde spennende tanker, erfaringer og perspektiver å dele. I år er det 6 asosiale negre som oppfører seg som barn, ikke har noe å komme med i dialog og som helst klynger sammen. Dritt. Endret 8. februar 2009 av fargoth Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) okkupert og fylt opp med tilbudsvarer og what not, en av de som bor under oss har fylt opp hele deres fryser og store deler av vår :|Haha det er så tatt på kornet! Forrige uke var det tilbud på kyllinglår her nede, og tre av negrene kjøpte en kasse hver. Når er alle fryserne fylt opp med bæreposer med kyllinglår og noen er stappet så fulle med de bedritne greiene at de ikke lukkes helt igjen å bare står å lekker og fryser til. Vi andre får selvsagt ikke plass til noe av vårt på en stund. Endret 8. februar 2009 av fargoth Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Nokon som har ein film å anbefala? sitter og kjeder meg... har nettopp skaffa meg tetsuo, er denne bra? Kommer litt an på hvilken type film du liker eller vil se. Endret 8. februar 2009 av HalogenpereUtenLys Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Nokon som har ein film å anbefala? sitter og kjeder meg... har nettopp skaffa meg tetsuo, er denne bra? Kommer litt an på hvilken type film du liker eller vil se. grøss, action, komedie? ikkje altfor skummel grøsser då Lenke til kommentar
binko Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Meg og, har lyst til å le, le SKIKKELIG. Ser ikke ut til at japansk gameshow-greiene kan gjøre det. Skikkelig, skikkelig morsom komedie? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Da var jeg hjemme igjen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 okkupert og fylt opp med tilbudsvarer og what not, en av de som bor under oss har fylt opp hele deres fryser og store deler av vår :|Haha det er så tatt på kornet! Forrige uke var det tilbud på kyllinglår her nede, og tre av negrene kjøpte en kasse hver. Når er alle fryserne fylt opp med bæreposer med kyllinglår og noen er stappet så fulle med de bedritne greiene at de ikke lukkes helt igjen å bare står å lekker og fryser til. Vi andre får selvsagt ikke plass til noe av vårt på en stund. Herlig, er det ikke? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Herlig, er det ikke? Da skjønner jeg godt at du ikke synes det er så gøy. Hadde vært artig ha prøvd å bo i kollektiv, men samtidig så synes jeg det er veldig greit å bo sånn jeg bor nå uansett. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Japanske gameshow er mye artigere å se på youtube med japanere. De slipper seg løs på en helt annen måte enn nordmenn, fordi de har en helt annen livsstil og moral. Det eneste som får meg til å le er Fist of Zen som går på MTV i kveld. Det er en amerikansk versjon av "silent library" der det sitter en gjeng rundt et bord og ikke har lov til å le eller rope høyt, så trekkes det lapper med diverse straff/torturmetoder, og de trekker hvem det skal utføres på. Så må personen prøve å ikke le eller rope mens en annen utfører det. Sinnssykt morsomt. Men igjen, best på japansk (med subs). I den japanske versjonen er de inne på bibliotek så de må være stille. I FOZ var de inne i ei kirke, men det så veldig fake ut. Men det er jo selve spillet som er morsomt uansett. Endret 8. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Føler det hadde vært enklere å bo med bare gutter som er mer som meg Gamer, slacker, elsker sære filmer, hører på rock, ikke spiller noe instrument, syns at alkohol er helt greit når det skal være og ikke har noe i mot verken tobakk eller hasj. Tilfeldigvis har jeg flust av slike kompiser, på Steinkjer og som skal flytte til Steinkjer til høsten, så får se om man ikke får til noe Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Passer beskrivelsen av meg det der, bortsett fra hasjen da. Hadde planer om å flytte til Steinkjer en gang i tiden, men det ble ikke til det, gitt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 *snip*Spot on! Dette programmet er fiasko fra dag en. Leave japanese gameshow to the japanese. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Japanske gameshow er mye artigere å se på youtube med japanere. De slipper seg løs på en helt annen måte enn nordmenn, fordi de har en helt annen livsstil og moral. Det eneste som får meg til å le er Fist of Zen som går på MTV i kveld. Det er en amerikansk versjon av "silent library" der det sitter en gjeng rundt et bord og ikke har lov til å le eller rope høyt, så trekkes det lapper med diverse straff/torturmetoder, og de trekker hvem det skal utføres på. Så må personen prøve å ikke le eller rope mens en annen utfører det. Sinnssykt morsomt. Men igjen, best på japansk (med subs). I den japanske versjonen er de inne på bibliotek så de må være stille. I FOZ var de inne i ei kirke, men det så veldig fake ut. Men det er jo selve spillet som er morsomt uansett. når starter det? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) 22:30 iflg tv-guiden. Men du kan jo varme opp med å søke på Silent library på youtube. Veldig artig, og man tar seg selv i å sitte og fnise og prøve å være stille, selv om man sitter foran PC'n. Fordi deltakerne må gjøre det samme. Noe av avstraffelsene er så oppfinnsomme at det er helt sprøtt. Endret 8. februar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jesus. Himmelblå er virkelig kjedelig. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jesus. Himmelblå er virkelig kjedelig. hu ene er jævla digg da Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jesus. Himmelblå er virkelig kjedelig. hu ene er jævla digg da Man må jo ha en unnskyldning for å se på det. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 jeg kunne banga hu der Iris lett liksom Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Passer beskrivelsen av meg det der, bortsett fra hasjen da. Hadde planer om å flytte til Steinkjer en gang i tiden, men det ble ikke til det, gitt. He he Jeg skulle fortsatt ønske jeg hadde kommet inn i Bergen eller Stavanger Mindre snø og mer regn <3 Uansett, yay! Jeg fant pengeboka mi som jeg har lett etter siden 9 i morges Den lå bak en av sofaputene oppe, selv om jeg aldri har tatt den med meg opp. Merkelig nok mangla det ikke mer enn tjue kroner heller. Lå 200 i den og familien min ville bare gått ut fra at den hadde forsvunnet på rommet mitt og aldri i verden at noen hadde stjelt den. Hadde jeg sagt noe om det, så hadde de uansett ikke trodd meg og hadde trodd jeg prøvde å få penger fra de eller noe. Go team! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) *snip*Spot on! Dette programmet er fiasko fra dag en. Leave japanese gameshow to the japanese. tanker: hmm, chocke må ha sett forhåndsvisning av tvnorges japanske gameshow ting med norske folk.. for det begynner jo ikkje før på søndag FFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUU... edit: leif, ikkje ffffffffffuuuuu -.- Endret 8. februar 2009 av Alliha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg