Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Og hvem er disse negrene da? Går det ikke an å snakke til dem? Snakker de ikke norsk?
De snakker engelsk og joda det går fint ann å snakke til dem. Vi har hatt flere kjøkkenmøter og lapper med instrukser enn jeg kan telle og vi har prøvd stort sett det meste. Men i et kollektiv med 9 hvorpå 80% er negre har det ikke fungert på lang sikt uansett hva. Men i det siste har jeg begynt å kaste alt uvasket bestikk og kjøkkenutstyr som samler seg opp i vaskekommer ol, så snart er det ikke mer igjen de kan bruke før de må kjøpe sitt eget. Det ser ut til å funke bra. Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da kunne han jo spurt om alt det andre også.

Jeg vet også at Fargoth kjenner noen som var på festen. Jeg kan bare ikke huske at de var der.

Så hva gjorde du?

Jeg var visst kvinnediskriminerende :wee: .

Drakk mye øl, spydde utover stuegulvet og sofaen. Trynet på dasskanten, dørkarmen og dørhåndtaket. Lå i badekaret og skrek og spøy, røyket som en pipe. Ble til slutt sendt hjem på en 1t lang taxitur.

Det er utfallet etter å nesten ikke å ha spist og drukket på 2 dager.

Endret av The Duke
Lenke til kommentar
Gjør som meg i ettertid. Bare ha med visa-kortet når jeg drar noen sted. Ikke hele pengeboka, har aldri bruk for noe annet enn kortet likevel.

Har VISA-kortet og Coop og Trumf-kort, samt studentkort og noen rabattkupponger i en kortholder som jeg alltid vet hvor jeg har, men jeg trenger mynt til bussen jeg tar en gang i måneden eller noe sånt, gjerne enda sjeldnere :p

Har ikke tatt buss siden de satte opp prisene sist og ble overrasket over at det kosta 6 kr mer for studenter enn sist :p

Nei, vannet kokte vekk.

Det har skjedd meg også, så jeg holder meg generelt unna alt som har med gryter å gjøre.

Holder meg til enkle ting som man bare trenger å steke, mye enklere. Da kan jeg forlate stekepanna og gå og spille i 20-30 minutt før jeg må tilbake og røre litt rundt nedi der for å få farge på andre deler av hva enn jeg steker.

Før var jeg av typen som stekte ting på sterkest varme og alltid stod der og flippa og rørte og styrte, krydra litt hist og her, smakte til og sånt, men etterhvert har jeg blitt for lat til sånt noe :p

Lenke til kommentar
Code Geass er fin. Og FMA som nevnt. Og Full Metal Panic.

Også har du jo de litt mer brutale.. Som jeg liker.. Death Note, Elfen Lied, Blood+ osv..

Code Geass har jeg hørt er bra, men hva handler det om?

Death Note har jeg sett, Elfen Lied har jeg tenkt til å se og Blood+ har jeg kun hørt navnet på.

Lenke til kommentar
Drakk mye øl, spydde utover stuegulvet og sofaen. Trynet på dasskanten, dørkarmen og dørhåndtaket. Lå i badekaret og skrek og spøy, røyket som en pipe. Ble til slutt sendt hjem på en 1t lang taxitur.

Hørtes kjempegøy ut..

Hva ble taxituren på? :!:

Lenke til kommentar
Før var jeg av typen som stekte ting på sterkest varme og alltid stod der og flippa og rørte og styrte, krydra litt hist og her, smakte til og sånt, men etterhvert har jeg blitt for lat til sånt noe :p
Hehe. Skrittet er jo ikke langt til en fullskala middag fra den strategien, du må bare multitaske litt, utvide med en gryte. Den står å koker seg selv, mens hva enn du har i panna står å steker seg selv. Så kan du gå å gjøre noe annet i mens det hele står å putrer. Endret av fargoth
Lenke til kommentar

Hørtes kjempegøy ut..

Hva ble taxituren på? :!:

Det vet jeg ikke. Tør jeg ikke å tenke på engang.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Lå i badekaret og skrek og spøy (...)
Vær så snill å si at noen hadde vett til å filme..? :D

Kompis av meg gjorde noe lignende,og han var naken.

Lenke til kommentar
Hehe. Skrittet er jo ikke langt til en fullskala middag fra den strategien, du må bare multitaske litt, utvide med en gryte. Den står å koker seg selv, mens hva enn du har i panna står å steker seg selv. Så kan du gå å gjøre noe annet i mens det hele står å putrer.

Vet, pleide det før også, da jeg bodde hjemme, og da jeg bodde alene, men nå som jeg bor med andre, orker jeg ikke tilbringe noe særlig tid på kjøkkenet, liker ikke folka jeg bor med så godt, bruker minimalt med tid blant de :p

Jeg kan helt greit være den asosiale snålingen, jeg har erfaringa fra det siden barndommen så, why not.

Jeg liker tre av de i huset, av de er det bare en jeg bor med, og jentene jeg bor med er helt horrible. Gah :|

Lenke til kommentar

Kollektiv KAN funke bra også hvis folkene liker hverandre. Da blir det mere som en familie eller vennegjeng, der folk faktisk henger mere ute i stua enn inne på rommene sine.

Var bestekompis med en kar som bodde i et sånt kollektiv med 3 andre, det var bare greie folk, tilogmed den sære goth dama var sosial hele tiden.

Og alle hadde hver sin platesamling i stua, så det ble noen ganger metal, andre ganger sær indierock eller tysk powermetall på anlegget. Men ingen klagde på musikken til de andre.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Tja, de første par gangene jeg var på besøk satt hun bare i sofaen og stirra på TV.

Jeg hadde et tåpelig dunskjegg på den tiden, og barberte det vekk pga jobb. Neste gang jeg besøkte dem, sa hun bare plutselig "så fin du var uten skjegg".

Hun gjemte seg ikke inne på rommet med PC hvertfall.

Lenke til kommentar
Kollektiv KAN funke bra også hvis folkene liker hverandre. Da blir det mere som en familie eller vennegjeng, der folk faktisk henger mere ute i stua enn inne på rommene sine.

Var bestekompis med en kar som bodde i et sånt kollektiv med 3 andre, det var bare greie folk, tilogmed den sære goth dama var sosial hele tiden.

Og alle hadde hver sin platesamling i stua, så det ble noen ganger metal, andre ganger sær indierock eller tysk powermetall på anlegget. Men ingen klagde på musikken til de andre.

Noen er vel bare heldigere enn andre.

Gikk greit i starten, nå gleder jeg meg bare til høsten så jeg kan ta med meg kompisen min og flytte ut. Han er helt enig.

Ingenting som å høre hu ene jeg bor med øve en time på pikkolo og en time på fløyte.

Og det eksisterer faen meg ikke plass i fryseren eller kjøleskapet, kompisen min og jeg har hver vår hylle, resten har jentene regelrett okkupert og fylt opp med tilbudsvarer og what not, en av de som bor under oss har fylt opp hele deres fryser og store deler av vår :|

De spiser ca ingenting av det de har i fryseren, men kjøper mer og mer hele tiden.

Hver gang jeg har vært og handla, er jeg nødt til å ta deres ting ut av hylla mi i fryseren og kjøleskapet for å få plass til det jeg har handla, og siden det ikke er noe annet sted å sette ting og jeg er lei av det hele, setter jeg det bare på kjøkkenbenken, bare for å oppleve at de kommer og bitcher til meg om at jeg ikke må la maten deres stå ute fordi den blir ødelagt.

Begynner å bli skeptisk til at jeg tok med meg så mange ting og deler med de.

Food processoren, mixmasteren, vaffeljernet, ølglassene mine osv. Bah :|

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...