Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gah :|

Jeg finner faen ikke pengeboka mi.

Jeg hadde den på torsdag da jeg betalte bussen, la den i frakkelomma. På lørdag var den ikke i frakkelomma lenger og den lå ikke i noen av bilene.

Ikke på rommet mitt, ikke på badet, ikke i gangen, kjøkkenet, stua eller noen stedet i huset.

Ikke noe særlig av verdig, Falck-kort og visittkort for det meste, russe-ID fra 04 og 07, samt et bilde av søss og et av meg, og 200 spenn i mynter.

Jævlig irriterende å ikke finne den nå som jeg skal hjem.

Har lett i hele dag :|

Lenke til kommentar

Kortholder ftw.

--

Hvordan er det mulig å brenne fast poteter i gryten? Glemte du vann eller?

På mange Hiperdino-butikker på Las Palmas ble egg oppbevart i kartonger på hyller i romtemperatur. Folk kjøpte villig vekk så jeg regner med det skal gå helt fint. ;)

Er ikke det vanlig praksis?

I Norge er det vanlig med åpne kjøleskap for egg, i utlandet varierer det.

Første og siste gang jeg er fyllesyk.

Jeg har blitt fortalt alt jeg gjorde i går, og jeg ble litt skuffet over meg selv..

Fått tilbake laptoppen + +?
Lenke til kommentar
Nei, vannet kokte vekk.
Minner meg og negrene her på bygget. Setter på en full gryte med ris og vann på maks effekt, og så går de fra konfyren. Noen timer etterpå kommer de tilbake til en tørrkort kjele som røyker og inneholder brun ris og en komfyr som er oversølet av fastbrent risvann. Deretter kaster de gryten i vasken, og hiver litt vann i, for så å forlate kjøkkenet igjen. Dette har nå skjedd ukentlig i over et år. Etterhvert blir konfyren så full av fastbrent risvann at det ryker fra kokeplatene når de slår dem på. Det er et under at de ikke sulter ihjel.
Lenke til kommentar
Ukentlig? Da foreslår jeg at du/dere går til innkjøp av en riskoker eller tre.

De kan ikke brenne seg siden de slår seg av etter en viss tid.

Det har vi prøvd. Det ender med at de tar ris rett fra riskokeren og lar resten stå til det blir gammelt. Deretter vil ingen vaske den og den står skitten og ubrukt helt til noen kaster den. De griller også kylling i ovnen rett på risten uten noe under slik at det drypper fett rett ned i ovnen. Etterhvert brenner dette seg fast og det oser røyk fra ovnen så fort man slår den på. Deretter bruker ingen ovnen mer.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...