Stoop kid Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Orker ikke liste opp det jeg har sett (husker ikke alt i farta), men takk om du hadde tenkt til å anbefale noe. Holder meg konsekvent unna lengre serier, og de som ikke har sluttet enda. Liker at ting har en slutt, så det ikke ender opp som Prison Break/Lost. Optimalt sett har en serie betraktelig mindre enn 50 episoder, noe som gjør at jeg vegrer meg litt for å starte. I tillegg blir jeg gjerne så oppslukt at jeg må se alt på én gang, og det er ganske slitsomt når man kun har seng og skrivebord/vond stol i leiligheten. Endret 8. februar 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 TPB funka for sånn 10 min sia ellerno Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 FMA er en serie jeg også syntes er veldig bra. Men trenger noe nytt å se på. Noen forslag? Sett anime som Naruto, Dragonball og one piece. Men det er alt for mange episoder for min del. Så en anime med episoder rundt 50 hadde vært fint. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Du har jo Planet-ES, Last Exile, Grapler Baki, Midori no hibi etc. FLCL er også bra men sær.. Last Exile er vel den jeg har likt best, etter FMA. Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Code Geass er fin. Og FMA som nevnt. Og Full Metal Panic. Også har du jo de litt mer brutale.. Som jeg liker.. Death Note, Elfen Lied, Blood+ osv.. Endret 8. februar 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg kjører heller på med klassiske robot anime serier som Gundam Seed, Gundam Seed Destiny Gundam 0079 Macross Zero Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Bør kansje føye til Neon Genesis Evangelion også.. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ja, bra den. Har faktisk første episodene på DVD.. Stas med kake? Spar et stykke til meg a, så kommer du hit med det ^^ Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Go' morgen! Har vært ute å gått tur nå. K-k-k-kaldt p-på f-f-f-fingrene. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Stas med kake? Spar et stykke til meg a, så kommer du hit med det ^^ Åååh. Nå fikk jeg lyst på gulrotkaka fra Deli. Lenke til kommentar
Manuzet Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Stas med kake? Spar et stykke til meg a, så kommer du hit med det ^^ Åååh. Nå fikk jeg lyst på gulrotkaka fra Deli. ta heller litt kalkun. som vi skal ha til middag Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Go' morgen!Har vært ute å gått tur nå. K-k-k-kaldt p-på f-f-f-fingrene. Jeg var ute og syklet i 9 minusgrader i dag. Uten lue. Jeg trodde ørene mine skulle falle av. Brrrrr. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 ALDRI MER vrakfyll. Jeg våknet i min egen seng, finner ut at jeg ikke har klokke, laptop, mobil, lommebok, busskort, minnepenner m.m. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 ALDRI MER vrakfyll. Jeg våknet i min egen seng, finner ut at jeg ikke har klokke, laptop, mobil, lommebok, busskort, minnepenner m.m. Knis! Gleder meg til leggetid. Dette er ikke gøy . Anyways, var en fortreffelig kveld igår og kjempegøy, selv om noen slokna og 113 måtte ringes. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Utdyp! Hva skjedde i går? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg våknet opp med en pose potetgull i senga.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 ALDRI MER vrakfyll. Jeg våknet i min egen seng, finner ut at jeg ikke har klokke, laptop, mobil, lommebok, busskort, minnepenner m.m. Nachspiel med feil personer tydeligvis? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg våknet opp med en pose potetgull i senga.. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 Ja, bra den. Har faktisk første episodene på DVD.. Stas med kake? Spar et stykke til meg a, så kommer du hit med det ^^ Har ikke starta på kaka enda, men om et par timers tid braker det løs! Hurra! ... og her skal det ikke spares! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Hahah. Den satt. edit: Filmen altså. Endret 8. februar 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg